Uw klanten zijn meer waard met CRM

Uw klanten hebben meer kennis van zaken dan ooit tevoren. Zij nemen aankoopbeslissingen nog voordat u ze kunt benaderen. Om klanten aan te trekken en te behouden, is een positieve klantervaring van cruciaal belang. Met Microsoft Dynamics 365 geeft u aan ieder contactmoment een persoonlijke touch. 

checkbox-100_1.png
CRM is meer dan relatiebeheer...

Doorheen uw marketing-, sales- en service-activiteiten bouwt u met uw klanten en prospecten relaties uit die gepersonaliseerd en proactief zijn. Uw medewerkers zullen doelgerichtere acties ondernemen en efficiënter samenwerken met collega’s. Het gevolg? Gerichte marketing, meer verkoop en hogere klantentevredenheid!

crm-100_0.png
Snel starten?

U wilt u op enkele dagen tijd aan de slag met een volwaardige CRM-oplossing? Tegen een vaste prijs? GMI group ontwikkelde daarom CRM Sprint: een reeks kant-en-klare totaaloplossingen die aangepast zijn aan uw eigen processen voor verkoop, marketing en service. Kortom: standaard, betaalbaar én snel implementeerbaar.

icon_ecm-100_1.png
U werkt beter samen

Door in real-time samen te werken met collega’s kunt u als verkoper alleen maar beter scoren. Naast Microsoft Dynamics 365 maakt u slim gebruik van de kennis binnen uw organisatie door documenten en ideeën over klanten te delen en te ontdekken via SharePoint en Yammer. Maak kennis met de mogelijkheden van een samenwerkingsplatform (ECM).

Wat kan CRM voor u betekenen?

We laten onze klanten eerst zelf aan het woord...

geodynamics-50_0.png


Voor een klein budget en een korte implementatieperiode kon GMI een oplossing realiseren om de werking van de helpdesk en ons salesteam te optimaliseren. Door een beter zicht op mijn klanten en de interne werking van het bedrijf kan ik sneller inspelen op bepaalde situaties. 

Stijn Stragier, zaakvoerder

sprofit-50.png


Met CRM centraliseren we alle klanteninformatie en volgen we nieuwe en bestaande klanten beter op. Ik heb ik een beter idee van de activiteiten van de vertegenwoordigers en door de uitgebreide rapportage heb ik een goed zicht op mijn commerciële afdeling.

Luc Thijs, zaakvoerder

argenx-50.png


GMI group kon een eenvoudige en snel te implementeren oplossing aanbieden binnen een beperkt budget. In de toekomst zal het gebruik van het CRM-systeem verder uitgebreid worden voor de ondersteuning van communicatiecampagnes naar verschillende doelgroepen.

Joke Comijn, Communications Manager

CRM is meer dan relatiebeheer...

Doorheen uw marketing-, sales- en service-activiteiten bouwt u met uw klanten en prospecten relaties uit die gepersonaliseerd en proactief zijn. Uw medewerkers zullen doelgerichtere acties ondernemen en efficiënter samenwerken met collega’s. Om uiteindelijk meer te verkopen!