CRM Sprint

Als KMO of zelfstandige weet u het beter dan wie ook: alles draait om het opbouwen van een goede relatie met klanten. Als u inzicht hebt in het gedrag van uw klanten, komt u ook tot vlottere marketing- en verkoopprocessen en een betere dienstverlenining.

De CRM Sprint is voor KMO's en zelfstandigen een uniek CRM-maatpak tegen een standaardprijs. U krijgt een helder beeld van uw klanten en prospecten vanuit één gecentraliseerde omgeving en u optimaliseert verkoop-, service- en marketingprocessen.

En omdat niet iedereen dezelfde verwachtingen heeft, creëerden we vier verschillende CRM Sprint-formules. Elke Sprint is dan ook opgebouwd met eigen accenten! 

Wat kan CRM Sprint voor u betekenen? We laten ons klanten eerst zelf aan het woord...

Ontdek de Sprint die bij ú past

Kies uit onderstaande formules

CRM Sprint for Sales
Sales

Mis geen enkele opportuniteit meer. Behandel alle verkoopkansen vlot over alle kanalen heen.

donker-blauw
CRM Sprint for Sales & Marketing
Sales & Marketing

Volg alles nauwgezet op, van initieel contact tot closing en verminder het aantal verloren opportuniteiten.

CRM Sprint for Sales & Service
Sales & Service

Bied uw klanten een uitstekende dienst-na-verkoop en verhoog de klantentevredenheid.

CRM Sprint for Marketing, Sales & Service (all-in-one)
All-in-one

Breng uw verkoop-, marketing- en serviceteams op één lijn. 
Doorheen alle fases van de samenwerking.

Het eerste CRM-maatpak tegen een standaardprijs!

De functionaliteiten per Sprint:

CRM Sprints - overzicht functionaliteiten

Kolom 1

Hoe pakken we het aan?

De CRM Sprint-formules hebben als doel om snel en eenvoudig te starten met Microsoft Dynamics 365. Het succes van de CRM Sprint is mee te danken aan een efficiënte aanpak op basis van standaardprocedures.

Wij merken dat heel wat bedrijven dezelfde operationele problemen hebben op vlak van marketing, verkoop en dienst-na-verkoop. Aan deze problematiek komt GMI group tegemoet met haar snelle start-oplossingen of CRM Sprint-formules.
 
Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group u adviseren welke CRM Sprint voor u de beste keuze is. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bv. Office 365) reeds aanwezig zijn.

Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met uw vaste GMI-consultant.

Kolom 2

Wat mag u verwachten?

Bij iedere CRM Sprint staat een voorgedefinieerd standaardpakket van software en diensten garant voor een vlotte implementatie die zich standaard toelegt op:

  • Configuratie en Deployment in functie van uw organisatie     
  • Opleiding
  • Begeleiding bij de Go Live   
  • Onbeperkt toegang tot de GMI Helpdesk voor het ganse team

Afhankelijk van het individuele implementatieproject en de individuele wensen van de klant kan GMI group aanvullende diensten leveren. Deze diensten zijn steeds op specifieke vraag van de klant en worden expliciet in functie van de case besproken, beschreven en gebudgetteerd. Ze zijn steeds voorwerp van een afzonderlijke offerte, aanvullend aan het standaard Sprint-voorstel. Na goedkeuring van dit voorstel worden deze diensten onderdeel van het integrale project.