CRM Sprint

Als KMO of zelfstandige weet u het beter dan wie ook: alles draait om het opbouwen van een goede relatie met klanten. Als u inzicht hebt in het gedrag van uw klanten, komt u ook tot vlottere marketing- en verkoopprocessen en een betere dienstverlenining.

De CRM Sprint is voor KMO's en zelfstandigen een uniek CRM-maatpak tegen een standaardprijs. U krijgt een helder beeld van uw klanten en prospecten vanuit één gecentraliseerde omgeving en u optimaliseert verkoop-, service- en marketingprocessen.

En omdat niet iedereen dezelfde verwachtingen heeft, creëerden we vier verschillende CRM Sprint-formules. Elke Sprint is dan ook opgebouwd met eigen accenten! 

Wat kan CRM Sprint voor u betekenen? We laten ons klanten eerst zelf aan het woord...

geodynamics-50.png


Voor een klein budget en een korte implementatieperiode kon GMI een oplossing realiseren om de werking van de helpdesk en ons salesteam te optimaliseren. Door een beter zicht op mijn klanten en de interne werking van het bedrijf kan ik sneller inspelen op bepaalde situaties. 

Stijn Stragier, zaakvoerder

sprofit-50_0.png


Met CRM centraliseren we alle klanteninformatie en volgen we nieuwe en bestaande klanten beter op. Ik heb ik een beter idee van de activiteiten van de vertegenwoordigers en door de uitgebreide rapportage heb ik een goed zicht op mijn commerciële afdeling.

Luc Thijs, zaakvoerder

argenx-50_0.png


GMI group kon een eenvoudige en snel te implementeren oplossing aanbieden binnen een beperkt budget. In de toekomst zal het gebruik van het CRM-systeem verder uitgebreid worden voor de ondersteuning van communicatiecampagnes naar verschillende doelgroepen.

Joke Comijn, Communications Manager

Ontdek de Sprint die bij ú past

Kies uit onderstaande formules

Het eerste CRM-maatpak tegen een standaardprijs!

De functionaliteiten per Sprint:

CRM Sprints - overzicht functionaliteiten

Kolom 1

Hoe pakken we het aan?

De CRM Sprint-formules hebben als doel om snel en eenvoudig te starten met Microsoft Dynamics 365. Het succes van de CRM Sprint is mee te danken aan een efficiënte aanpak op basis van standaardprocedures.

Wij merken dat heel wat bedrijven dezelfde operationele problemen hebben op vlak van marketing, verkoop en dienst-na-verkoop. Aan deze problematiek komt GMI group tegemoet met haar snelle start-oplossingen of CRM Sprint-formules.
 
Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group u adviseren welke CRM Sprint voor u de beste keuze is. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bv. Office 365) reeds aanwezig zijn.

Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met uw vaste GMI-consultant.

Kolom 2

Wat mag u verwachten?

Bij iedere CRM Sprint staat een voorgedefinieerd standaardpakket van software en diensten garant voor een vlotte implementatie die zich standaard toelegt op:

  • Configuratie en Deployment in functie van uw organisatie     
  • Opleiding
  • Begeleiding bij de Go Live   
  • Onbeperkt toegang tot de GMI Helpdesk voor het ganse team

Afhankelijk van het individuele implementatieproject en de individuele wensen van de klant kan GMI group aanvullende diensten leveren. Deze diensten zijn steeds op specifieke vraag van de klant en worden expliciet in functie van de case besproken, beschreven en gebudgetteerd. Ze zijn steeds voorwerp van een afzonderlijke offerte, aanvullend aan het standaard Sprint-voorstel. Na goedkeuring van dit voorstel worden deze diensten onderdeel van het integrale project.