Maak komaf met ongestructureerde informatie

Organisaties evolueren steeds meer tot een geheel van losse, al dan niet tijdelijke, samenwerkingsverbanden tussen werknemers, onderaannemers, klanten, leveranciers, partners, ... en zelfs potentiële concurrenten. Zo ontpopt uw bedrijf zich stilaan tot een 'Liquid Organization'.

In deze nieuwe realiteit nemen informele en niet-gestructureerde communicatievormen een steeds belangrijkere plaats in. Medewerkers worden overladen met massa's informatie: Word- en Excel-documenten, werkbonnen, emailberichten, afbeeldingen, onkostennota's, video's, ... Diezelfde informatie moet bovendien makkelijk kunnen geraadpleegd en bewerkt worden op meerdere toestellen: PC, laptop, smartphone of tablet... zowel op kantoor, thuis als onderweg.

De invoering van een samenwerkingsplatform laat uw organisatie toe om de digitale controle te krijgen over alle informatiestromen en documenten heen. Door gedigitaliseerde documenten te koppelen met metadata bespaart u zichzelf een hoop stress. Het koppelen van uw samenwerkingsplatform met uw ERP- of CRM-omgeving zal u bovendien toelaten om uw processen te automatiseren en complexe projecten op een gestructureerde manier te laten verlopen.