Geef uw servicemedewerkers een vliegende start

GMI ontwikkelde op basis van Microsoft Dynamics NAV een kant-en-klare softwaretoepassing voor al uw service-activiteiten. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is service management voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie. 

checkbox-100_3.png
Voor service- en installatiebedrijven

Anticiperen, plannen, factureren en rapporteren: het zijn kritische succesfactoren voor ieder bedrijf waar service een belangrijke rol speelt. Geïntegreerde software voor service-beheer is vandaag onontbeerlijk om een service-gerichte organisatie te worden én uw concurrenten voor te blijven.

gservice-transparant-100-2.png
Meer dan alleen ERP

Breng de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw service-activiteiten samen in één platform. Gservice werd ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics NAV en ondersteunt de bedrijfsprocessen (ERP), document- en werkstromen (ECM), rapporteringen (BI) en CRM.

tasklet_factory_logo-100.png
Optimaliseer uw magazijnoperaties

Hoe kunnen uw magazijnmedewerkers efficiënter werken en minder fouten maken? Met de handscanners van Tasklet Factory hebben ze steeds alle informatie in real-time bij de hand. Door het gebruik van Mobile WMS verlopen de activiteiten in het magazijn, van put-away tot picking, nog vlotter. 

Een geïntegreerde softwaretoepassing voor service management is onontbeerlijk

Om de klant op zijn wenken te bedienen en tegelijk winstgevend te blijven, is een geïntegreerde softwaretoepassing voor servicemanagement onontbeerlijk. GMI ontwikkelde daarom een kant-en-klare softwaretoepassing voor al uw service-activiteiten: Gservice. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is servicemanagement voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie.

Ontdek de voordelen:

Meer informatie: