Geef uw servicemedewerkers een vliegende start

GMI ontwikkelde op basis van Microsoft Dynamics NAV een kant-en-klare softwaretoepassing voor al uw service-activiteiten: Gservice. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is service management voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie. 

Ontdek de voordelen van project- en servicebeheer
Voor service- en installatiebedrijven

Anticiperen, plannen, factureren en rapporteren: het zijn kritische succesfactoren voor ieder bedrijf waar service een belangrijke rol speelt. Geïntegreerde software voor service-beheer is vandaag onontbeerlijk om een service-gerichte organisatie te worden én uw concurrenten voor te blijven.

Ontdek Gservice
Meer dan alleen ERP

Breng de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw service-activiteiten samen in één platform. Gservice werd ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics NAV en ondersteunt de bedrijfsprocessen (ERP), document- en werkstromen (ECM), rapporteringen (BI) en CRM.

Gservice: bekijk de video
Eén geïntegreerde oplossing

Gservice leidt ook de document- en werkstromen tussen uw back-office, techniekers en externe partijen in goede banen. Geïntegreerde en aangepaste rapporteringen leggen de basis voor de juiste beslissingen op strategisch en operationeel niveau. Tenslotte is er ook een koppeling met CRM mogelijk.

Een geïntegreerde softwaretoepassing voor service management is onontbeerlijk

Om de klant op zijn wenken te bedienen en tegelijk winstgevend te blijven, is een geïntegreerde softwaretoepassing voor servicemanagement onontbeerlijk. GMI ontwikkelde daarom een kant-en-klare softwaretoepassing voor al uw service-activiteiten: Gservice. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is servicemanagement voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie.

Ontdek de voordelen:

Meer informatie: