… en krijg een 360°-zicht op al uw relaties

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

GMI group | Meer klanten bereiken, betrekken en binden met CRM
360° zicht op uw relaties

Krijg een totaal overzicht van uw professionele relaties met niet enkel CRM-data, maar ook vanuit het ERP-, boekhouding- of ander systeem. Deel deze informatie doorheen de organisatie voor een dichtere klantenbinding.

Meetbare marketing

CRM helpt om marketingbudgetten beter te besteden. Bereik de juiste doelgroep met relevante informatie en gepersonaliseerde content. Genereer kwaliteitsvolle leads en maak verkoopkansen meetbaar door een betere opvolging.

Inzicht in de markt

Converteer verkoopkansen naar klanten en hou meteen de concurrentie in het oog. Met een beter inzicht in het marktpotentieel kan uw organisatie snel inspelen op veranderende situaties.

Succesvol verkopen

Standaardiseer succesvolle verkoopprocessen en zorg dat deze toegepast wordt bij alle verkoopkansen, ook in de dienst-na-verkoop.

Relaties binden

CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in uw relaties vanuit één systeem. Meldingen van klanten worden centraal geregistreerd en opgevolgd.

Analyse en rapportage

Ingebouwde dashboards geven onmiddelijk de huidige stand van zaken weer, zodat u de juiste beslissingen kan nemen. Ook Power BI kan ingezet worden om analytische rapportages op te stellen met data uit het ERP-syteem.

Alles geïntegreerd

Werken in een vertrouwde omgeving zorgt voor efficiëntie en snelheid. Werk met CRM data in Outlook, Word en Excel.

GMI group | Meer klanten bereiken, betrekken en binden met CRM

Wat kan CRM voor u betekenen?

CRM Sprint: één commercieel team

Eén commercieel team

Sales, marketing en servicemedewerkers werken met de juiste tools binnen dezelfde omgeving. Het management krijgt ondertussen een helder zicht op de commerciële activiteiten.

CRM Sprint: meer tevreden klanten

Meer tevreden klanten

Door de informatie over uw klanten, relaties en prospecten te centraliseren in één systeem, werken uw medewerkers vlotter samen… en levert u een betere dienstverlening.

CRM Sprint: mis geen opportuniteiten

Mis geen opportuniteiten

Maak komaf met versnipperde informatie over verschillende applicaties heen (Outlook, Excel, enz). Versnel de reactietijden en maak nieuwe inzichten zichtbaar voor iedereen.

CRM Sprint: flexibel uit te breiden

Flexibel uit te breiden

Start vandaag met een eenvoudig te gebruiken oplossing om ervaring op te doen. Dynamics 365 is gebouwd om mee te groeien met uw bedrijf en kan gemakkelijk worden verfijnd.

Laat uw commerciële medewerkers beter samenwerken

Breng de relatie met uw klanten, leveranciers en partners beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.

Met de slimme CRM-toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 Sales beschikt iedereen over de juiste tools.

  • U360° op uw relaties

    CRM zorgt voor een accuraat beeld van de status van de klant: lopende opportuniteiten, vragen of issues en de laatste interacties met uw organisatie. Met een tool voor marketing automation brengt u ook de digitale touch points in kaart, om zo de volledige Customer Journey te ondersteunen.

  • Van leadkwalificatie tot closing

    Binnen de CRM-toepassing zorgen we voor de inrichting van uw verkoopproces binnen de applicatie. Met onze Business Proces Flow is het mogelijk een salesproces op te delen in fases of mijlpalen. Bij elke fase of mijlpaal kunnen stappen bepaald worden die eerst in orde moeten zijn vooraleer naar een volgende fase wordt doorgegaan. Op deze manier wordt de verkoper begeleid in het verkoopproces en is er een rapportage van de pipeline mogelijk.

  • Key accounts beter opvolgen

    Naast het genereren van nieuwe leads en opportuniteiten is het ook belangrijk om bestaande klanten goed op te volgen. Door middel van bezoekfrequenties wordt uw sales team geïnformeerd wanneer een bestaande klant opgevolgd moet worden. Nadat er een bezoek heeft plaatsgevonden, kan de verkoper d.m.v. een bezoekverslag de besproken punten of to-do’s gestructureerd samenvatten, zodat hier de juiste opvolging aan wordt gegeven.

  • Alle data geografisch gevisualiseerd

    Via de GMI Maps-oplossing kan u alle CRM-data op een kaart visualiseren aan de hand van de geografische locatie. Denk hierbij aan uw volledig klantenbestand of klanten die u moet bezoeken in de volgende 30 dagen, maar ook lopende opportuniteiten en klachten. Verder is deze oplossing volledig parametriseerbaar om te voldoen aan de noden van uw organisatie.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen Bauwens | GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

CRM: gepersonaliseerde en meetbare marketing

Marketing

gepersonaliseerd en meetbaar

Met Dynamics 365 kunnen marketing en sales teams samen meer bereiken. Enerzijds zorgt marketing voor de instroom van nieuwe leads, maar anderzijds krijgen marketeers ook inzicht in de verdere opvolging door sales. Zo heeft iedereen een beter zicht op welke campagnes het meest rendement opleveren of opgeleverd hebben.

Binnen de CRM-oplossing kan het klanten- en prospectenbestand makkelijk gesegmenteerd worden op basis van alle beschikbare informatie. Deze segmentatie kan dan gebruikt worden om via gepersonaliseerde marketingcampagnes de juiste doelgroep te bereiken en zo nieuwe leads te genereren. In combinatie met marketing automation kan u heel snel aan de slag.

  • Breng in kaart hoe u potentiële en bestaande klanten kan bereiken.
  • Voeg specifieke kenmerken toe om contacten beter te segmenteren.
  • Creëer marketinglijsten voor doelgerichte communicaties en campagnes.
  • Altijd de meest up-to-date klantgegevens beschikbaar.

 

Verkoop

efficiënt en consequent

Met de CRM-oplossing kunnen verkopers beter focussen op de instroom van nieuwe leads en opportuniteiten focussen. Meer nog, ze kunnen ook bestaande klanten de juiste aandacht geven.

  • Breng uw verkoopkansen en sales pipeline snel in kaart.
  • Zorg voor proactieve opvolging van nieuwe opportuniteiten.
  • Voeg relevante informatie en kennis toe aan slimme bezoekverslagen.
  • Bouw marktkennis op en hou de concurrentie in de gaten.

 

CRM: efficiënte en consequente verkoop
CRM: klanten binden en behouden met dienst-na-verkoop

Dienst-na-verkoop

klanten binden en behouden

Laat geen vraag of klacht onbehandeld dankzij het ticketmanagement binnen de CRM-omgeving. Klanten krijgen onmiddellijk een ticketnummer toegestuurd zodat ze weten dat hun vraag wordt opgevolgd.

Binnen uw organisatie is er een zicht op alle lopende tickets met hun actuele status en de eigenaar. Verder biedt het ticket een volledig overzicht van de interacties die hebben plaatsgevonden en die eventueel nog gepland staan. Zo krijgt uw klant gegarandeerd de juiste begeleiding en opvolging.

Het resultaat? Een grotere klantentevredenheid.

  • Registreer klachten en maak er meteen opportuniteiten voor verbetering van.
  • Hou alle communicatie rond een klacht gecentraliseerd bij.

 

Breid CRM uit met extra functionaliteiten

Uitbreiden met extra functionaliteiten?

Binnen bepaalde sectoren kunnen specifieke functionaliteiten aangewezen zijn.

Omdat deze niet altijd en overal van toepassing zijn, heeft GMI daarom enkele standaardopties ontwikkeld:

  • ERP: Werk slimmer en snellerMaak dynamische enquêtes op met Microsoft Customer Voice

    Met Customer Voice kan u feedback ontvangen van uw klanten. Maak eenvoudig dynamische enquêtes op en verstuur ze naar uw CRM-databank, bv. een tevredenheidsenquête na het afsluiten van een ticket in het CRM-systeem. Binnen CRM bekijkt u de individuele resultaten, maar ook op een geaggregeerd level krijgt u inzicht in bepaalde patronen waarop actie kan worden ondernomen. Zo verbetert de dienstverlening en verhoogt de klantentevredenheid!

  • ERP: Werk slimmer en snellerIntegreer marketing automation met ClickDimensions

    Voor grotere marketingafdelingen kan ClickDimensions ingezet worden als marketing automation platform, volledig geïntegreerd in Dynamics 365 Sales. Zo ontdekt u wie geïnteresseerd is in uw aanbod. Om dat interesseniveau te kwantificeren, kan u dan de juiste actie ondernemen. ClickDimensions omvat ook professionele email en campaign marketing tools, een web form builder, lead scoring dashboards en nog veel meer.

  • CRM opties | Koppel met MailChimp voor massamailingsKoppel met MailChimp voor massamailings

    Met Dynamics 365 kunt u marketinglijsten opstellen die dienen als doelgroep voor een communicatie of campagne. Deze kan u ook gebruiken in MailChimp om een mailingcampagne uit te voeren of zelfs rechtstreeks vanuit CRM te versturen. Het open- en klikgedrag van de contacten wordt gesynchroniseerd met CRM, zodat deze info kan getoond wordt op de contactkaart of kan gevisualiseerd worden in dashboards. Behalve een 360°-zicht op uw contact, kunnen ook de kliks (call-to-actions) een verkoopproces in gang zetten.

  • ERP: Werk slimmer en snellerIntern en extern informatie delen met Dynamics Portals

    Deel informatie met uw klanten, partners en medewerkers door middel van Dynamics Portals op basis van uw CRM-databank. Zo kan een klant de eigen gegevens wijzigen, offertes en facturen raadplegen, vragen of problemen registreren en opvolgen. Enerzijds wordt er dus informatie (en documenten) vanuit CRM gedeeld via het portaal, maar anderzijds komen er ook aanvragen rechtstreeks in CRM via het portaal, om daar verder verwerkt te worden.

  • ERP: Werk slimmer en snellerKoppel alle interacties aan een project met de GMI Projectenmodule

    De GMI Projectenmodule voor CRM laat toe om alle informatie omtrent een project te centraliseren. Zo kunnen alle interacties gekoppeld worden aan het project – zowel bepaalde activiteiten als het hele salestraject (verkoopkansen, offertes, ordes) en de dienst-na-verkooptickets. Het resultaat is een 360°-kijk op het volledige project.

  • ERP: Werk slimmer en snellerBekijk alle handelsinformatie van Companyweb in CRM

    Alle handelsinformatie van Companyweb is rechtstreeks toegankelijk voor CRM-gebruikers. Dit is een uiterst eenvoudige manier om uw CRM-data aan te vullen. Door simpelweg een opzoeking te doen op naam of BTW-nummer, worden de NAW-gegevens overgenomen. Een individuele contactkaart in CRM toont u meteen de gezondheidsbarometer van uw klant, leverancier of zakenrelatie. Bovendien kan u doorklikken naar de rapportweergave die u naar de analyse van Companyweb brengt (jaarrekeningen, bestuurders, balans,..). Tot slot kan u door middel van alerts proactief verwittigd worden bij een nieuwe waarschuwing betreffende de klant.

  • ERP: Werk slimmer en snellerBreng de concurrentie in kaart met de GMI Competitor Advanced-module

    Met onze module Competitor Advanced brengt u de diensten of productafnames van uw concurrenten in kaart bij uw prospecten en klanten. Zo krijgt u inzicht in de potentiële markt en kan u van hieruit ook mogelijke marketingacties definiëren. Zowel op de bedrijfskaart ziet u een overzicht van de volumes bij de klant of prospect, alsook op overkoepelend niveau ziet u de globale trends en volumes.

  • ERP: Werk slimmer en snellerSynchroniseer contactgegevens in via de GMI Event App

    Met de GMI Event App verliest u geen contactgegevens meer op een beurs of evenement. De app zorgt ervoor dat contacten ter plaatse zelf hun gegevens kunnen achterlaten of dat deze na een gesprek door de verkoper kunnen ingegeven worden. De belangrijkste contactgegevens kunnen bijvoorbeeld samen met bepaalde interessegebieden worden ingevuld. Ze komen automatisch en real-time in het CRM-systeem terecht als leads of campaign responses om verder behandeld te worden. Zo hoeft u later geen gegevens meer manueel in te typen in CRM.

  • CRM opties | Maak dynamische enquêtes op met Microsoft Customer VoiceMaak dynamische enquêtes op met Microsoft Customer Voice

    Met Customer Voice kan u feedback ontvangen van uw klanten. Maak eenvoudig dynamische enquêtes op en verstuur ze naar uw CRM-databank, bv. een tevredenheidsenquête na het afsluiten van een ticket in het CRM-systeem. Binnen CRM bekijkt u de individuele resultaten, maar ook op een geaggregeerd level krijgt u inzicht in bepaalde patronen waarop actie kan worden ondernomen. Zo verbetert de dienstverlening en verhoogt de klantentevredenheid!

  • CRM opties | Integreer marketing automation met ClickDimensionsIntegreer marketing automation met ClickDimensions

    Voor grotere marketingafdelingen kan ClickDimensions ingezet worden als marketing automation platform, volledig geïntegreerd in Dynamics 365 Sales. Zo ontdekt u wie geïnteresseerd is in uw aanbod. Om dat interesseniveau te kwantificeren, kan u dan de juiste actie ondernemen. ClickDimensions omvat ook professionele email en campaign marketing tools, een web form builder, lead scoring dashboards en nog veel meer.

  • CRM opties | Koppel met MailChimp voor massamailingsKoppel met MailChimp voor massamailings

    Met Dynamics 365 kunt u marketinglijsten opstellen die dienen als doelgroep voor een communicatie of campagne. Deze kan u ook gebruiken in MailChimp om een mailingcampagne uit te voeren of zelfs rechtstreeks vanuit CRM te versturen. Het open- en klikgedrag van de contacten wordt gesynchroniseerd met CRM, zodat deze info kan getoond wordt op de contactkaart of kan gevisualiseerd worden in dashboards. Behalve een 360°-zicht op uw contact, kunnen ook de kliks (call-to-actions) een verkoopproces in gang zetten.

  • CRM opties | Intern en extern informatie delen met Dynamics PortalsIntern en extern informatie delen met Dynamics Portals

    Met Dynamics 365 kunt u marketinglijsten opstellen die dienen als doelgroep voor een communicatie of campagne. Deze kan u ook gebruiken in MailChimp om een mailingcampagne uit te voeren of zelfs rechtstreeks vanuit CRM te versturen. Het open- en klikgedrag van de contacten wordt gesynchroniseerd met CRM, zodat deze info kan getoond wordt op de contactkaart of kan gevisualiseerd worden in dashboards. Behalve een 360°-zicht op uw contact, kunnen ook de kliks (call-to-actions) een verkoopproces in gang zetten.

  • CRM opties | Koppel alle interacties aan een project met de GMI ProjectenmoduleKoppel alle interacties aan een project met de GMI Projectenmodule

    De GMI Projectenmodule voor CRM laat toe om alle informatie omtrent een project te centraliseren. Zo kunnen alle interacties gekoppeld worden aan het project – zowel bepaalde activiteiten als het hele salestraject (verkoopkansen, offertes, ordes) en de dienst-na-verkooptickets. Het resultaat is een 360°-kijk op het volledige project.

  • CRM opties | Bekijk alle handelsinformatie van Companyweb in CRMBekijk alle handelsinformatie van Companyweb in CRM

    Alle handelsinformatie van Companyweb is rechtstreeks toegankelijk voor CRM-gebruikers. Dit is een uiterst eenvoudige manier om uw CRM-data aan te vullen. Door simpelweg een opzoeking te doen op naam of BTW-nummer, worden de NAW-gegevens overgenomen. Een individuele contactkaart in CRM toont u meteen de gezondheidsbarometer van uw klant, leverancier of zakenrelatie. Bovendien kan u doorklikken naar de rapportweergave die u naar de analyse van Companyweb brengt (jaarrekeningen, bestuurders, balans,..). Tot slot kan u door middel van alerts proactief verwittigd worden bij een nieuwe waarschuwing betreffende de klant.

  • CRM opties | Breng de concurrentie in kaart met de GMI Competitor Advanced-moduleBreng de concurrentie in kaart met de GMI Competitor Advanced-module

    Met onze module Competitor Advanced brengt u de diensten of productafnames van uw concurrenten in kaart bij uw prospecten en klanten. Zo krijgt u inzicht in de potentiële markt en kan u van hieruit ook mogelijke marketingacties definiëren. Zowel op de bedrijfskaart ziet u een overzicht van de volumes bij de klant of prospect, alsook op overkoepelend niveau ziet u de globale trends en volumes.

  • CRM opties | Synchroniseer contactgegevens via de GMI Event AppSynchroniseer contactgegevens via de GMI Event App

    Met de GMI Event App verliest u geen contactgegevens meer op een beurs of evenement. De app zorgt ervoor dat contacten ter plaatse zelf hun gegevens kunnen achterlaten of dat deze na een gesprek door de verkoper kunnen ingegeven worden. De belangrijkste contactgegevens kunnen bijvoorbeeld samen met bepaalde interessegebieden worden ingevuld. Ze komen automatisch en real-time in het CRM-systeem terecht als leads of campaign responses om verder behandeld te worden. Zo hoeft u later geen gegevens meer manueel in te typen in CRM.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op  klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.   

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Wat is er nieuw in Dynamics 365 Sales (CRM)?

Wat is er nieuw in Dynamics 365 Sales (CRM)?

Welke nieuwe en verbeterde functionele updates kunnen een meerwaarde creëren voor gebruikers van Dynamics 365 Sales? We nemen Release Wave 1 van 2022 onder de loep.
eBook: Stap over op digitale verkoop met Dynamics 365

eBook: Stap over op digitale verkoop met Dynamics 365 Sales (CRM)

Als commerciële medewerkers vaker hybride werken, dan hebben zij toegang nodig tot de juiste en actuele klantdata. Lees er alles over in dit eBook!
Bekijk de nieuwste features van Dynamics 365 Sales (CRM)

Bekijk de nieuwste features van Dynamics 365 Sales (CRM)

Wat zijn de nieuwe functies van Dynamics 365 Sales? We namen alle functionaliteiten van Release Wave 2 grondig door en zetten de belangrijkste wijzigingen op een rij.
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

105 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.