facebookpixel

Snel, standaard en eenvoudig!

Met CRM-software krijgt u een helder zicht op uw klanten, relaties, prospecten en verkoopskansen. Maar hoe houdt u de implementatiekost (en tijd) zo goed mogelijk binnen de perken?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben. Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Herbekijk onze webinars!

Drive your social marketing and do more with data insights

Social Marketing and the importance of Intelligent Dashboards in ClickDimensions

Een helder zicht op uw klantenrelaties en verkoopkansen met CRM

Start snel, standaard en eenvoudig met een kant-en-klare oplossing! Neem een CRM Sprint...

5 afdelingen die voordeel kunnen halen uit marketing automation

Gebruik efficiënte tools om uw doelgroep beter te bereiken… en te betrekken!

Overbrug de kloof tussen sales en marketing met CRM en ClickDimensions

Marketing automation, volledig geïntegreerd in Dynamics 365 Sales!

Volg uw klant beter op met slimme bezoekverslagen in Dynamics 365 Sales

Ontdek dé CRM-tools die de administratie voor uw verkopers eenvoudiger maken

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Neem een CRM Sprint:

Z

Snel

Door CRM eenvoudig te houden, gaat het implementatietraject sneller en verloopt de gebruikersadoptie soepeler.

Z

Eenvoudig

Ondersteun de belangrijkste bedrijfsprocessen met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales.

Z

Voor een vaste prijs

Het eerste CRM-maatpak tegen een standaardprijs!

Wat kan CRM voor u betekenen?

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.
Met onze CRM Sprint haalt u meteen voordeel uit een kant-en-klare oplossing op basis van Microsoft Dynamics 365 Sales!

CRM Sprint: één commercieel team

Eén commercieel team

Sales, marketing en  servicemedewerkers werken met de juiste tools binnen dezelfde omgeving. Het management krijgt ondertussen een helder zicht op de commerciële activiteiten.

CRM Sprint: meer tevreden klanten

Meer tevreden klanten

Door de informatie over uw klanten, relaties en prospecten te centraliseren in één systeem, werken uw medewerkers vlotter samen… en levert u een betere dienstverlening.

CRM Sprint: mis geen opportuniteiten

Mis geen opportuniteiten

Maak komaf met versnipperde informatie over verschillende applicaties heen (Outlook, Excel, enz). Versnel de reactietijden en maak nieuwe inzichten zichtbaar voor iedereen.

CRM Sprint: flexibel uit te breiden

Flexibel uit te breiden

Start vandaag met een eenvoudig te gebruiken oplossing om ervaring op te doen. De CRM Sprint is gebouwd om mee te groeien met uw bedrijf en kan gemakkelijk worden verfijnd.

Ontdek de mogelijkheden!

Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.

Extra ondersteuning of advies nodig?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

organisatie

CRM:  accurate en proactieve rapportage

Voor uw organisatie

  • Bekijk de belangrijkste informatie in een oogopslag in handige dashboards.
  • Centraliseer uw contacten en maak de meest actuele gegevens beschikbaar.
  • Compatibel met uw bestaande software (Excel, Outlook, Dynamics NAV, Business Central, …).
  • Bouw een kenniscentrum over uw bedrijf en de markt.

verkoop

Voor uw verkopers

  • Breng uw verkoopkansen en sales pipeline snel in kaart.
  • Zorg voor proactieve opvolging van nieuwe opportuniteiten.
  • Voeg relevante informatie en kennis toe aan slimme bezoekverslagen.
  • Bouw marktkennis op en hou de concurrentie in de gaten.
CRM: efficiënte en consequente verkoop

marketing

CRM: gepersonaliseerde en meetbare marketing

Voor marketing

  • Breng in kaart hoe u potentiële en bestaande klanten kan bereiken.
  • Voeg specifieke kenmerken toe om contacten beter te segmenteren.
  • Creëer marketinglijsten voor doelgerichte communicaties en campagnes.
  • Altijd de meest up-to-date klantgegevens beschikbaar.

service

Voor de dienst-na-verkoop

  • Registreer klachten en maak er meteen opportuniteiten voor verbetering van.
  • Hou alle communicatie rond een klacht gecentraliseerd bij.
CRM: klanten binden en behouden met dienst-na-verkoop

Ontdek de mogelijkheden!

CRM: accurate en proactieve rapportage

  • Bekijk de belangrijkste informatie in een oogopslag in handige dashboards.
  • Centraliseer uw contacten en maak de meest actuele gegevens beschikbaar.
  • Compatibel met uw bestaande software (Excel, Outlook, Dynamics NAV, Business Central, …).
  • Bouw een kenniscentrum over uw bedrijf en de markt.

 

CRM: efficiënte en consequente verkoop

  • Breng uw verkoopkansen en sales pipeline snel in kaart.
  • Zorg voor proactieve opvolging van nieuwe opportuniteiten.
  • Voeg relevante informatie en kennis toe aan slimme bezoekverslagen.
  • Bouw marktkennis op en hou de concurrentie in de gaten.

 

CRM: gepersonaliseerde en meetbare marketing

  • Breng in kaart hoe u potentiële en bestaande klanten kan bereiken.
  • Voeg specifieke kenmerken toe om contacten beter te segmenteren.
  • Creëer marketinglijsten voor doelgerichte communicaties en campagnes.
  • Altijd de meest up-to-date klantgegevens beschikbaar.

 

CRM: klanten binden en behouden met dienst-na-verkoop

  • Registreer klachten en maak er meteen opportuniteiten voor verbetering van.
  • Hou alle communicatie rond een klacht gecentraliseerd bij.

 

Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.

Extra ondersteuning of advies nodig?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Wat zeggen onze klanten?

Profiteer van bewezen praktijken bij bedrijven die succesvol van start zijn gegaan met een CRM Sprint!

“Met een moderne, cloudgebaseerde verkoopoplossing zijn we gewapend voor de toekomst. Onze verkopers hebben altijd de nodige informatie bij zich en kunnen soepel communiceren met de binnendienst. Dankzij de langdurige samenwerking met GMI kennen zij onze sector en onze werkwijze door en door.”

Jean-Christophe Gaasch
Managing Director

“Met CRM centraliseren we alle klanteninformatie en volgen we nieuwe en bestaande klanten beter op. Ook heb ik een beter idee van de activiteiten van de vertegenwoordigers en door de uitgebreide rapportage heb ik een goed zicht op mijn commerciële afdeling.”

Luc Thijs
Zaakvoerder

“Voor een klein budget en een kort implementatietraject hebben we nu een oplossing om de werking van de helpdesk en het salesteam te optimaliseren. Door een beter zicht op mijn klanten en de interne operaties, kan ik nu sneller inspelen op bepaalde situaties.”

Stijn Stragier
Zaakvoerder

“Dankzij het helikopterzicht op het bedrijf kunnen we nu zowel het genereren van leads als de commerciële opvolging én de dienst-na-verkoop beter onder controle houden.”

Bram Gernaey
Zaakvoerder

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Nieuwe innovaties op komst voor Dynamics 365 Sales (CRM)

Nieuwe innovaties op komst voor Dynamics 365 Sales

We lichten de belangrijkste nieuwe functies toe voor Dynamics 365 Sales en Power Apps, zodat u maximaal van deze update kan profiteren. Wat heeft Release Wave 1 nog in petto?
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
Marketing automation in 5 stappen

5 stappen om te starten met marketing automation

Blijft marketing automation binnen uw bedrijf beperkt tot email marketing? Ontdek hoe sales en marketing teams samen meer kunnen halen uit het CRM-systeem en bestaande marketing tools. We zetten u graag op weg!
Online Retailer | Vanuit het ERP een krachtige B2B webshop runnen

Vanuit het ERP snel een krachtige B2B-webshop runnen?

GeCommerce verbindt de webshop naadloos met het ERP-systeem. En dat biedt tal van voordelen. Lees het interview met GMI business consultant Karel Leijssen. OnlineRetailer

Waarom kiezen voor een CRM Sprint?

  • U gebruikt reeds Microsoft Dynamics NAV of Business Central.

Wellicht is er buiten uw ERP-systeem een ongekende hoeveelheid aan informatie verspreid over Excel files, documenten en zelfs in de hoofden van de medewerkers! Is het dan niet tijd om ook deze informatie te structureren en beschikbaar maken voor de organisatie?

  • U overweegt om een CRM-oplossing te introduceren.

Schrikt de kostprijs of complexiteit van een implementatie u nog af? Of ziet u op tegen de inspanning voor uw medewerkers? Met een vlotte implementatie zal de gebruikersadoptie soepel verlopen en is het CRM-systeem eenvoudig te ondersteunen. Zo blijven ook de kosten tot een minimum beperkt.

  • U wilt nu aan de slag met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales.

Dankzij onze kennis en ervaring bij talrijke bedrijven hebben we de beste onderdelen gebundeld tot een kant-en-klare oplossing, waar ieder bedrijf snel én voordelig mee aan de slag kan.

Boek een online demo!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.