CRM Sprint for Sales, Marketing & Service

Een geïntegreerde Microsoft Dynamics 365-oplossing brengt uw verkoop-, marketing- en serviceteams op één lijn. Met CRM Sprint for Sales, Marketing & Service verhoogt u de klantentevredenheid. Doorheen alle fases van de samenwerking.

Een 'all-in-one'-oplossing voor uw verkoop-, marketing- en serviceteams

Wat zijn de mogelijkheden?

Marketing
Sales
Service

Een CRM-maatpak voor een vaste prijs

Ga snel van start met duidelijke afspraken

Kolom 1

Standaard implementatiediensten

Sprint Package Services

Bij iedere CRM Sprint staat een voorgedefinieerd standaardpakket van software en diensten garant voor een vlotte implementatie die zich standaard toelegt op:

  • Configuratie en Deployment in functie van uw organisatie     
    Op basis van de aangekochte CRM Sprint, configureren wij het gekozen CRM Sprint voor uw organisatie. We gebruiken hiervoor de standaard Deployment Guide voor uw CRM Sprint. Dit betekent concreet: 
    • configuratie CRM-omgeving  
    • aanmaak gebruikers met correcte rechten
    • koppelling met Office 365 / Microsoft Exchange
    • enz.
  • Opleiding   
    Wanneer de CRM Sprint geconfigureerd is voor uw organisatie, wordt een opleiding voorzien voor groepen tot 6 gebruikers. Wanneer er meer dan 6 gebruikers zijn, dan worden de key users opgeleid. Wij geven geen algemene CRM-opleiding, maar wel een concrete opleiding over de aangekochte CRM Sprint. Onze to-the-point-aanpak zorgt ervoor dat de gebruikers heel snel aan de slag kunnen met de CRM Sprint, die ze dagelijks zullen gebruiken.
  • Begeleiding bij de Go Live   
    Een GMI-consultant zal ter plaatse de gebruikers begeleiden bij de opstart van het project. 
  • Onbeperkt toegang tot de GMI Helpdesk voor het ganse team
    Hebben uw medewerkers een vraag en kunnen de key users van het team deze niet beantwoorden?  Dan kunt u terecht bij onze helpdesk, die steeds bereikbaar is tijdens de kantooruren. Deze dienstverlening maakt deel uit van elke Sprint-formule.

Kolom 2

Additionele implementatiediensten

Sprint On Demand Services

Afhankelijk van het individuele implementatieproject en de individuele wensen van de klant kan GMI group aanvullende  diensten leveren. Deze diensten zijn steeds op specifieke vraag van de klant en worden expliciet in functie van de case besproken, beschreven en gebudgetteerd. Ze zijn steeds voorwerp van een afzonderlijke offerte, aanvullend aan het standaard Sprint-voorstel. Na goedkeuring van dit voorstel worden deze diensten onderdeel van het integrale project.

Additionele diensten kunnen zijn: 

  • Migratie van data  
    Staat uw data op lokale harde schijven in Excel bestanden, database of softwaretoepassing? Dan is GMI group er om u te begeleiden bij het overzetten van deze data naar het CRM-systeem. Het is enorm belangrijk om de bestaande data op de juiste manier over te zetten naar de nieuwe werkomgeving op een manier waarbij de gebruikers hun data nog steeds terugvinden.