GMI Intranet
De start van uw interne digitale communicatie
Maak van uw intranet een digitaal communicatieplatform dat informatie voor iedereen ter beschikking stelt. Anytime, anywhere.
Breng structuur en duidelijkheid en vooral… verminder de interne e-mailcommunicatie. Uw collega’s bereiken elkaar voortaan op een efficiënte en doeltreffende manier.
Ontdek onze oplossing op basis van SharePoint. Een oplossing die veel verder reikt dan een standaard intranet.
Bereik en betrek iedereen binnen uw bedrijf!
Boost de interne communicatie- en informatiestroom met een oplossing die meegroeit met uw organisatie.
Ontdek de mogelijkheden van ons digitaal communicatieplatform:
- wEén centraal communicatieplatform
- Nieuws en informatie delen per afdeling
- Snel collega's opzoeken en contacteren (wie is wie?)
- Overzicht van alle bedrijfsnuttige links en tools
- ZInschrijven voor activiteiten, opleidingen, events, ...
- iGestructureerd archief met bedrijfsdocumenten
- tMeest gestelde vragen en antwoorden (FAQ)
- Overal beschikbaar, vanop elk toestel
Door onze wereldwijde groei is er nood aan communicatie en samenwerking op een uniforme manier. Wij zetten volop in op digitalisering en op de uitbreiding van onze kennisdatabank over alle entiteiten heen.
Ook zij kozen voor GMI:
Voor het doelpubliek van KIDS is de interne communicatie onmisbaar. De school- en zorggroep droomde al een tijdje van een digitaal platform voor de vele personeelsleden die dagelijks instaan voor onderwijs, zorg en begeleiding.
GMI zette haar intranetoplossing in waardoor alle medewerkers nu vlot kunnen communiceren via één gemeenschappelijk en interactief platform.
We hadden van bij het eerste contact een klik met het projectteam bij GMI: een jong en dynamisch team dat goed luisterde naar onze noden, super enthousiast reageerde en er ook snel mee aan de slag ging.
Download PDF
Behalve een gestructureerd archief van uw bedrijfsinformatie, optimaliseert u zo de communicatiehygiëne in uw organisatie!
Nieuws en informatie delen per afdeling
- Elke afdeling binnen uw organisatie krijgt een eigen departementpagina op het intranet.
- Op deze pagina vinden uw medewerkers het belangrijkste nieuws terug voor hun afdeling.
- Elke departementpagina wordt voorzien van informatieblokken. Deze blokken kunnen documenten, mediabestanden of links naar externe applicaties bevatten die de afdeling gebruikt.
- In dit pakket voorzien wij voor drie afdelingen naar keuze een afgewerkte departementpagina.
Snel collega's opzoeken en contacteren
- Contactlijsten zijn verleden tijd dankzij een moderne medewerkersgids waarmee u in een mum van tijd alle contactgegevens, functie, etc. van uw collega’s terugvindt.
- Contacteer uw collega rechtstreeks via ‘wie is wie?’ voor een video call of meeting via Teams of stuur een mail via Outlook.
Overzicht van bedrijfsnuttige links en tools
- Geef eenvoudig een overzicht weer van allerlei tools, websites, externe applicaties, … die dagdagelijks worden gebruikt op de werkvloer.
Inschrijven voor activiteiten, opleidingen, events, ...
- Gebruik het eventbeheersysteem om opleidingen, bedrijfsactiviteiten, feesten, … te organiseren.
- Maak snel evenementen aan en voorzie ze van de nodige details.
- Gebruikers zien de aankomende events op een overzichtelijke kalender en kunnen zich via de inschrijvingsmodule eenvoudig registreren.
- Van zodra ingeschreven, kunnen ze het event toegevoegen aan hun persoonlijke Outlook-agenda.
Gestructureerd archief met bedrijfsdocumenten
- In de documentbibliotheek vindt iedereen eenvoudig alle bedrijfsdocumenten terug door gebruik te maken van filters of trefwoorden.
- De zoekfunctie is zo krachtig dat u contextueel kan zoeken tot in documenten zelf.
- Door bestanden te ‘liken’ zullen ze zichtbaar zijn als persoonlijke documenten. Zo heeft iedereen altijd de belangrijkste informatie bij de hand.
Waarom is SharePoint de beste keuze voor een intranet?
Boost uw productiviteit met Microsoft Tasks (in Teams)
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?
8 redenen om uw installatiebedrijf te digitaliseren
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
Onze 98 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.