facebookpixel

Document Management 

Vereenvoudig het documentbeheer en automatiseer de factuurverwerking

Hoe stroomlijnt en automatiseert u elke stap van de dagelijkse documentafhandeling – van ontvangst en registratie van een document tot de goedkeuring en uiteindelijk het terugvinden van eerder verwerkte documenten in het digitale archief? De oplossing: document management (DMS) met automatische factuurverwerking, van aankoop tot betaling (purchase-to-pay).

De geavanceerde toepassingen van Continia kunnen gescande of digitale documenten – zoals facturen – opnemen en automatisch het document en de leveranciersinformatie identificeren om de details rechtstreeks naar uw ERP-systeem te uploaden. Als Continia-partner kunnen we u toegang bieden tot een reeks toonaangevende producten die speciaal zijn ontworpen om te integreren met Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Volg onze webinars!

Ontvang en verzend elektronische facturen vanuit Business Central

Geautomatiseerde facturering voor Peppol en andere XML-documenten via Continia

do 27/01
13u00 - 13u30

Verbind alle activiteiten van uw KMO met Business Central

Start snel, standaard en eenvoudig in de cloud!

Volg klanten proactief op met CRM

Hoe biedt u bestaande klanten een betere dienst-na-verkoop?

Optimize your warehouse processes 

Tasklet Factory | Mobile WMS for Dynamics 365 Business Central

Vereenvoudig de documentstromen binnen uw bouwonderneming

Een samenwerkingsplatform om uw bouwprojecten beter te beheren

Versnel de financiële processen

Met oplossingen om diverse administratieprocessen te versnellen of te automatiseren, levert Continia al 25 jaar een toegevoegde waarde voor meer dan 11.000 gebruikers van Microsoft Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Als vooraanstaand partner van Continia, kan u bij GMI group rekenen op een kwalitatieve lokalisatie van de verschillende oplossingen voor u als eindklant, inclusief installatie, configuratie en ondersteuning.

Ontdek de mogelijkheden:

  • Digitaliseer de factuurworkflow

In elk bedrijf moeten op enig moment zaken worden aangeschaft, van fysieke goederen tot digitale advertenties. Met Document Capture kunt u facturen, inkooporders en andere documenten digitaal en rechtstreeks in Business Central ontvangen. U hoeft hiervoor niet fysiek aanwezig te zijn.

  • Vereenvoudig en versnel de documentdistributie

Het handmatig verzenden van documenten kan zeer tijdrovend zijn. Daarom draait het bij het beheersen van documentdistributie om een manier te vinden om dit proces veel sneller en effectiever te maken. Met gebruik van Document Output is dit eenvoudig mogelijk.

  • Handel onkosten probleemloos af 

Met Expense Management automatiseert u het terugbetalingsproces voor werknemers. Uw gebruikers op afstand kunnen met één klik hun onkosten declareren door een foto of bon te uploaden via de app of portal. Alle uitgaven van werknemers worden automatisch geïmporteerd en gekoppeld aan de relevante creditcard.

Geïntegreerd met Dynamics 365 Business Central:

ClickDimensions | Campaign Automation

Facturen rechtstreeks inscannen

Automatiseer elke stap van uw dagelijkse factuurverwerking - van ontvangst en registratie van een document totdat u het opnieuw moet opzoeken voor controle of rapportage. Documentherkenning, factuurgoedkeuring en digitale archivering, rechtstreeks in Dynamics Business Central.

ClickDimensions | Email Marketing

Beheers de stroom aan documenten

Stroomlijn het verzenden van documenten, rechtstreeks vanuit Dynamics Business Central. Krijg een snel overzicht van verzonden documenten en bespaar tijd en geld. Het resultaat is een gestroomlijnde klantcommunicatie met betrekking tot print, pdf, e-mail workflows en distributie.

ClickDimensions | Web Forms

Onkosten registreren en beheren

Het registreren van zakelijke onkosten en reisactiviteiten wordt gemakkelijker dan ooit. Stroomlijn de registratie met behulp van een smartphone en krijg een duidelijk overzicht van uitgaven en goedkeuringsstromen - meteen in het ERP-systeem Dynamics Business Central.

Wat zeggen onze klanten?

Meer dan 450 klanten in België en Nederland maken dagelijks gebruik van onze oplossingen.
Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht.

Sibomat

Sibomat

Een overkoepelende aanpak met Gbuild als totaaloplossing leidt een digitale transformatie in goede banen bij dé specialist in houtskeletbouw.
Sanicomfort

Sanicomfort

Groothandel in sanitair en verwarming lanceert met GeCommerce een compleet nieuwe webshop met uitgebreid klantenportaal, perfect gekoppeld met ERP.
Seris Technology

Seris Technology

Beveiligingsexpert stelt groei veilig door verder te digitaliseren en te automatiseren. Gservice tilt de dienstverlening naar een hoger niveau.
De Kock

De Kock

HVAC en sanitair specialist kan met Gservice haar bedrijfsprocessen professionaliseren en de interne samenwerking optimaliseren.

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Ondersteun het proces van aankoop tot betaling met Continia Document Capture

Ondersteun het proces van aankoop tot betaling met Continia Document Capture

Werken met digitale herkenning van uw inkomende facturen voorkomt fraude. Ontdek hoe Continia Document Capture hier een oplossing kan bieden.
Wat brengt de nieuwste versie van Dynamics 365 Business Central

Wat brengt de nieuwste versie van Dynamics 365 Business Central?

Onze experts namen de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van deze nieuwste release onder de loep zodat u maximaal van deze update kan profiteren!
Medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Plan uw medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Op zoek naar geïntegreerde planningssoftware die kan worden aangepast aan uw behoeften? Plan en beheer resources en projecten met Dime.Scheduler, geïntegreerd met Microsoft Dynamics.

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

Contacteer ons

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.