Een samenwerkingsplatform
voor de bouw
De solide basis om bouwprojecten efficiënt te beheren!
Een bouwproject is op zichzelf al een complex proces. Het efficiënt kunnen beheren van documenten en een vlotte communicatie met interne medewerkers en externe partijen, is van cruciaal belang om elk project in goede banen te leiden.
Door onze jarenlange expertise in de bouwsector kan u vandaag meestappen in onze digitale oplossing voor een betere samenwerking. Dit samenwerkingsplatform – gebouwd op Microsoft 365 en SharePoint – is niet alleen een solide basis voor uw organisatie. Het is meteen ook een flexibele oplossing die we samen perfect kunnen afstemmen op uw specifieke noden.
Beschikbaar
rechtstreeks vanuit uw vertrouwde Microsoft 365-omgeving
Personaliseerbaar
naar eigen smaak
Eenvoudig in gebruik
voor uw medewerkers, leveranciers, onderaannemers en klanten
Schaalbaar
op basis van uw bedrijfsnoden
Laat uw bouwteam slimmer samenwerken
Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan uw processen en de medewerkers van uw bouwteam ontlasten in hun dagdagelijkse taken.
Ontdek hier de mogelijkheden:
Samenwerken is slimmer werken en zeker als we efficiënt te werk gaan.
Onze digitale bouwoplossing – op basis van Microsoft 365 en SharePoint – gaat verder dan enkel het bewaren en opslaan van documenten. Wij bieden een omgeving waar alle bedrijfs- of projectinformatie en documentatie beschikbaar is. Gestructureerd én gecentraliseerd, zowel online als offline bruikbaar.
Klaar om met ons samenwerkingsplatform aan de slag te gaan? Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!
Mathias Houtmeyers
Account Executive,
GMI group
Breng data tot leven
met knappe dashboards
Op kantoor of op een werf, een project stopt nooit. Met onze oplossing heeft u altijd alle informatie bij de hand, op een gestructureerde manier.
Door ingebouwde dashboards krijgt u in één oogopslag zicht op de belangrijkste informatie zoals projectstatus, taken, goedkeuringen.
Bepaal zelf welke informatie belangrijk is voor u en ontzorg uzelf van overbodige informatie.
Documenten delen en communiceren
intern en extern
Gedaan met mailkettingen. Zie voortaan geen enkele informatie meer over het hoofd. Werk individueel of samen aan documenten rechtstreeks vanuit het platform.
Deel eenvoudig documenten met interne medewerkers én externe partijen. Zo behoudt iedereen te allen tijde het overzicht. Zowel uw collega’s als leveranciers, onderaannemers en zelfs klanten hebben steeds de meeste recente versie bij de hand en moeten dus niet op zoek gaan.
Het is vanzelfsprekend dat dit op een veilige manier zal verlopen. U als organisatie beslist immers wat de securityregels zijn.
Gestructureerd documentbeheer
zet data aan het werk
Documenten beheren? Dat moet eenvoudig verlopen. Het klikken door een mappenstructuur en daar het document naar kopiëren, dat is verleden tijd.
Door het document een tag te geven en deze dan naar SharePoint te slepen, komt automatisch het document om de juiste locatie terecht en is het direct zichtbaar voor iedereen die hier toegang tot heeft.
Omdat we werken met tags worden de dashboards automatisch aangevuld met documentatie en verrijkt met de informatie die voor u belangrijk is.
Met Dynamics 365 Sales als CRM-toepassing kunnen verkopers hechte relaties met klanten opbouwen, acties uitvoeren op basis van inzichten en sneller deals sluiten. Ze gebruiken Dynamics 365 om accounts en contactpersonen bij te houden, hun verkopen van potentiële klant tot order op te volgen of hun bestaande klanten beter op te volgen, klachten op te vangen en af te handelen.
Maar gedurende deze communicatieprocessen worden er documenten opgemaakt die verband houden met een klant of prospect. Deze documenten worden best gecentraliseerd zodat ze snel en direct kunnen worden geraadpleegd wanneer nodig.
Om dit op een eenvoudige, maar efficiënte manier te laten verlopen heeft GMI een kant-en-klare oplossing uitgewerkt waarbij Microsoft SharePoint perfect gekoppeld wordt met Dynamics 365.
Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.
Ontdek de mogelijkheden:
Empty
Hoe documenten opladen en delen?
Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:
- Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
- Creatie van een nieuw document op basis van een template
- Extern delen van één of meerdere documenten
- Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten
Hoe documenten gestructureerd beheren?
Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:
- Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
- Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
- Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
- Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
- Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)
Ook zij kozen voor GMI:
GMI sluit partnership met VanMeijel voor DMS en samenwerkingsplatformen
Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering
Hoe ver staan bouw- en installatiebedrijven in hun digitale transformatie?
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.