De solide basis om bouwprojecten efficiënt te beheren!

Een bouwproject is op zichzelf al een complex proces. Het efficiënt kunnen beheren van documenten en een vlotte communicatie met interne medewerkers en externe partijen, is van cruciaal belang om elk project in goede banen te leiden.

Door onze jarenlange expertise in de bouwsector kan u vandaag meestappen in onze digitale oplossing voor een betere samenwerking. Dit samenwerkingsplatform – gebouwd op Microsoft 365 en SharePoint – is niet alleen een solide basis voor uw organisatie. Het is meteen ook een flexibele oplossing die we samen perfect kunnen afstemmen op uw specifieke noden.

Z

Beschikbaar

rechtstreeks vanuit uw vertrouwde Microsoft 365-omgeving

Z

Personaliseerbaar

naar eigen smaak

Z

Eenvoudig in gebruik

voor uw medewerkers, leveranciers, onderaannemers en klanten

Z

Schaalbaar

op basis van uw bedrijfsnoden

Laat uw bouwteam slimmer samenwerken

Wij ondersteunen u met een digitaal samenwerkingsplatform gebouwd op Microsoft-technologie en volledig geënt op de noden van de bouwsector.

Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan uw processen en de medewerkers van uw bouwteam ontlasten in hun dagdagelijkse taken.

Ontdek hier de mogelijkheden:

GMI samenwerkingsplatform voor de bouw: mogelijkheden

Bekijk de mogelijkheden

Samenwerken is slimmer werken en zeker als we efficiënt te werk gaan.

Onze digitale bouwoplossing – op basis van Microsoft 365 en SharePoint – gaat verder dan enkel het bewaren en opslaan van documenten. Wij bieden een omgeving waar alle bedrijfs- of projectinformatie en documentatie beschikbaar is. Gestructureerd én gecentraliseerd, zowel online als offline bruikbaar.

Klaar om met ons samenwerkingsplatform aan de slag te gaan? Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Mathias Houtmeyers | GMI group

Mathias Houtmeyers

Account Executive,

GMI group

Breng data tot leven

met knappe dashboards

Op kantoor of op een werf, een project stopt nooit. Met onze oplossing heeft u altijd alle informatie bij de hand, op een gestructureerde manier.

Door ingebouwde dashboards krijgt u in één oogopslag zicht op de belangrijkste informatie zoals projectstatus, taken, goedkeuringen.

Bepaal zelf welke informatie belangrijk is voor u en ontzorg uzelf van overbodige informatie.

Documenten delen en communiceren

intern en extern

Gedaan met mailkettingen. Zie voortaan geen enkele informatie meer over het hoofd. Werk individueel of samen aan documenten rechtstreeks vanuit het platform.

Deel eenvoudig documenten met interne medewerkers én externe partijen. Zo behoudt iedereen te allen tijde het overzicht. Zowel uw collega’s als leveranciers, onderaannemers en zelfs klanten hebben steeds de meeste recente versie bij de hand en moeten dus niet op zoek gaan.

Het is vanzelfsprekend dat dit op een veilige manier zal verlopen. U als organisatie beslist immers wat de securityregels zijn.

Gestructureerd documentbeheer

zet data aan het werk

Documenten beheren? Dat moet eenvoudig verlopen. Het klikken door een mappenstructuur en daar het document naar kopiëren, dat is verleden tijd.

Door het document een tag te geven en deze dan naar SharePoint te slepen, komt automatisch het document om de juiste locatie terecht en is het direct zichtbaar voor iedereen die hier toegang tot heeft.

Omdat we werken met tags worden de dashboards automatisch aangevuld met documentatie en verrijkt met de informatie die voor u belangrijk is.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op  klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.   

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Wat zeggen onze klanten?

Met ons digitaal samenwerkingsplatform helpen we vele van onze klanten in de bouw om hun documentstromen aanzienlijk te vereenvoudigen.
Ook organisaties met meerdere filialen.

Bouwgroep gaat voluit voor een gedigitaliseerd documenten- en klantenbeheer

"Wij zoeken altijd partners in de bouw. En die hebben wij gevonden voor digitalisering in GMI. Specifiek voor ons documentmanagementopslag en ons klantenbeheer hebben zij een bouwoplossing die ons echt verder heeft geholpen."

Martin Geernaart
CTO-bestuurder

ibens

Meer productiviteit en transparantie door digitale projectwerking

"GMI heeft onze noden goed begrepen en daar een perfect antwoord voor geboden. Om de implementatie concreet te maken, heeft het team ook veel met onze gebruikers gepraat en geluisterd naar hun verwachtingen en verzuchtingen."

Georgy Eggermont
Verantwoordelijke voor strategie, organisatie en ontwikkeling

HYE

Klantenportaal geeft dienstverlening een boost bij houtskeletbouwer

"Met het nieuwe klantenportaal kunnen we op een digitale manier samenwerken met zowel klanten als onderaannemers en leveranciers. Hier kunnen ze niet alleen de planning en bepaalde documenten consulteren, maar ook de facturatie opvolgen.”

Valerie Duthoy
Manager Projectleiding

Sibomat

Sibomat

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

GMI sluit partnership met VanMeijel voor DMS en samenwerkingsplatformen

GMI sluit partnership met VanMeijel voor DMS en samenwerkingsplatformen

De Nederlandse specialist in bouwautomatisering biedt nu een koppeling aan haar klanten met digitaal DMS en samenwerkingsplatformen van GMI.
Bouwbedrijf - Confederatie Bouw | Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering

Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering

"Vier op de vijf bouw- en installatiebedrijven maken werk van de digitalisering in hun onderneming. Dat blijkt uit een online onderzoek van software- en servicesbedrijf GMI group."
Hoe ver staan bouw- en installatiebedrijven in hun digitale transformatie? | De digitale barometer

Hoe ver staan bouw- en installatiebedrijven in hun digitale transformatie?

Op gebied van optimalisatie en automatisatie blijven nog veel kansen onbenut in de sector van de bouw- en installatietechniek. Enkele resultaten uit ons trendrapport...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.

Boek een online demo!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.