Selecteer een pagina
19 maart 2020 | 16u00 – 16u30

Volg uw klanten beter op met slimme bezoekverslagen 

Een onmisbare CRM-tool voor uw verkopers in Dynamics 365 Sales 

In Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) tovert u een bezoekverslag om tot een digitaal dashboard dat voor iedereen beschikbaar is. In één oogopslag wordt een activiteit, verkoopkans, klacht of specifieke vraag automatisch gelinkt aan het juiste contact.

Tijdens dit webinar demonstreren we de uitbreidingen op Dynamics 365 Sales waar uw sales team écht baat bij heeft. Want door een betere voorbereiding en opvolging van het bezoek bij klanten of prospecten, heeft uw verkoper de tools om de administratie eenvoudiger te maken.

In 30 minuten tonen we enkele onmisbare tools voor uw verkopers:

  • bezoekverslagen als leidraad voor een succesvol gesprek
  • bezoekfrekwentie om vervolgafspraken aan te sturen
  • geplande bezoeken weergeven op een kaart

 

Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) | GMI group

Donderdag 19 maart, 2020

16u00 – 16u30

Het is niet meer mogelijk om nog in te schrijven voor dit webinar.

U kan hier zeer binnenkort de webcast herbekijken.

Bezoekverslagen in Dynamics 365 Sales | GMI group

Bezoekverslagen: zelfs uw baas is mee

Het efficiënt rapporteren van de onderwerpen, besproken bij een klant, is van uiterst belang voor een correcte en tijdige opvolging. Traditioneel worden bezoekverslagen als tekstbestanden geschreven en opgeslagen, met als nadeel dat de acties die uit een bezoek voortvloeien, niet altijd opgevolgd worden. Dit wordt opgelost met “bezoekverslagen”, zodat deze zo efficiënt mogelijk worden ingevuld. Ze kunnen zelfs worden ingevuld via een mobiel toestel zoals een tablet of smartphone. Vanuit een bezoeksverslag kunnen taken worden aangemaakt en zelfs toegekend aan andere gebruikers.

Met bezoekverslagen kunnen uw verkopers voortaan hun bezoekrapporten makkelijker beheren in het CRM-systeem. Zo laten zij geen enkele opportuniteit meer voorbijgaan en kunnen alle betrokken collega’s meteen actie nemen wanneer het nodig is.

Extra inspiratie nodig?

Technologie staat nooit stil en GMI group ook niet. Daarom organiseren we regelmatig webinars en events over de nieuwste ontwikkelingen en specifieke toepassingen die u dagelijks gebruikt. Ook de afgelopen webinars kan u hier steeds herbekijken.

Gcentral |Informatie, inspiratie en advies van GMI group

Informatie, inspiratie en advies

netwerken, events, webinars, nieuws, ... met meerwaarde

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

BE 0458.524.542

onze oplossingen

GMI totaaloplossingen (Gsolutions)
Gbuild
Gservice
Gtrade
Gfinance

GMI snelle-startoplossingen
GeCommerce
bouwix

uw sector