GMI group lanceert Tournée 365 op succesvolle klantendag

Afgelopen dinsdag 20 november verwelkomde GMI group ruim 240 klanten, partners en relaties op een exclusief evenement in 4WINGS te Oevel.  Het werd een boeiende namiddag en avond met een gezonde mix van informatie en aangenaam netwerken onder het overkoepelende thema ‘Klaar voor verandering’. Meteen werd ook het startschot gegeven aan Tournée 365, het platform voor digitale duiding.

Klaar voor verandering

Met dit thema zet GMI group sterk in op de digitale transformatie die volop leeft bij onze klanten en partners. In de verschillende keynotes en breakout-sessies stond de nieuwste generatie van bedrijfsoplossingen die Microsoft lanceerde onder de vlag van Dynamics 365 Business Central centraal. Maar ook de meerwaarde van de naadloze integratie met de CRM-oplossing Dynamics 365 for Sales & Marketing en cloud services als Office 365 kwamen uitgebreid aan bod.  En tenslotte werd de uitbreiding met oplossingen voor Business Intelligence (zoals o.m. Microsoft Power BI) en de expert solutions van de GMI partners uitvoerig belicht in informatieve sessies en op de partner expo. 

GMI Customer Day - Partner Expo - GeoDynamics en ArchiSnapper
GMI Customer Day - Koen Van de Vel
GMI Customer Day
GMI Customer Day - Erik Verheyden
GMI Customer Day - Partner Expo - Tasklet Factory
GMI Customer Day