Hortiplan

Hortiplan automatiseert haar bedrijfsprocessen inzake service, productie en projectopvolging met Gservice en Microsoft Dynamics NAV

Bedrijfsgroei mogelijk maken

Hortiplan, leverancier van installaties voor de glastuinbouw, stapte over naar Microsoft Dynamics NAV in combinatie met de Gservice module van GMI. Daardoor kan de onderneming nu efficiënter en accurater werken, sneller factureren en de klanten een betere service geven. Er is tijd vrijgekomen voor andere, belangrijke taken zoals de opvolging van leveranciers waardoor de aankoopprijzen gedaald zijn. Het resultaat: een groeisprong die zonder het nieuwe systeem niet mogelijk was geweest.

De vraag voor een nieuw ERP-pakket kwam van verschillende niveaus binnen de organisatie: vanuit het management dat behoefte had aan accurate, snel beschikbare informatie en cijfermateriaal en vanuit de gebruikers zelf, die een efficiënt systeem wensten om hun dagelijkse taken snel te verrichten.

"De Dynamics NAV-oplossing, in combinatie met de Gservice-module van GMI, laat ons toe onze uitgaande facturen veel sneller te verwerken. Dat was een zeer zwaar pijnpunt binnen Hortiplan, omdat de klanten tot zes maand moesten wachten op hun factuur, terwijl dat we dit nu op dagelijkse basis kunnen verwerken omdat Gservice alle informatie combineert."

Kristel Machtelinckx, operations manager bij Hortiplan