Klantenzone

GMI group hecht veel belang aan tevreden klanten. Het stopt niet na het ondertekenen van de offerte. Neen, dan begint het pas! Dagelijks willen wij onze klanten van dienst zijn. Zowel tijdens de implementatie, als lang erna.

Heeft u een probleem van eender welke professionele grootorde? Laat het ons weten, dan kunnen wij u helpen.

Helpdesk

Heeft u specifieke gebruikersproblemen, foutmeldingen, aanvragen voor wijzigingen van de layout of specifieke vragen tijdens de implementatiefase van een nieuw project?

Onze helpdesk staat voor u klaar.

Evaluatieformulier Trainingen

Heeft u recent een GMI-training bijgewoond? Voldeed zij aan uw verwachtingen? Uw mening en suggesties helpen ons de kwaliteit van onze cursussen nog te verbeteren.

Wij ontvangen graag uw feedback.

Tevredenheidsenquête

Tevreden klanten.
Daar doen we het dagelijks voor.

Graag houden wij rekening met uw ervaringen bij GMI group, zodat wij kunnen blijven werken aan een optimale service.

Microsoft Cloud Agreement

Om licenties onder CSP (Cloud Solution Provider) te bestellen of te hernieuwen, heeft GMI group het akkoord nodig van haar klanten over de licentievoorwaarden van Microsoft.

Geef hiervoor uw goedkeuring.

GMI group is erkend dienstverlener bij KMO-Portefeuille

Als erkende dienstverlener voor de pijlers “Advies” en “Opleiding” van KMO-portefuille, kan GMI group extra services en voordelen bieden aan haar klanten.

Hierin komen heel wat aspecten aan bod, zoals oa. ervaring, kennis en procedurele werking van deze specifieke dienstverleningen, klantentevredenheid, integriteit en gezondheid van GMI group, kennis KMO-portefeuille, enz.

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

BE 0458.524.542

onze oplossingen

GMI totaaloplossingen (Gsolutions)
Gbuild
Gservice
Gtrade
Gfinance

GMI snelle-startoplossingen
GeCommerce
FleCreaS

uw sector