Ondersteun het proces van aankoop tot betaling met Continia Document Capture

door | 9 jun 2021

Als bedrijf bent u vaak het slachtoffer van valse facturen. Deze manier van fraude is al jaren in opmars. Werken met digitale herkenning van uw inkomende facturen die automatisch afgepunt worden met uw orders, voorkomt deze manier van fraude. Continia Document Capture kan hier een oplossing bieden.

Continia Document Capture is een end-to-end oplossing om volledige inkoopfacturen en creditnota’s rechtstreeks in Microsoft Dynamics 365 Business Central of (Dynamics NAV) te importeren, registreren, goedkeuren en archiveren. Andere documenttypen kunnen op een vergelijkbare, gemakkelijke manier worden afgehandeld en dit alles gebeurt met minimale betrokkenheid van de gebruiker. Dit bespaart u zowel de tijd als het gedoe van het handmatig registreren van inkomende documenten, u hoeft zelfs niet meer te typen…

Purchase-to-pay

Purchase-to-pay is een compleet aankoopsysteem voor bedrijven, van de aankoop van goederen tot de betaling aan de verkoper. Purchase-to-pay wordt ook wel P2P, procure-to-pay, eProcurement of req-to-cheque genoemd. Het purchase-to-pay-proces is geautomatiseerd, bespaart kosten en vermindert risico’s.

Concreet kan u met P2P alles rondom de crediteurenprocessen verwerken en dat zonder uw Dynamics ERP-systeem te verlaten.

Het inscannen gebeurt vanuit Dynamics 365 Business Central of NAV, terwijl OCR-technologie toelaat om specifieke informatie, zoals barcodes, automatisch te herkennen, te registreren en te valideren binnen uw ERP-toepassing. Vanuit Dynamics bouwt u ook goedkeuringstrajecten uit waarbij medewerkers via digitale weg documenten kunnen goedkeuren of doorverwijzen naar een andere persoon. Alle documenten worden tenslotte opgeslagen in een digitaal archief, waarbij het origineel steeds rechtstreeks opvraagbaar is vanuit het ERP-systeem.

Ondersteun het proces van aankoop tot betaling met Continia Document Capture

Automatische factuurverwerking en -beheer

Document Capture stroomlijnt het verwerken en beheren van inkoopfacturen met veel nieuwe functies zoals: automatische verkoperherkenning, documentoverzichten, binnenkomende registratie en veel meer. Door de 3-way match, kunnen facturen automatisch worden gekoppeld aan bestaande aankooporders of ontvangstbonnen – zowel goedgekeurd als geboekt – wanneer het bedrag binnen de vastgestelde drempels valt.

Iedereen binnen het bedrijf heeft toegang heeft tot de goedkeuringsworkflow. Goedkeurders kunnen de originele factuur op hun scherm zien en accepteren, in wacht zetten, of doorsturen naar een collega om te bekijken of goed te keuren. Er kunnen ook eenvoudig opmerkingen worden toegevoegd.

Versnel de financiële processen

Als vooraanstaand partner van Continia, kan u bij GMI group rekenen op een kwalitatieve lokalisatie van de verschillende oplossingen voor u als eindklant, inclusief installatie, configuratie en ondersteuning.

Continia Software | GMI group

0 reacties

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Archief