Handson & Partners

Handson & Partners dichter bij de klant en effectiever in de samenwerking door Microsoft Dynamics CRM

"Alle informatie staat nu gedeeld. We zien van elkaar wat we doen, we kunnen informatie doorspelen en elkaar helpen. De samenwerking is er zeker op vooruit gegaan en dat is goed voor de zaken."
Ives Van Wingene, Handson & Partners

Handson & Partners, met vestigingen in Kontich, Ohain, Turnhout, Hasselt en Gent, is actief in boekhouding, controlling en financiële administratie voor derden.  Het bedrijf heeft hiervoor een zeventigtal financiële experten in huis en realiseert een omzet van 8 miljoen euro.

Uitdaging
Handson & Partners zocht een toepassing om klantencontacten doelgericht en efficiënter te beheren en informatie uit te wisselen onder de vennoten onderling.

Oplossing
GMI group, reeds IT-partner van Handson & Partners voor de automatisering van de backoffice met Microsoft Dynamics NAV, integreerde bij hen standaard Microsoft Dynamics CRM, aangevuld met een workflow-oplossing voor HR-beheer.

Voordelen

  • Betere samenwerking tussen vennoten door gedeelde contactgegevens
  • Mooi overzicht op status van contacten, inhoud van meetings, klachten en vragen
  • Eenvoudig contacten filteren voor uitnodigingen of mailings
  • Een database die ‘clean’ is en blijft dankzij procedureel aanpassen van contactgegevens
  • Overzichtelijk en gestructureerd rekruteringsproces dankzij workflow in Microsoft Dynamics CRM
picture-succesverhaal-handsonpartners.jpg