Gservice: geïntegreerde software voor installatiebedrijven
GMI group
Gservice: geïntegreerde software voor installatiebedrijven
GMI group
GMI group

Project- en servicebeheer in één systeem?

Ga voor een totaaloplossing die al uw activiteiten en processen samenbrengt.

Gservice | Project- en servicebeheer in één geïntegreerd platform

Met deze inspiratiewijzer bent u goed op weg!

Bij de zoektocht naar de beste software om uw bedrijf te automatiseren is het verstandig om niet over één nacht ijs te gaan. Een foute keuze van pakket en – belangrijker nog – partner, kost al snel handenvol geld en veroorzaakt maanden en jaren verloren tijd.

In onze inspiratiewijzer maakt u kennis met Gservice, onze totaaloplossing gebouwd op Microsoft Dynamics 365 en uitgebreid met specifieke toepassingen voor project- en servicebeheer. Tal van bedrijven in uw sector maken er vandaag gebruik van om hun efficiëntie en productiviteit te verbeteren.

Ontdek onze oplossing volledig op uw eigen tempo…

Gservice | Inspiratiewijzer voor project- en servicebeheer

INZICHT

U krijgt een gedetailleerd overzicht van concrete toepassingen die u helpen om bedrijfskritische processen te automatiseren.
7

TRENDS

Hoe maken bouw- en installatiebedrijven werk van digitalisering? We bezorgen u het volledige trendrapport met de resultaten van ons onderzoek (i.s.m. Microsoft).

INSPIRATIE

Wat vertellen onze klanten? Lees hun verhaal of bekijk hier alvast de video’s.
7

ADVIES

Geen tijd om alles door te lezen en nu op zoek naar persoonlijke begeleiding? Of meteen een demo aanvragen? Boek eenvoudig een afspraak met onze experten!
7

Bestel gratis uw inspiratiewijzer!

Ontvang onze informatiegids gratis in uw brievenbus.
Vul hier uw adresgegevens in:

Gservice | Inspiratiewijzer voor project- en servicebeheer

Met deze inspiratiewijzer bent u goed op weg!

INZICHT

U krijgt een gedetailleerd overzicht van concrete toepassingen die u helpen om bedrijfskritische processen te automatiseren.
7

TRENDS

Hoe maken bouw- en installatiebedrijven werk van digitalisering? We bezorgen u het volledige trendrapport met de resultaten van ons onderzoek (i.s.m. Microsoft).

INSPIRATIE

Wat vertellen onze klanten? Lees hun verhaal of bekijk hier alvast de video’s.
7

ADVIES

Geen tijd om alles door te lezen en nu op zoek naar persoonlijke begeleiding? Of meteen een demo aanvragen? Boek eenvoudig een afspraak met onze experten!
7

Met deze inspiratiewijzer bent u goed op weg!

Bij de zoektocht naar de beste software om uw bedrijf te automatiseren is het verstandig om niet over één nacht ijs te gaan. Een foute keuze van pakket en – belangrijker nog – partner, kost al snel handenvol geld en veroorzaakt maanden en jaren verloren tijd.

INZICHT

Hoe automatiseert u deze 4 bedrijfsprocessen?

Calculatie

Elk succesvol project start met een juiste voorcalculatie. Projectoffertes opmaken, meetstaten inlezen, linken met leveranciers, vorderingen uitsturen, omgaan met min-en meerwerken, … Ook bij de nacalculatie moet alles tenslotte doorstromen naar een correcte facturatie.

01

e

Projectbeheer

Maak automatisch het projectbudget aan, controleer de beschikbaarheid van materiaal en materieel, maak de planning van techniekers en onderaannemers, … Bij de projectuitvoering registreren uw medewerkers de gepresteerde uren en het materiaalverbruik.

02

Servicebeheer

De serviceafdeling beschikt vanaf de interventieaanvraag over de juiste informatie. Serviceopdrachten worden aangemaakt met een muisklik. En dankzij mobile field service beschikken uw techniekers in the field steeds over de historiek van de installatie en de nodige technische documenten.

03

Rapportage

Met intelligente dashboards voor uitgebreide analyses en statistieken in meerdere dimensies, kan u checken of alle resources optimaal werden ingezet. U weet tenslotte graag welke opbrengst uw project écht heeft gegenereerd. Zo vrijwaart u de cashflow.

04

INZICHT

Hoe automatiseert u deze 4 bedrijfsprocessen?

Calculatie

Elk succesvol project start met een juiste voorcalculatie. Projectoffertes opmaken, meetstaten inlezen, linken met leveranciers, vorderingen uitsturen, omgaan met min-en meerwerken, … Ook bij de nacalculatie moet alles tenslotte doorstromen naar een correcte facturatie.

01

e

Projectbeheer

Maak automatisch het projectbudget aan, controleer de beschikbaarheid van materiaal en materieel, maak de planning van techniekers en onderaannemers, … Bij de projectuitvoering registreren uw medewerkers de gepresteerde uren en het materiaalverbruik.

02

Servicebeheer

De serviceafdeling beschikt vanaf de interventieaanvraag over de juiste informatie. Serviceopdrachten worden aangemaakt met een muisklik. En dankzij mobile field service beschikken uw techniekers in the field steeds over de historiek van de installatie en de nodige technische documenten.

03

Rapportage

Met intelligente dashboards voor uitgebreide analyses en statistieken in meerdere dimensies, kan u checken of alle resources optimaal werden ingezet. U weet tenslotte graag welke opbrengst uw project écht heeft gegenereerd. Zo vrijwaart u de cashflow.

04

INSPIRATIE

Wat vertellen onze klanten?

Digitalisering stelt verdere groei veilig

“Dankzij dit systeem kunnen we efficiënter werken, kunnen onze medewerkers zich toeleggen op klantenservice en hebben we finaal een hogere klantentevredenheid. Dat is de échte return on investment.”

Christophe Voets
Director

Seris Technology

HVAC-specialist neemt een groeispurt

“Omdat alle processen nu volgens een vast stramien verlopen, is de foutenmarge drastisch verlaagd. En daardoor werken we ook veel efficiënter. Zonder de ondersteuning van het nieuwe ERP-pakket, was dat een moeilijk verhaal geworden.”

Hans Vanparijs
Algemeen directeur

De Kock

Een betere klantenservice en snellere facturatie

“Door onze nieuwe software is de opvolging van de service nu een kwestie van 5 minuten in plaats van 2 uur, zodat er meer tijd is voor coördinatie. Dat komt de kwaliteit en efficiëntie van onze 24/7-service ten goede.”

Kristel Machtelinckx
Operations Manager

Hortiplan

Seris Technology

De Kock

Hortiplan

Ook zij kozen voor GMI:

INSPIRATIE

Wat vertellen onze klanten?

Digitalisering stelt verdere groei veilig

“Dankzij dit systeem kunnen we efficiënter werken, kunnen onze medewerkers zich toeleggen op klantenservice en hebben we finaal een hogere klantentevredenheid. Dit is de échte return on investment.”

Christophe Voets, Director

Seris Technology

HVAC-specialist neemt een groeispurt

“Omdat alle processen nu volgens een vast stramien verlopen, is de foutenmarge drastisch verlaagd. En daardoor werken we ook veel efficiënter. Zonder de ondersteuning van het nieuwe ERP-pakket, was dat een moeilijk verhaal geworden.”

Hans Vanparijs, Algemeen Directeur

De Kock

Een betere klantenservice en snellere facturatie


“Door onze nieuwe software is de opvolging van de service nu een kwestie van 5 minuten in plaats van 2 uur, zodat er meer tijd is voor coördinatie. Dat komt de kwaliteit en efficiëntie van onze 24/7-service ten goede.”

Kristel Machtelinckx, Operations Manager

Hortiplan

Ook zij kozen voor GMI:

ADVIES

Vraag het aan Willem!

Willem van Rooij

Maak vrijblijvend een online afspraak voor meer informatie of een demo.

HERBEKIJK ONZE WEBINARS!

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

GMI group | Gold & Silver Microsoft Partner

volg ons

© 2021 GMI group | Privacy

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

GRATIS WEBINARS!

Microsoft Gold Partner | GMI group

volg ons

© 2021 GMI group | Privacy