facebookpixel
Selecteer een pagina

GeoDynamics

Na de introductie van CRM gaat GeoDynamics nu voor een samenwerkingsplatform

Na de introductie van Microsoft Dynamics CRM, kreeg GeoDynamics een beter zicht in andere bedrijfsprocessen die geoptimaliseerd kunnen worden. Zij kiezen opnieuw voor de expertise van GMI group om een samenwerkingsplatform op basis van SharePoint en Office 365 te implementeren.

Zo wordt het digitale kantoor meer dan realiteit.

Sector:
professionele dienstverlening

Profiel:
ontwikkelaar van locatiegebaseerde software-oplossingen

Oplossing:
Microsoft Dynamics CRM
Microsoft SharePoint
Microsoft Office 365

Na de introductie van CRM gaat GeoDynamics nu voor een samenwerkingsplatform | GMI group

GeoDynamics is al sinds 2004 gespecialiseerd in het ontwikkelen van award-winning locatiegebaseerde software-oplossingen. Het toonaangevende bedrijf levert kwaliteitsvolle IT-oplossingen (zoals track & trace) aan voor specifieke vragen met betrekking tot mobiele toepassingen en mobiele medewerkers. Ze bieden hun klanten een betrouwbare service, gebaseerd op kwalitatieve internetgebaseerde oplossingen die de recentste, innovatieve technologieën, technische know-how, ondersteuning en sterke partnerships bundelen. GeoDynamics is actief in verschillende sectoren: bouw-, installatie-, service- en transportbedrijven, industrie en overheid.

Voor een klein budget en een korte implementatieperiode kon GMI een oplossing realiseren om de werking van de helpdesk en ons salesteam te optimaliseren.

Stijn Stragier

Zaakvoerder, GeoDynamics

Een volwaardige CRM voor de verkopers én service desk

In december 2016 koos GeoDynamics voor een snelle start-oplossing van GMI, nl. de CRM Sprint for Sales & Service, een CRM-maatpak gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 (CRM). In tegenstelling tot een normale implementatie was de nood het hoogst bij hun service desk. In een eerste fase werd daarom het relatiebeheer en de serviceoplossing geïmplementeerd. Momenteel worden de salesonderdelen ingericht. Met een laag budget en korte implementatietijd hebben ze nu ervaring opgedaan met CRM. Zo krijgt GeoDynamics ook een beter zicht in andere bedrijfsprocessen waar CRM een oplossing kan bieden. De CRM Sprint liet GeoDynamics toe om CRM op eenvoudige wijze in te voeren.

Zaakvoerder Stijn Stragier blikt dan ook tevreden terug: “voor een klein budget en een korte implementatieperiode kon GMI een oplossing realiseren om de werking van de helpdesk en ons salesteam te optimaliseren. Door een beter zicht op mijn klanten en de interne werking van het bedrijf kan ik sneller inspelen op bepaalde situaties. De ervaring die ik daarnaast met deze standaardimplementatie opdoe, zorgt ervoor dat ik een beter zicht krijg in andere bedrijfsprocessen waar CRM een oplossing kan bieden.”

De kickstart naar een volwaardig samenwerkingsplatform

Na een succesvolle implementatie van CRM kiest GeoDynamics nu opnieuw voor de expertise van GMI group om een samenwerkingsplatform op basis van SharePoint en Office 365 te implementeren. Hierbij biedt de ECM Sprint van GMI een antwoord aan hun specifieke behoeften voor Enterprise Content & Collaboration Management. Bijkomende voordeel: deze oplossing kan perfect geïntegreerd worden met het bestaande CRM-systeem.

Het digitale kantoor wordt aldus meer dan realiteit.

Lees ook

Nexum

Nexum

Sterk groeiende speler in change management volgt projecten efficiënt op met Dynamics 365 CRM en maakt zelf een digitale transformatie mogelijk.
Vosko

Vosko

Dé netwerkspecialist van Nederland stapt eenvoudig over van het oude intranet naar een modern samenwerkingsplatform.
Handson & Partners

Handson & Partners

Klantencontacten doelgericht en efficiënter beheren en informatie uitwisselen onder de vennoten onderling met CRM.
Smals

Smals

ICT-dienstverlener zocht en vond met Dynamics NAV een alternatief voor complexe combinatie van verspreide softwaretoepassingen.

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

100 GMI medewerkers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

Contacteer ons

Nieuwsbrief

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

BE 0458.524.542

onze oplossingen

GMI totaaloplossingen (Gsolutions)
Gbuild
Gservice
Gtrade
Gfinance

GMI snelle-startoplossingen
GeCommerce
bouwix
GMI Intranet

uw sector