Helpdesk

De GMI helpdesk maakt gebruik van GotoAssist om haar klanten sneller en doeltreffender te ondersteunen. Met deze tool kunnen onze helpdeskmedewerkers het beeldscherm van een gebruiker overnemen, en zo op afstand op het scherm van de gebruiker laten zien hoe een programma werkt. Er kunnen eventueel ook kleine reparaties worden aangebracht.

Wat zijn de voordelen van BREP voor GMI Add-on Oplossingen (Advanced Jobs – Service)?

Als trouwe klant heeft u steeds toegang tot:

  • De laatste releases en service packs van onze GMI Add-on oplossingen
  • Het GMI Helpdesk Center voor hotfix support
  • Het GMI helpdesk Center voor functionele ondersteuning (zie GMI group Helpdesk: Een toelichting bij onze werkwijze)

Wat is de Lifecycle van GMI Add-on oplossingen?

Iedere nieuwe release wordt jaarlijks met een nieuwe service pack ondersteund. Na het eerste jaar van een major release, wordt er minimaal in de volgende 5 jaar verder product support via het GMI Helpdesk Center voorzien en zullen er indien nodig extra hotfixes worden geleverd.
Na deze periode kan er steeds geopteerd worden om extended helpdesk support aan te kopen voor hotfixes op versies die ouder zijn dan 5 jaar.

Product Roadmap (Statement of direction) :

In overeenstemming met de richtlijnen van Microsoft, zal GMI group minimaal de versies van Microsoft Dynamics NAV ondersteunen die ook door Microsoft worden gesupporteerd.  We zullen permanent de nieuwe ontwikkelingen volgen en voorzien een upgrade naar de nieuwste versie van Microsoft Dynamics NAV binnen een periode van 9 maanden na beschikbaarheid van deze versie voor de Belgische markt.

Wat is de Knowledge Base?

Binnen GMI group worden alle tickets aangevraagd via helpdesk@gmigroup.be geregistreerd in een centrale ticket database. Toegang tot deze knowledge base en de lijst van openstaande en/of opgeloste tickets zijn voor actieve klanten beschikbaar via het GMI helpdesk Center.

Hoe is het GMI helpdesk Center bereikbaar?

Contacteer ons via:
 E-mail : helpdesk@gmigroup.be
 Telefoon : +32 14 57 49 10

Bij dringende problemen kan men escaleren. Dit gebeurt telefonisch via volgende levels:

  • Level1 : GMI Helpdesk Center
  • Level2 : GMI Customer Support Owner (primaire contactpersoon toegewezen per klant)
  • Level3 : Operations Manager

Voor een uitgebreide beschrijving van de werkwijze van GMI group Helpdesk, kunt u volgend document raadplegen:
GMI group Helpdesk: Een toelichting bij onze werkwijze