Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Zorg voor een connected customer journey

Begrijp uw klanten als nooit tevoren en bied een ervaring aan die op hen persoonlijk is afgestemd.

Met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Geef uw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met uw klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:

voor elke organisatie

Breng marketing, sales en dienst-na-verkoop
op één lijn

Krijg een 360°-zicht op al uw klanten en relaties

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM. Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

voor de bouw

Digitaliseer het beheer van klanten, relaties
én projecten

Vanuit één gecentraliseerde omgeving

Wij ondersteunen u met een CRM-oplossing volledig geënt op de noden van de bouwsector. Vanaf de opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project, tot het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid.

voor ledenbeheer

Bouw duurzame relaties op met nieuwe en bestaande leden

Geautomatiseerde administratieve processen

Een goed CRM-systeem helpt u in de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving. Door die processen te digitaliseren, kan u focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor uw leden.

Optimaliseer het traject van uw klant

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights is een alles-in-één toolkit voor het waarmee u een ideale Customer Journey kan bieden aan uw klant. Door klantgegevens te combineren met realtime trajecten en AI (in Copilot) kan u aantrekkelijke klantervaringen opbouwen.

Het gecombineerde klantdataplatform stelt marketeers in staat om out-of-the-box inzichten te genereren… en dat in real-time.

Zo legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.

Ontdek de mogelijkheden

Hoe komt u tegemoet aan de stijgende verwachting van uw klant over zijn ervaring met uw producten of diensten? Het leveren van een uitzonderlijke ervaring is vandaag cruciaal voor zakelijk succes.  Dit vereist efficiënte dataverzameling, inzichtelijke data-analyse en strategisch datagebruik.

Dynamics 365 Customer Insights verenigt klantprofielen uit verschillende gegevensbronnen en creëert krachtige AI-gestuurde voorspellingen met Microsoft Copilot. Zo krijgt u een holistisch en actueel beeld van uw klant met een ongeëvenaarde diepgaand inzicht.

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction Brussels

Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction

Op de vakbeurs voor elke bouwonderneming die wil digitaliseren, demonstreren we onze totaaloplossing voor een optimaal bouwmanagement.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

  • Eén bedrijf, één oplossing

Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.

  • Wij spreken jouw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!

  • Je toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.