Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Zorg voor een connected customer journey

Begrijp uw klanten als nooit tevoren en bied een ervaring aan die op hen persoonlijk is afgestemd.

Met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Geef jouw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met je klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in de hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:

CRM voor elke organisatie

Breng marketing, sales en dienst-na-verkoop
op één lijn

Krijg een 360°-zicht op al je klanten en relaties

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM. Een goed CRM-systeem moet jou dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

CRM voor de bouw

Digitaliseer het beheer van klanten, relaties
én projecten

Vanuit één gecentraliseerde omgeving

Wij ondersteunen je met een CRM-oplossing volledig geënt op de noden van de bouwsector. Vanaf de opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project, tot het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid.

CRM voor ledenbeheer

Bouw duurzame relaties op met nieuwe en bestaande leden

Geautomatiseerde administratieve processen

Een goed CRM-systeem helpt je in de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving. Door die processen te digitaliseren, kan je focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor jouw leden.

Optimaliseer het traject van uw klant

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights is een alles-in-één toolkit voor het waarmee u een ideale Customer Journey kan bieden aan uw klant. Door klantgegevens te combineren met realtime trajecten en AI (in Copilot) kan u aantrekkelijke klantervaringen opbouwen.

Het gecombineerde klantdataplatform stelt marketeers in staat om out-of-the-box inzichten te genereren… en dat in real-time.

Zo legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.

Ontdek de mogelijkheden

Hoe komt u tegemoet aan de stijgende verwachting van uw klant over zijn ervaring met uw producten of diensten? Het leveren van een uitzonderlijke ervaring is vandaag cruciaal voor zakelijk succes.  Dit vereist efficiënte dataverzameling, inzichtelijke data-analyse en strategisch datagebruik.

Dynamics 365 Customer Insights verenigt klantprofielen uit verschillende gegevensbronnen en creëert krachtige AI-gestuurde voorspellingen met Microsoft Copilot. Zo krijgt u een holistisch en actueel beeld van uw klant met een ongeëvenaarde diepgaand inzicht.

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceer je op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw organisatie.

Jouw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snelle opzet

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Directe meerwaarde

de vooraf ingestelde CRM-omgeving biedt meteen meerwaarde voor jouw organisatie

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudige adoptie

door de functionaliteiten eenvoudig en standaard te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen je met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Service is de nieuwe sales

Waarom geweldige service vandaag belangrijker is dan sales? In een wereld waarin producten en prijzen steeds minder onderscheidend zijn, is service dé nieuwe manier om klanten te winnen én te behouden.
Companyweb nu geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb nu geïntegreerd in Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb en GMI hebben de krachten gebundeld en een integratie opgezet met Dynamics 365 Sales (CRM). Ga meteen aan de slag met de gratis proefversie!
Het draait allemaal rond een klantenervaring die onderscheidend is

Hoe biedt u een klantenervaring die echt onderscheidend is?

Vandaag draait het niet zozeer om kwaliteit, snelheid of prijs van uw producten of diensten. Het is de klantenervaring die telt. Met deze checklist zet u hier maximaal op in.

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

  • Eén bedrijf, één oplossing

Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.

  • Wij spreken jouw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!

  • Je toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • Samen sterk met de ESC Groep

Sinds mei 2024 maakt GMI deel uit van de ESC Groep. Deze bestaat uit meerdere sterke spelers die samen dé uitdager willen zijn in de Europese IT-en business applicatiemarkt. Onze klanten kunnen rekenen op expertise in Microsoft-technologie zoals Dynamics 365 (ERP en CRM), Microsoft 365, Power BI, e-Business, Cyber Security, IT-beheer en AI (Copilot).