Microsoft Dynamics 365 Customer Insights
Zorg voor een connected customer journey
Begrijp uw klanten als nooit tevoren en bied een ervaring aan die op hen persoonlijk is afgestemd.
Met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.
Geef uw commerciële teams de beste tools
Breng de relatie met uw klanten, leveranciers, partners of leden beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen het Microsoft Dynamics 365-platform (Customer Insights, Sales en Customer Service)
beschikt iedereen over de juiste tools:
Optimaliseer het traject van uw klant
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights is een alles-in-één toolkit voor het waarmee u een ideale Customer Journey kan bieden aan uw klant. Door klantgegevens te combineren met realtime trajecten en AI (in Copilot) kan u aantrekkelijke klantervaringen opbouwen.
Het gecombineerde klantdataplatform stelt marketeers in staat om out-of-the-box inzichten te genereren… en dat in real-time.
Zo legt u de basis voor het creëren van gepersonaliseerde, responsieve en verbonden klanttrajecten voor verkoop-, marketing- én serviceteams.
Ontdek de mogelijkheden
Hoe komt u tegemoet aan de stijgende verwachting van uw klant over zijn ervaring met uw producten of diensten? Het leveren van een uitzonderlijke ervaring is vandaag cruciaal voor zakelijk succes. Dit vereist efficiënte dataverzameling, inzichtelijke data-analyse en strategisch datagebruik.
Dynamics 365 Customer Insights verenigt klantprofielen uit verschillende gegevensbronnen en creëert krachtige AI-gestuurde voorspellingen met Microsoft Copilot. Zo krijgt u een holistisch en actueel beeld van uw klant met een ongeëvenaarde diepgaand inzicht.
Ken uw klanten
Bied een optimale klantbeleving
Verhoog uw productiviteit
Ontdek de mogelijkheden
Hoe komt u tegemoet aan de stijgende verwachting van uw klant over zijn ervaring met uw producten of diensten? Het leveren van een uitzonderlijke ervaring is vandaag cruciaal voor zakelijk succes. Dit vereist efficiënte dataverzameling, inzichtelijke data-analyse en strategisch datagebruik.
Dynamics 365 Customer Insights verenigt klantprofielen uit verschillende gegevensbronnen en creëert krachtige AI-gestuurde voorspellingen met Microsoft Copilot. Zo krijgt u een holistisch en actueel beeld van uw klant met een ongeëvenaarde diepgaand inzicht.
Bouw nieuwe segmenten of ontdek nieuwe doelgroepen met AI-aanbevelingen die voortdurend worden bijgewerkt met realtime gegevens.
Lever op maat gemaakte ervaringen met het juiste bericht op het juiste moment met AI-gestuurde kanaalselectie.
Snel starten met CRM?
Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.
Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Wat is een CRM Sprint?
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Eenvoudig
Standaard
standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld
Wat zeggen onze klanten?
Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.
Ook zij kozen voor GMI:
Check onze blog
Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.
Ontdek onze bouwoplossingen op Digital Construction
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’
Volg een webinar
Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
Jij bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die jij nodig hebt.
- Wij spreken jouw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken je taal en denken actief mee vanuit jouw specifieke problematiek!
- Je toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kies je voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
95 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.