Beter anticiperen, plannen én opvolgen
Kan u uw klant op zijn wenken bedienen én tegelijk winstgevend blijven? Heeft u controle over uw planning, prestaties, materiaalverbruik en facturatie? Kunnen uw techniekers vlot communiceren met de binnendienst? Hebben zij makkelijk toegang tot alle informatie die ze nodig hebben?
Gservice is een kant-en-klaaroplossing voor installatiebedrijven, project- en servicegerichte organisaties die hun processen willen automatiseren.
Informatiegids!
Project- en servicebeheer in één systeem
Ontvang deze informatie gratis in uw brievenbus:
- een overzicht van concrete toepassingen
- drie inspirerende klantenverhalen
- de huidige digitale trends
GEÏNTEGREERDE SOFTWARE VOOR INSTALLATIETECHNIEK:
HVAC | SANITAIR | LOODGIETERIJ | PRODUCTIEINSTALLATIES | GROOTKEUKEN | ELEKTRONICA | DOMOTICA |
ALARMEN | BEWAKING | BEVEILIGING | DETECTIE | SERVICE EN ONDERHOUD | DIENST-NA-VERKOOP
Project- en servicebeheer in één systeem
Anticiperen, plannen en opvolgen: het zijn de drie voorwaarden om een efficiënte project- en serviceorganisatie uit te bouwen. Dat kan u alleen maar realiseren met een goed draaiend bedrijfssysteem.
Ontdek de voordelen van onze geïntegreerde totaaloplossing Gservice:
-
Centraliseer alle data in het ERP-systeem
Maak komaf met aparte tools en spreadsheets. Werk voortaan op een uniforme manier in Microsoft Dynamics 365 Business Central (of NAV).
-
Behoud de controle op de marge van uw projecten
Krijg een volledig zicht op de winst- of verliesmarge van uw projecten en serviceopdrachten. De financiële module in Gservice laat bovendien automatische voorraadwaardering toe!
-
}Automatiseer de tijdsregistratie
Uw team kan de tijdsregistratie rechtstreeks ingeven in het ERP-systeem, ook mobiel. De projectverantwoordelijke dient enkel nog de uren te valideren. Ook urenstaten worden ingelezen in het track & tracesysteem.
-
Verhoog de efficiëntie van uw dienstverlening
Gservice stroomlijnt de planning en opvolging van uw serviceopdrachten. Door een optimale budgetcontrole en een betrouwbare facturatie worden projecten vlotter opgeleverd.
-
Korte reactie- en oplostijdenEen vlot beheer van de service calls is cruciaal voor uw klanten. Met een mobiele oplossing beheert u de voorraad bij elk van uw service engineers tot en met de inkoop in het centrale magazijn.
-
fVisualiseer uw planningKrijg op elk ogenblik een duidelijk zicht op de planning van uw service engineers. Plan resources, materiaal, projecten en medewerkers in via een grafische planningstool, incl. Gantt Charts.