De multi-banking engine in uw bedrijfsapplicatie
Als bedrijfsleider of financiële expert wilt u een gedetailleerd inzicht in uw cashpositie, zonder uw vertrouwde ERP-omgeving te hoeven verlaten. Verrijk uw ERP-systeem Microsoft Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV) met de multibanking-funties van Isabel 6.
Met Isabel Connect worden uw bankafschriften automatisch geïmporteerd en staan ze klaar om verwerkt te worden wanneer u dat wil. Voer betaalopdrachten uit, raadpleeg uw banksaldo en vraag gedetailleerde informatie op over uw bankverrichtingen. Daarvoor hoeft u de vertrouwde omgeving van uw bedrijfsapplicatie zelfs niet meer voor te verlaten !
Herbekijk onze webinars!
CRM als onmisbare bedrijfstoepassing voor de bouw
Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten met Dynamics 365 Sales!
Ontdek de nieuwste features van Business Central
Stay tuned met de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van de laatste release!
Een digitale bouwoplossing voor een optimale samenwerking
De solide basis om efficiënt uw bouwprojecten te beheren!
Het intranet als communicatieplatform om kennis en informatie te delen
Verbind alle medewerkers met elkaar én met uw organisatie!
Start snel, standaard en eenvoudig met CRM
Haal het maximum uit uw relaties en geef de verkoop een boost met Dynamics 365 als CRM-toepassing!
Lanceer betalingen
CODA dagafschriften
Raadpleeg uw rekeningsaldo
Vraag transacties op
Het boekhoudkundig verwerken van uw betalingstransacties kan zeer tijdrovend zijn. Als ondernemer wilt u dat betalingsproces optimaliseren.
Steeds meer bedrijven stappen dan ook over van handmatige verwerking naar een geautomatiseerde manier van werken, waarbij het volledige potentieel van boekhouding in Microsoft Dynamics kan worden benut om sneller en efficiënter te werken.
Nieuwe en geplande functies voor Dynamics 365 Business Central
ERP en webshop als één geïntegreerde oplossing
Wat brengt de nieuwste versie van Dynamics 365 Business Central?
Plan uw medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.