Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten

Elk bouwproject start in de verkoopsfase. Voor een bouwbedrijf is een CRM-toepassing dan ook onmisbaar. Of u nu aannemer, onderaannemer of projectontwikkelaar bent. De opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project of het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid… Dit zijn allemaal zaken waar een goed CRM-systeem u bij kan helpen.

Door onze jarenlange expertise in de bouw kan u vandaag meestappen in een CRM-oplossing die beantwoordt aan de noden van de moderne bouwonderneming.

Met deze oplossing – gebouwd op Dynamics 365 Sales zet u de stap naar een gedigitaliseerd en uitgebalanceerd relatiebeheer.

Z

Beschikbaar

op desktop, tablet of smartphone

Z

Herkenbaar

in uw vertrouwde Microsoft-omgeving
Z

Geïntegreerd

CRM als onderdeel van een groter geheel
Z

Onmisbaar

een noodzaak voor elk bedrijf!

Voor marketing, verkoop én service

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Ontdek hier de mogelijkheden:

CRM: efficiënte en consequente verkoop

Bekijk de mogelijkheden

Wij ondersteunen u met een CRM-oplossing gebouwd op Microsoft-technologie en volledig geënt op de noden van de bouwsector.

Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan uw processen en de medewerkers van uw bouwteam ontlasten in hun dagdagelijkse taken.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

CRM: relaties én activiteiten beter beheren
Opvolging van aanvraag tot verkoop

Opvolging van aanvraag tot verkoop

In Dynamics 365 als CRM-toepassing kunt u het volledig verkoopproces digitaliseren en opvolgen. Zo kunnen mijlpalen bepaald worden om een verkoopkans te structureren.

U heeft steeds een overzicht van uw deals en ziet meteen in welke fase deze zich bevinden. Door datums toe te voegen mist u geen enkele deadline meer en kunt u de calculaties beter inplannen.

Verder krijgt u een zicht in de evolutie van uw sales pipeline.

Een beter beheer van uw relaties

Breng alle relaties in kaart die verbonden zijn aan het bouwproject. Zo weet u meteen welke architect, bouwheer, studiebureau, onderaannemer, … betrokken zijn bij een bepaald project.

U kan ook onderaannemers evalueren om uw kwaliteit te verbeteren. Zo kan u een A,B,C,D-kwalificatie bijhouden bij uw klanten om in drukke periodes prioriteiten te bepalen bij de calculaties.

En bijgevolg geeft u een architect die veel werk genereert, een hogere prioriteit dan een klant waarbij u amper werken voor gerealiseerd heeft.

Een-beter-beheer-van-uw-relaties
CRM voor de bouw: volg klachten efficiënt op

Volg klachten efficiënt op

Als bouwonderneming blijft u vaak voor ruime tijd aansprakelijk voor uw realisaties. Hierbij is het belangrijk dat u een overzicht bewaardt van alle klachten die optreden. U kunt de klacht aan een van uw medewerkers toekennen zodat deze zeker niet verloren gaan.

Ook worden alle communicaties en interacties die te maken hebben met deze klacht, goed bijgehouden. Zo kunt u alles nauwer opvolgen en werken naar een hoge klantentevredenheid.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op  klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.   

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Bouwgroep gaat voluit voor een gedigitaliseerd documenten- en klantenbeheer

"Wij zoeken altijd partners in de bouw. En die hebben wij gevonden voor digitalisering in GMI. Specifiek voor ons documentmanagementopslag en ons klantenbeheer hebben zij een bouwoplossing die ons echt verder heeft geholpen."

Martin Geernaart
CTO-bestuurder

ibens

Een beter zicht op de klant: van prospectie tot werfopvolging

"De geautomatiseerde samenwerking tussen het CRM- en het ERP-systeem is essentieel. Nu hebben we heel veel gegevens en data over een project en kunnen we geïnteresseerde klanten meteen beter opvolgen. We hebben één digitaal platform waarin alle gegevens gecentraliseerd worden en verrijkt door de verschillende afdelingen.”

Valerie Duthoy
Manager Projectleiding

Sibomat

Betere samenwerking, rapportage en projectbeheer

"Met de CRM-toepassing kunnen onze verkopers alle projectinformatie van calculatie tot uitvoering correct verwerken. We hadden een soort projectmodule nodig, omdat we ons onderscheiden van andere bedrijven doordat een project meerdere klanten en prijsaanvragen kan hebben."

Jeroen De Cock
CEO

Deforche Construction Group

Sibomat

Ook zij kozen voor GMI:

Ontdek al onze oplossingen voor de bouwsector

Eén geïntegreerde totaaloplossing

Alle processen van uw bouwbedrijf in één oogopslag

 

Gbuild | Bouwmanagement in één geïntegreerd platform

Gbuild | Bouwmanagement in één geïntegreerd platform

Gbuild is een totaaloplossing die al uw processen in één softwaresysteem stroomlijnt en verschillende Microsoft-toepassingen naadloos met elkaar integreert: Dynamics 365 Business Central (ERP), Dynamics 365 for Sales (CRM), Microsoft 365, SharePoint en Power BI.

Centraal documentbeheer en digitale samenwerking

De solide basis om bouwprojecten efficiënt en gestructureerd te beheren

 

DMS

DMS

Onze digitale oplossing voor documentbeheer en samenwerking, gebouwd op Microsoft 365 en SharePoint – is niet alleen een solide basis voor uw organisatie. Het is meteen ook een flexibele oplossing die we samen perfect kunnen afstemmen op uw specifieke noden.

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Atrio kiest GMI als business partner voor een volwaardig digitaliseringsproject

Atrio kiest GMI als business partner voor een volwaardig digitaliseringsproject

Na grondige analyse gaat Atrio met GMI als digitaliseringspartner in zee om de interne werking tussen verkoop, plaatsing en de logistiek te stroomlijnen.
GMI group opnieuw aanwezig op Digital Construction Brussels- 11/10/22

GMI group opnieuw aanwezig op Digital Construction Brussels

Als automatiseringspartner voor bouw- en projectgeoriënteerde bedrijven leggen we de focus op de voordelen van slimme CRM- en DMS-toepassingen voor de bouwsector.
GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.

Vraag een gratis demo aan!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.