Optimaliseer het beheer van leden en relaties

Als ledenorganisatie is het opvolgen van uw leden en het opbouwen van duurzame relaties van cruciaal belang. Door deze administratieve processen te digitaliseren, kan u het ledenbeheer volledig automatiseren. Zo kan u focussen op wat echt belangrijk is, nl. een meerwaarde creëren voor uw leden.

Specifiek voor ledenorganisaties hebben wij hiervoor een CRM-toepassing ontworpen.

Met deze oplossing – gebouwd op Dynamics 365 Sales zet u de stap naar een gedigitaliseerd en uitgebalanceerd relatiebeheer.

Z

Beschikbaar

op desktop, tablet of smartphone

Z

Herkenbaar

in uw vertrouwde Microsoft-omgeving
Z

Geïntegreerd

CRM als onderdeel van een groter geheel
Z

Onmisbaar

een noodzaak voor elke ledenorganisatie!

Van anoniem tot enthousiast lid

Goede relaties opbouwen met leden en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem helpt u in de zoektocht naar en de onboarding van nieuwe leden en zorgt voor een goede opvolging van bestaande leden, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Ontdek hier de mogelijkheden:

CRM: efficiënte en consequente verkoop

Bekijk de mogelijkheden

Wij ondersteunen u met een CRM-oplossing gebouwd op Microsoft-technologie en volledig geënt op de noden van uw ledenorganisatie.

Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan uw processen en uw medewerkers ontlasten in hun dagdagelijkse taken.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Opvolging van aanvraag tot verkoop

Onboarding van nieuwe leden

Bij de verwelkoming van nieuwe leden komt heel wat kijken… In Dynamics 365 als CRM-toepassing kunt u dit volledige proces digitaliseren en opvolgen. Zo kunnen mijlpalen bepaald worden om het volledige onboardingsproces te structureren.

U heeft steeds een overzicht waar in het onboardingsproces een lid zich bevindt. Zo kunt u een due dilligence-proces invoeren om te controleren of een lid aan de nodige voorwaarden voldoet en kunt u ook datums bijhouden zodat u geen enkele deadline meer mist in dit proces.

Op deze manier voelt een lid zich meteen welkom bij uw organisatie.

Opvolgen van jaarlijkse lidgelden en facturatie

Als ledenorganisatie kruipt er veel werk in het opvolgen van de jaarlijkse lidgelden. Via Dynamics 365 CRM kan dit proces gestroomlijnd en geautomatiseerd worden.

Zo kan er automatisch een nieuwe factuur verstuurd worden naar de leden om hun jaarlijkse bijdrage te betalen. Deze verkoopfacturen kunnen dan doorgestuurd worden naar uw financiële omgeving (bijvoorbeeld Dynamics 365 Business Central als ERP-systeem) voor de verdere opvolging.

Op deze manier hoeft u zich niet meer bezig te houden met de administratieve noodzakelijkheden en kunt u zich focussen op wat echt belangrijk is, namelijk de leden.

Een-beter-beheer-van-uw-relaties
CRM voor de bouw: volg klachten efficiënt op

Portaal voor interactie met leden en informatiedeling

Als ledenorganisatie gaat u vaak in interactie met uw leden en is informatiedeling met de leden van cruciaal belang.

Een portaal (of extranet) naar uw leden toe is dan ook geen overbodige luxe in het digitale tijdperk. Op deze manier kunt u in interactie gaan met uw leden en hen de mogelijkheid bieden om zelf aanvragen in te dienen of zaken te beheren.

Verder kunt u ook belangrijke informatie of documenten delen met uw leden via dit portaal.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op  klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.   

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

CRM brengt netwerk in kaart en vereenvoudigt het relatiebeheer

"GMI gaf ons de mogelijkheid om samen uit te zoeken hoe we de CRM-toepassing ook toegankelijk konden maken voor onze blinde en slechtziende medewerkers. Dat gaf de doorslag. Deze samenwerking draagt bij aan inclusie van de samenleving."

Licorice Leroy
Coördinator

Marketing en sales werken samen efficiënter met CRM

"Onze medewerkers besteden nu 70% minder tijd aan orderverwerking. En dat betekent uiteraard dat ze meer tijd kunnen besteden aan adviesverlening en vragen van klanten."

Marianne Hendrikx-Bloemendal
Operationeel directeur, SLV Nederland

SLV Nederland

Een beter zicht op de klant: van prospectie tot werfopvolging

"De geautomatiseerde samenwerking tussen het CRM- en het ERP-systeem is essentieel. Nu hebben we heel veel gegevens en data over een project en kunnen we geïnteresseerde klanten meteen beter opvolgen. We hebben één digitaal platform waarin alle gegevens gecentraliseerd worden en verrijkt door de verschillende afdelingen.”

Valerie Duthoy
Manager Projectleiding

Sibomat

Sibomat

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...
Companyweb nu geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb nu geïntegreerd in Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb en GMI hebben de krachten gebundeld en een integratie opgezet met Dynamics 365 Sales (CRM). Ga meteen aan de slag met de gratis proefversie!

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.

Vraag een gratis demo aan!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.