Microsoft 365 | SharePoint

Maak teamwork mogelijk

Deel en beheer inhoud, kennis en toepassingen om teamwerk te stimuleren, snel informatie te vinden en moeiteloos samen te werken in de hele organisatie.

Met Microsoft SharePoint krijgen mensen, teams en ondernemingen de mogelijkheden om op intelligente wijze overal en met elk apparaat inhoud te ontdekken, te delen en eraan samen te werken.

Volg onze webinars!

Ontdek de nieuwste features van Business Central 

Stay tuned met de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van de laatste release!

CRM als onmisbare bedrijfstoepassing voor de bouw

Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten met Dynamics 365 Sales!

Een digitale bouwoplossing voor een optimale samenwerking

De solide basis om efficiënt uw bouwprojecten te beheren!

Het intranet als communicatieplatform om kennis en informatie te delen

Verbind alle medewerkers met elkaar én met uw organisatie!

Ontvang en verzend elektronische facturen vanuit Business Central

Geautomatiseerde facturering voor Peppol en andere XML-documenten via Continia

Microsoft SharePoint

Waarom SharePoint gebruiken?

Centrale opslag en versiebeheer

Werk in een gestructureerde omgeving waarbij al uw bedrijfsinformatie op één centrale plek is opgeslagen. Beschik overal en altijd over de laatste versie van uw documenten. Start met werken vanop kantoor, thuis, laptop of smartphone.

Gestructureerd overzicht met documententags

Door het gebruik van tags maakt u de documentenopslag intelligenter. Genereer de juiste data op het juiste moment en behandel uw taken met de juiste prioriteit. Ga onmiddellijk aan de slag door gebruik te maken van triggers.

Veilige documentstromen en processen

Haal meer uit uw digitale werkplek en introduceer geautomatiseerde bedrijfsprocessen afgestemd op uw activiteit of sector. Deel zowel intern als extern documenten in een beveiligde, afgebakende omgeving.
f

Integratie met alle Microsoft-toepassingen

Werk in een omgeving waarin samenwerken, kennisdeling en flexibiliteit centraal staan. Zet in op de toekomst van digitalisering, blijf werken met uw vertrouwde Office apps en integreer met andere Microsoft-oplossingen.

Ontdek onze kant-en-klare oplossingen

voor elke organisatie

Gestructureerd documenten beheren
met SharePoint

Gestructureerd documenten beheren

Werk in een gestructureerde omgeving waarbij alle bedrijfsinformatie centraal staat. SharePoint biedt een gebruiksvriendelijk en laagdrempelig digitaal samenwerkingsplatform voor veilig en efficiënt documentbeheer.

  • Papierloos werken
  • Altijd en overal toegang
  • Documenten digitaliseren en archiveren
  • Krachtige zoekfunctie a.h.v. tags
  • Zoeken op inhoud
  • Efficiënt delen met collega’s
  • Digitaal samenwerken
  • Versiebeheer
  • Automatische workflows

 

voor de bouw

Efficiënt bouwprojecten opvolgen
en digitaal samenwerken

Volg uw bouwprojecten beter op

Door onze jarenlange expertise in de bouw kan u meestappen in een digitale bouwoplossing. Reeds van bij de start, zal deze bijdragen aan uw processen en alle medewerkers van uw bouwteam ontlasten in hun dagdagelijkse taken, ook uw leveranciers, onderaannemers en zelfs klanten.

De belangrijkste features van onze bouwoplossing:

  • Kennisdatabank
  • Digitaal archief
  • Geautomatiseerde werkprocessen
  • Dashboards
  • Integratie met andere tools

 

voor service-after-sales

Stroomlijn alle projecten en services
van uw service- of installatiebedrijf

Stroomlijn alle projecten en services

Documenten, taakstromen en communicatie zijn van cruciaal belang voor servicegerichte bedrijven. Met onze DMS-oplossing maakt u alle data beschikbaar voor uw medewerkers, zowel administratief als on-the field.

De belangrijkste features van onze oplossing voor service- en installatietechniek:

  • Kennisdatabank
  • Digitaal archief
  • Geautomatiseerde werkprocessen
  • Dashboards
  • Integratie met andere tools

 

als intranet of extranet

Boost de communicatie- en
informatiestroom binnen uw bedrijf

Boost de interne communicatie

Breng structuur en duidelijkheid en vooral… verminder de interne emailcommunicatie. Uw digitaal communicatieplatform stelt informatie voor iedereen ter beschikking, anytime anywhere.

Bereik al uw collega’s op een efficiënte en doeltreffende manier met een oplossing die veel verder reikt dan een standaard intranet!

  • Pagina’s per departement
  • Documentbibliotheek
  • Kennisdatabank
  • Medewerkersgids
  • Tools
  • Eventmodule

 

De nieuwe manier van samenwerken

Ieder team of organisatie moet dagelijks informatie en taken delen en conversaties beheren. Als team werkt u beter samen en ontwikkelt u nieuwe inzichten.

SharePoint sloopt de muren tussen departementen binnen de organisatie, én met de externe wereld.

Met SharePoint kunt u de teams in uw organisatie beter structureren en ondersteunen, of het nu gaat over afdelingen, projectgroepen, comités of bedrijfsprocessen.

En door een krachtige zoekmachine wordt het vinden van informatie gemakkelijker.

Ontdek de mogelijkheden

Worden uw medewerkers overladen met massa’s ongestructureerde informatie: Word- en Excel-documenten, werkbonnen, emails, afbeeldingen, video’s, …? Kunnen ze deze informatie makkelijk raadplegen, bewerken en delen? Doen ze dat op meerdere toestellen? Zowel op kantoor, thuis als onderweg?

Met een samenwerkingsplatform op basis van SharePoint (en Microsoft 365) stroomlijnt u alle informatie en documenten doorheen uw ganse organisatie.

Microsoft 365 Cloud Apps | GMI group

Breng data tot leven

Door ingebouwde dashboards krijgt u in één oogopslag zicht op de belangrijkste informatie zoals projectstatus, taken, goedkeuringen.

  • De belangrijkste informatie in een oogopslag beschikbaar dankzij uw persoonlijke dashboards.
  • Kleed SharePoint aan volgens de huisstijl van uw organisatie.
  • Beschikbaar op ieder toestel op kantoor of thuis.

 

Sla documenten slim op

Door het gebruik van tags maakt u de documentenopslag intelligenter. Genereer de juiste data op het juiste moment en behandel uw taken met de juiste prioriteit. Ga onmiddellijk aan de slag door gebruik te maken van triggers.

    • Structureer, categoriseer en beveilig bedrijfsdocumenten.
    • Breng relevante informatie en bestanden naar u toe met document tags.
    • Eenvoudig delen of samenwerken aan bestanden met collega’s en externen.
    • Online en offline, uw documenten zijn altijd beschikbaar.
    U

    Moderne zoekfunctionaliteiten

    Met één klik vindt u wat u zoekt met de krachtige zoekfunctionaliteit. Een moderne, intelligente manier om informatie, expertise en inzichten te vinden voor betere beslissingen en doelgerichte acties.

      • Moderne zoekfunctionaliteiten die tot op het niveau van de inhoud van documenten en mails gaan.
      • Geoptimaliseerde taaldetectie en alternatieve keywords.
      • Zoek over uw volledige omgeving dankzij de SharePoint zoekfunctionaliteiten.

      Automatiseer de werkprocessen

      Verhoog de productiviteit door processen te transformeren, van eenvoudige taken zoals meldingen en goedkeuringen, tot complexe operationele werkstromen.

      Haal meer uit uw digitale werkplek en introduceer geautomatiseerde bedrijfsprocessen afgestemd op uw activiteit of sector. Deel zowel intern als extern documenten in een beveiligde, afgebakende omgeving.

        • Optimaliseer uw werking door processen en flows te automatiseren.
        • Raadpleeg de status & actiepunten op elk moment.
        • Gebruik triggers zodat geen enkele belangrijke taak verloren gaat.

        Wat zeggen onze klanten?

        Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een digitaal samenwerkingsplatform, ongeacht de sector.
        Ook organisaties met meerdere filialen.

        Bouwgroep gaat voluit voor een gedigitaliseerd documenten- en klantenbeheer

        "Wij zoeken altijd partners in de bouw. En die hebben wij gevonden voor digitalisering in GMI. Specifiek voor ons documentmanagementopslag en ons klantenbeheer hebben zij een bouwoplossing die ons echt verder heeft geholpen."

        Martin Geernaart
        CTO-bestuurder

        ibens

        Een communicatieplatform en kennisdatabank voor 700 medewerkers

        "Dat we in heel korte tijd ons interactief communicatieplatform hebben kunnen realiseren, is zeker te danken aan de inzet van het team bij GMI. Het resultaat is een mooie en goed werkende toepassing, die we zelf kunnen beheren."

        Margo Nulens
        Algemeen directeur

        KIDS

        Meer productiviteit en transparantie door digitale projectwerking

        "GMI heeft onze noden goed begrepen en daar een perfect antwoord voor geboden. Om de implementatie concreet te maken, heeft het team ook veel met onze gebruikers gepraat en geluisterd naar hun verwachtingen en verzuchtingen."

        Georgy Eggermont
        Verantwoordelijke voor strategie, organisatie en ontwikkeling

        HYE

        Digitalisering leidt tot een gestroomlijnd documentbeheer

        "Voorspantechniek is al spanned genoeg... Laat dan het hele documentbeheer vooral 'relaxed' zijn en dus gestroomlijnd verlopen. Kortom, digitalisering met als einddoel een 'cloud nine'-gevoel !!"

        Robert Jansen
        Manager Post-Tensioning Benelux

        Geoptimaliseerde document flows binnen de hele organisatie

        "Door onze wereldwijde groei is er nood aan communicatie en samenwerking op een uniforme manier. Wij zetten volop in op digitalisering en op de uitbreiding van onze kennisdatabank over alle entiteiten heen."

        Tom Vermeulen
        CEO

        Ook zij kozen voor GMI:

        Check onze blog

        Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

        Atrio kiest GMI als business partner voor een volwaardig digitaliseringsproject

        Atrio kiest GMI als business partner voor een volwaardig digitaliseringsproject

        Na grondige analyse gaat Atrio met GMI als digitaliseringspartner in zee om de interne werking tussen verkoop, plaatsing en de logistiek te stroomlijnen.
        GMI group opnieuw aanwezig op Digital Construction Brussels- 11/10/22

        GMI group opnieuw aanwezig op Digital Construction Brussels

        Als automatiseringspartner voor bouw- en projectgeoriënteerde bedrijven leggen we de focus op de voordelen van slimme CRM- en DMS-toepassingen voor de bouwsector.
        3 redenen waarom een professioneel intranet een must is voor elk bedrijf

        3 redenen waarom een professioneel intranet een must is voor elk bedrijf

        Een uitmuntende bedrijfscultuur vereist klare en effectieve communicatie. Hoe kan een intranet hierbij helpen? Lees alvast deze 3 vuistregels...

        Volg een webinar

        Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

        • Eén bedrijf, één oplossing

        U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

        • Wij spreken uw taal

        Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

        • Uw toekomst veilig gesteld

        Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

        • Onze mensen maken het verschil

        105 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

        • This field is for validation purposes and should be left unchanged.