Service en installatietechniek
Geef uw medewerkers een vliegende start
Anticiperen, plannen, factureren en rapporteren: het zijn kritische succesfactoren voor ieder installatiebedrijf waar service een belangrijke rol speelt.
Geïntegreerde software voor service- en projectbeheer is vandaag onontbeerlijk om een klantgerichte organisatie te worden én uw concurrenten voor te blijven.
Volg onze webinars!
Volg uw bouwprojecten beter op met een digitaal samenwerkingsplatform
Hoe gaat u gestructureerd om met informatie, documenten en taken binnen hetzelfde bouwproject?
do 22/4
10u00-10u30
Supply chain als draaischijf van uw installatieproject
Hoe projecten voorbereiden en resources inplannen binnen uw ERP-omgeving van Dynamics 365 Business Central?
di 27/4
12u00-12u30
Stroomlijn uw opdrachten en projecten met een digitaal samenwerkingsplatform
Hoe maakt u komaf met de ongestructureerde informatie binnen uw service-of installatiebedrijf?
do 29/4
10u00-10u30
Voorcalculatie als speerpunt van uw installatieproject
Hoe projectoffertes calculeren binnen uw ERP-omgeving van Dynamics 365 Business Central?
Eenvoudig onkosten registreren en beheren in Business Central
Geef uw financiële administratie een boost met Continia Expense Management!
Voor een bedrijf in de installatiesector is een up-to-date overzicht van planning en projecten onmisbaar. Het succes van uw installatiebedrijf valt of staat met de mogelijkheid om gedetailleerde rapporten te maken en uw bedrijfsvoering erop af te stemmen. Met de juiste software behoudt u de controle en doet u uw omzet en winst stijgen.
Maar heeft u de juiste software in huis om uw serviceactiviteiten draaiende te houden?
GMI group biedt softwareoplossingen die geïntegreerd, schaalbaar en gebruiksvriendelijk zijn. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is service management voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie.
GEÏNTEGREERDE SOFTWARE VOOR INSTALLATIETECHNIEK:
HVAC | SANITAIR | LOODGIETERIJ | PRODUCTIEINSTALLATIES | GROOTKEUKEN | ELEKTRONICA | DOMOTICA |
ALARMEN | BEWAKING | BEVEILIGING | DETECTIE | SERVICE EN ONDERHOUD | DIENST-NA-VERKOOP
Anticiperen, plannen en opvolgen: het zijn de drie voorwaarden om een efficiënte project- en serviceorganisatie uit te bouwen. Dat kan u alleen maar realiseren met een goed draaiend bedrijfssysteem.
Ontdek de voordelen van onze geïntegreerde totaaloplossing Gservice:
-
Centraliseer alle data in het ERP-systeem
Maak komaf met aparte tools en spreadsheets. Werk voortaan op een uniforme manier in Microsoft Dynamics 365 Business Central (of NAV).
-
Behoud de controle op de marge van uw projecten
Krijg een volledig zicht op de winst- of verliesmarge van uw projecten en serviceopdrachten. De financiële module in Gservice laat bovendien automatische voorraadwaardering toe!
-
}Automatiseer de tijdsregistratie
Uw team kan de tijdsregistratie rechtstreeks ingeven in het ERP-systeem, ook mobiel. De projectverantwoordelijke dient enkel nog de uren te valideren. Ook urenstaten worden ingelezen in het track & tracesysteem.
-
Verhoog de efficiëntie van uw dienstverlening
Gservice stroomlijnt de planning en opvolging van uw serviceopdrachten. Door een optimale budgetcontrole en een betrouwbare facturatie worden projecten vlotter opgeleverd.
-
Korte reactie- en oplostijdenEen vlot beheer van de service calls is cruciaal voor uw klanten. Met een mobiele oplossing beheert u de voorraad bij elk van uw service engineers tot en met de inkoop in het centrale magazijn.
-
fVisualiseer uw planningKrijg op elk ogenblik een duidelijk zicht op de planning van uw service engineers. Plan resources, materiaal, projecten en medewerkers in via een grafische planningstool, incl. Gantt Charts.
Ook zij kozen voor GMI:
Ook zij kozen voor GMI:
Laat bedrijfssoftware meteen renderen
Bedrijfssoftware levert pas echt meerwaarde op als alle toepassingen met elkaar samenwerken om bij te dragen tot transparante informatiestromen. Daarom zijn alle GMI-oplossingen gebaseerd op het vertrouwde Microsoft-platform. Zo kan u in één omgeving blijven werken zonder dat u voortdurend moet schakelen van de ene naar de andere toepassing.
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. Ons 4D Solution Concept staat garant voor een totaalbenadering waarbij, naast ERP, ook CRM, BI en ECM deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
8 redenen om uw installatiebedrijf te digitaliseren
Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering
Heeft uw magazijn een WMS-oplossing nodig?
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
Onze 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.