Klanten en relaties betrekken… en binden
CRM voor marketing, verkoop én service
Tevreden klanten zijn uw beste ambassadeurs. Maar hoe krijgt u waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe biedt u hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maakt u die professionele relatie dan echt winstgevend?
Een performant CRM-systeem als Microsoft Dynamics 365 Sales helpt u om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseert u sneller de commerciële ambitie die uw organisatie doet groeien.
Onze experten begeleiden u om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan úw bedrijfsbehoeften.
Volg onze webinars!
Ontdek de nieuwste features van Business Central
Stay tuned met de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van de laatste release!
CRM als onmisbare bedrijfstoepassing voor de bouw
Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten met Dynamics 365 Sales!
Een digitale bouwoplossing voor een optimale samenwerking
De solide basis om efficiënt uw bouwprojecten te beheren!
Het intranet als communicatieplatform om kennis en informatie te delen
Verbind alle medewerkers met elkaar én met uw organisatie!
Ontvang en verzend elektronische facturen vanuit Business Central
Geautomatiseerde facturering voor Peppol en andere XML-documenten via Continia
Geef uw commerciële teams de beste tools
Breng de relatie met uw klanten, leveranciers en partners beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 Sales beschikt iedereen over de juiste tools:
Marketing
Marketeers kunnen budgetten efficiënter besteden door een betere segmentatie op basis van accurate contactinformatie. Zo bereiken ze de juiste doelgroep met relevante content. CRM maakt de doorstroming van leads naar verkoopkansen meetbaar en zorgt ervoor dat kostbare leads opgevolgd worden.
Verkoop
Verkopers verliezen minder tijd met het bijhouden van hun pipeline en sales managers hebben een real-time zicht op de sales funnel. Leg uw meest succesvolle verkooptraject vast als een proces in CRM. Zo stimuleert u een consequente verkoop, terwijl u een beter inzicht krijgt in de performantie van uw verkopers.
Dienst-na-verkoop
CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in de klant vanuit één centraal systeem. Zij kunnen eenvoudig tickets aanmaken om meldingen van klanten te registreren, welke dan procesmatig verder worden behandeld. Zo verhoogt de klantentevredenheid.
Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?
Een onderscheidende projectaanpak
Bij GMI kan u rekenen op een efficiënte projectaanpak en kiest u voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.
Eén bedrijf, één oplossing
GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast CRM en ERP – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
Koppeling met SharePoint
Documenten opslaan binnen de CRM-toepassing is ongestructureerd en kostelijk. Binnen de Microsoft stack is SharePoint de toepassing voor het bijhouden en delen van alle documenten binnen een organisatie. Zo kunnen uw verkopers documenten bijhouden die gekoppeld zijn aan klanten en/of verkoopkansen, rechtstreeks vanuit het CRM-systeem!
Power BI-package
Om betere analyses te kunnen doen op de salesinformatie binnen uw CRM-oplossing hebben we een Power BI package ontwikkeld. Zo kan u zowel op de actuele pipeline en de instroom van nieuwe leads en verkoopkansen focussen, als op de gewonnen en verloren opportuniteiten.
Koppeling met Dynamics 365 Business Central of NAV (ERP)
Behalve het synchroniseren van gegevens van klanten, verkoopkansen en/of offertes, kan u ook gebruik van Power BI om ERP-data te visualiseren binnen de CRM-toepassing. Zo krijgt u inzicht in openstaande facturen, de omzet per periode of in vergelijking met vorige jaren. Zowel binnen de klantenkaart, maar ook op overkoepelend niveau in dashboards.
Ook zij kozen voor GMI:
Snel starten met CRM?
Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.
Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Wat is een CRM Sprint?
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Eenvoudig
Standaard
standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld
Companyweb nu geïntegreerd in Dynamics 365 Sales (CRM)
Hoe biedt u een klantenervaring die echt onderscheidend is?
Atrio kiest GMI als business partner voor een volwaardig digitaliseringsproject
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
105 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.