facebookpixel
Dime.Scheduler | Dime

Plan en beheer uw resources en projecten en versnel uw bedrijf

Dime.Scheduler is een geïntegreerde grafische resource planning tool voor bedrijven met project- en servicematige activiteiten die planningsfunctionaliteit wensen te integreren met Microsoft Dynamics 365 Business Central (of NAV) en Dynamics 365 Sales (CRM). Deze handige tool geeft een continu overzicht van uw personen, materieel en taken.

Dime.Scheduler is niet alleen een grafische tool voor resourceplanning. Het is een unieke horizontale add-on die uw oplossing uitbreidt en onderdeel wordt van het bedrijfsproces en de workflows.

Volg onze webinars!

Ontvang en verzend elektronische facturen vanuit Business Central

Geautomatiseerde facturering voor Peppol en andere XML-documenten via Continia

do 27/01
13u00 - 13u30

Verbind alle activiteiten van uw KMO met Business Central

Start snel, standaard en eenvoudig in de cloud!

Volg klanten proactief op met CRM

Hoe biedt u bestaande klanten een betere dienst-na-verkoop?

Optimize your warehouse processes 

Tasklet Factory | Mobile WMS for Dynamics 365 Business Central

Vereenvoudig de documentstromen binnen uw bouwonderneming

Een samenwerkingsplatform om uw bouwprojecten beter te beheren

Dime.Scheduler | Dime

Eén planning, één flexibele tool

Resource Planning

De planborden geven u een overzicht van al uw resources, met hun actuele status en beschikbaarheid.
f

Project Planning

Visualiseer en plan projecten met Gantt-diagrammen. Hierdoor worden afhankelijkheden, mijlpalen en deadlines duidelijk zichtbaar op uw projectplan.

Geïntegreerde kaartweergave

Geef de thuis-, kantoor- en magazijnadressen van uw werknemers en activa weer op een kaart, evenals de locaties van uw klanten en taken.

Een perfecte integratie met Microsoft Dynamics 365 Sales

GMI group introduceerde Dime.Scheduler als planningstool bij onze klant Aurelium, leverancier van IT-oplossingen voor KMO’s. Aangezien GMI hier reeds veel ervaring heeft bij bestaande Dynamics NAV-klanten, adviseerden Aurelium om ook Dime.Scheduler als planningstool te gebruiken in combinatie met de CRM-toepassing Dynamics 365 Sales.

Vincent Van de Vel, expert team lead CRM bij GMI, vertelt over de naadloze integratie:

De meerwaarde van Dime.Scheduler als planningstool is dat de planning centraal kan beheerd worden.  Zo kan iedereen vertrouwen op een planning die duidelijk, efficiënt en makkelijk te gebruiken is.

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Plan uw medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Op zoek naar geïntegreerde planningssoftware die kan worden aangepast aan uw behoeften? Plan en beheer resources en projecten met Dime.Scheduler, geïntegreerd met Microsoft Dynamics.
Samenwerking met Timaster voor dynamische resource- en projectplanning

Samenwerking met timaster voor dynamische resource- en projectplanning

Deze exclusieve samenwerking stelt ons in staat om nu als in de toekomst geavanceerde, dynamische resource- en projectplanning aan te bieden voor Dynamics 365 Business Central.
Track de activiteiten van uw warehouse in real-time | MobileNAV

Track de activiteiten van uw warehouse in real-time met MobileNAV

Hoe kan u het scannen, printen, tracken of picken binnen uw magazijn effectiever beheren? Ontdek de mogelijkheden van MobileNAV voor Dynamics 365 Business Central.
Cool & Comfort | Gservice

Gservice: flexibiliteit vanuit een standaardpakket

Een gesprek met Lieven Tuytschaever van GMI over Gservice: specifiek ontworpen bedrijfssoftware voor het moderne installatiebedrijf.
De Onderneming | Bedrijfssoftware voor installatiebedrijven

Geen enkel installatiebedrijf is identiek

Bovendien spelen steeds meer factoren mee voor de verkoop, planning, facturatie, stockbeheer, ondersteuning, ... Performante bedrijfssoftware is vandaag een must.

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

Contacteer ons

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.