Plan uw medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

door | 15 september 2021

Op zoek naar geïntegreerde planningssoftware die kan worden aangepast aan uw behoeften? Plan en beheer uw resources en projecten en versnel uw bedrijf door Microsoft Dynamics 365 Business Central te versterken met Dime.Scheduler. Uw resource planning (mensen en materieel) wordt zo een pak makkelijker en overzichtelijker.

Dime.Scheduler is een geïntegreerde grafische resource planning tool voor bedrijven met project- en servicematige activiteiten die planningsfunctionaliteit wensen te integreren. Deze handige tool geeft een continu overzicht van uw medewerkers, materieel en taken. Bekijk verschillende planborden tegelijkertijd op uw scherm en krijg een gedetailleerd overzicht van al uw geplande resources, al dan niet gegroepeerd per planbord. Bovendien kan elke gebruiker zijn eigen scherm personaliseren en gebruik maken van de waardevolle filtermogelijkheden.

Een perfecte integratie met Microsoft Dynamics

Dime.Scheduler is een grafische tool voor resourceplanning en -planning voor Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Sales (CRM) en alle gebruikers die planningsfunctionaliteit willen integreren in hun bedrijfsprocessen en verticale of brancheoplossingen. Dime.Scheduler is niet alleen een grafische tool voor resourceplanning. Het is een unieke horizontale add-on die uw oplossing uitbreidt en onderdeel wordt van het bedrijfsproces en de workflows.

Til uw resource planning naar een hoger niveau

Dime.Scheduler heeft een moderne en eigentijdse look & feel, die constant mee evolueert met de behoeften van de markt en de nieuwste technologieën. Dime.Scheduler wordt ondersteund door alle browsers en toestellen.

Het belangrijkste doel van Dime.Scheduler is om resources in te plannen en/ of toe te wijzen aan taken. Onder resources begrijpen we personen en materieel: mensen worden ingezet om taken uit te voeren, materieel is nodig om de mensen hun taken te laten uitvoeren.

  • Mensen kunnen zijn: servicemedewerkers, commerciële mensen, helpdesk medewerkers, adviseurs enz.
  • Voorbeelden van materieel zijn machines, gereedschappen, vervangingsvoertuigen, hotelkamers, kantoor- en tentoonstellingsmateriaal enz.
  • Taken zijn acties die moeten worden uitgevoerd. Deze kunnen variëren van een eenvoudig telefoontje, naar een onderhoudsjob tot een installatie van grote machines, die meerdere dagen omvat.
  • Meerdere resources van verschillende typen kunnen worden toegewezen aan eenzelfde taak, op hetzelfde moment, op verschillende en/of overlappende momenten.

 

Plan en beheer uw resources en projecten

Dime.Scheduler is niet alleen een grafische tool voor resourceplanning. Het is een unieke horizontale add-on die uw oplossing uitbreidt en onderdeel wordt van het bedrijfsproces en de workflows.

Dime.Scheduler | GMI group

0 reacties

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Archief