facebookpixel
Select Page
Continia Software | GMI group

Versnel de financiële processen

Met oplossingen om diverse administratieprocessen te versnellen of te automatiseren, levert Continia al 25 jaar een toegevoegde waarde voor meer dan 11.000 gebruikers van Microsoft Dynamics NAV en Dynamics 365 Business Central.

Als vooraanstaand partner van Continia, kan u bij GMI group rekenen op een kwalitatieve lokalisatie van de verschillende oplossingen voor u als eindklant, inclusief installatie, configuratie en ondersteuning.

Volg onze webinars!

Uw installatieproject nauwgezet uitvoeren én opvolgen

Van registratie van het verbruik op uw project tot definitie van uw installatie

di 18/5 
12u00-12u30

Flexibele financiële en operationele rapportages met Jet Reports

Alle gegevens uit Dynamics met één klik in uw vertrouwde Excel-omgeving

wo 26/5 
12u00-12u30

Snel en eenvoudig een BI-omgeving opmaken met Jet Analytics

Breng al uw data op één plek samen, zonder technische kennis

do 27/5 
12u00-12u30

Naar een rendabel beheer van uw serviceopdrachten

Hoe optimaliseert u de service op uw installatieprojecten: van interventieaanvraag tot facturatie?

di 8/6 
12u00-12u40

Stroomlijn uw opdrachten en projecten met een digitaal samenwerkingsplatform

Hoe maakt u komaf met de ongestructureerde informatie binnen uw service-of installatiebedrijf?

ClickDimensions | Campaign Automation

Facturen rechtstreeks inscannen

Automatiseer elke stap van uw dagelijkse factuurverwerking – van ontvangst en registratie van een document totdat u het opnieuw moet opzoeken voor controle of rapportage. Documentherkenning, factuurgoedkeuring en digitale archivering, rechtstreeks in Dynamics NAV/BC.

ClickDimensions | Email Marketing

Beheers de stroom aan documenten

Stroomlijn het verzenden van documenten, rechtstreeks vanuit Dynamics NAV/BC. Krijg een snel overzicht van verzonden documenten en bespaar tijd en geld. Het resultaat is een gestroomlijnde klantcommunicatie met betrekking tot print, pdf, e-mail workflows en distributie.
ClickDimensions | Web Forms

Onkosten registreren en beheren

Het registreren van zakelijke onkosten en reisactiviteiten wordt gemakkelijker dan ooit. Stroomlijn de registratie met behulp van een smartphone en krijg een duidelijk overzicht van uitgaven en goedkeuringsstromen – rechtstreeks in Dynamics NAV/BC.

Automatiseer het financieel en administratief beheer 

  • Digitaliseer de factuurworkflow

In elk bedrijf moeten op enig moment zaken worden aangeschaft, van fysieke goederen tot digitale advertenties. Met Document Capture kunt u facturen, inkooporders en andere documenten digitaal en rechtstreeks in Dynamics NAV of Business Central ontvangen. U hoeft hiervoor niet fysiek aanwezig te zijn.

  • Vereenvoudig en versnel de documentdistributie

Het handmatig verzenden van documenten kan zeer tijdrovend zijn. Daarom draait het bij het beheersen van documentdistributie om een manier te vinden om dit proces veel sneller en effectiever te maken. Met gebruik van Document Output is dit eenvoudig mogelijk.

  • Handel onkosten probreemloos af 

Met Expense Management automatiseert u het terugbetalingsproces voor werknemers. Uw gebruikers op afstand kunnen met één klik hun onkosten declareren door een foto of bon te uploaden via de app of portal. Alle uitgaven van werknemers worden automatisch geïmporteerd en gekoppeld aan de relevante creditcard.

    Check onze blog

    Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

    De Onderneming | Bedrijfssoftware voor installatiebedrijven

    Geen enkel installatiebedrijf is identiek

    Bovendien spelen steeds meer factoren mee voor de verkoop, planning, facturatie, stockbeheer, ondersteuning, ... Performante bedrijfssoftware is vandaag een must. De Onderneming - april 2021 & New Security - mei 2021
    Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

    Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

    Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
    Intranet? 5 redenen waarom SharePoint de beste keuze is

    Waarom is SharePoint de beste keuze voor een intranet?

    Een intranet moet informatie, communicatie, tools en applicaties centraliseren én bijdragen aan de digitale werkplek. Wij geven u 5 redenen waarom SharePoint de beste keuze is.

    Bekijk een webinar

    Herbekijk enkele webinars over relevante topics:

    Waarom kiezen voor GMI?

    • Eén bedrijf, één oplossing

    U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

    • Wij spreken uw taal

    Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

    • Uw toekomst veilig gesteld

    Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

    • Onze mensen maken het verschil

    Onze 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

    Contacteer ons