facebookpixel
Selecteer een pagina
Continia Software | GMI group

Versnel de financiële processen

Met oplossingen om diverse administratieprocessen te versnellen of te automatiseren, levert Continia al 25 jaar een toegevoegde waarde voor meer dan 11.000 gebruikers van Microsoft Dynamics NAV en Dynamics 365 Business Central.

Als vooraanstaand partner van Continia, kan u bij GMI group rekenen op een kwalitatieve lokalisatie van de verschillende oplossingen voor u als eindklant, inclusief installatie, configuratie en ondersteuning.

Volg onze webinars!

Onmisbare apps om de digitale werkplek te realiseren in uw organisatie

Een rondleiding doorheen het applicatielandschap van Microsoft 365

do 11/3 
12u00-12u30

Eenvoudig onkosten registreren en beheren in Business Central

Geef uw financiële administratie een boost met Continia Expense Management!

do 18/3 
12u00-12u40

Voorcalculatie als speerpunt van uw installatieproject

Hoe projectoffertes calculeren binnen de ERP-omgeving van Dynamics 365 Business Central?

di 23/3 
12u00-12u30

5 afdelingen die voordeel kunnen halen uit marketing automation

Gebruik efficiënte tools om uw doelgroep beter te bereiken… en te betrekken!

Stroomlijn uw opdrachten en projecten met een digitaal samenwerkingsplatform

Hoe maakt u komaf met de ongestructureerde informatie binnen uw service-of installatiebedrijf?

ClickDimensions | Campaign Automation

Facturen rechtstreeks inscannen

Automatiseer elke stap van uw dagelijkse factuurverwerking – van ontvangst en registratie van een document totdat u het opnieuw moet opzoeken voor controle of rapportage. Documentherkenning, factuurgoedkeuring en digitale archivering, rechtstreeks in Dynamics NAV/BC.

ClickDimensions | Email Marketing

Beheers de stroom aan documenten

Stroomlijn het verzenden van documenten, rechtstreeks vanuit Dynamics NAV/BC. Krijg een snel overzicht van verzonden documenten en bespaar tijd en geld. Het resultaat is een gestroomlijnde klantcommunicatie met betrekking tot print, pdf, e-mail workflows en distributie.
ClickDimensions | Web Forms

Onkosten registreren en beheren

Het registreren van zakelijke onkosten en reisactiviteiten wordt gemakkelijker dan ooit. Stroomlijn de registratie met behulp van een smartphone en krijg een duidelijk overzicht van uitgaven en goedkeuringsstromen – rechtstreeks in Dynamics NAV/BC.

Automatiseer het financieel en administratief beheer 

  • Digitaliseer de factuurworkflow

In elk bedrijf moeten op enig moment zaken worden aangeschaft, van fysieke goederen tot digitale advertenties. Met Document Capture kunt u facturen, inkooporders en andere documenten digitaal en rechtstreeks in Dynamics NAV of Business Central ontvangen. U hoeft hiervoor niet fysiek aanwezig te zijn.

  • Vereenvoudig en versnel de documentdistributie

Het handmatig verzenden van documenten kan zeer tijdrovend zijn. Daarom draait het bij het beheersen van documentdistributie om een manier te vinden om dit proces veel sneller en effectiever te maken. Met gebruik van Document Output is dit eenvoudig mogelijk.

  • Handel onkosten probreemloos af 

Met Expense Management automatiseert u het terugbetalingsproces voor werknemers. Uw gebruikers op afstand kunnen met één klik hun onkosten declareren door een foto of bon te uploaden via de app of portal. Alle uitgaven van werknemers worden automatisch geïmporteerd en gekoppeld aan de relevante creditcard.

    Check onze blog

    Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

    Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

    Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

    Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
    Online Retailer | Vanuit het ERP een krachtige B2B webshop runnen

    Vanuit het ERP snel een krachtige B2B-webshop runnen?

    GeCommerce verbindt de webshop naadloos met het ERP systeem. En dat biedt tal van voordelen. Lees het interview met GMI business consultant Karel Leijssen. Online Retailer - juli 2020
    Marketing automation in 5 stappen

    5 stappen om te starten met marketing automation

    Blijft marketing automation binnen uw bedrijf beperkt tot email marketing? Ontdek hoe sales en marketing teams samen meer kunnen halen uit het CRM-systeem en bestaande marketing tools. We zetten u graag op weg!

    Bekijk een webinar

    Herbekijk enkele webinars over relevante topics:

    Waarom kiezen voor GMI?

    • Eén bedrijf, één oplossing

    U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

    • Wij spreken uw taal

    Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

    • Uw toekomst veilig gesteld

    Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

    • Onze mensen maken het verschil

    Onze 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

    Contacteer ons