Microsoft Dynamics 365 for Sales

Maak uw klantrelaties winstgevend

Verzilver uw verkoopkansen door een waardevol inzicht in de behoeften van uw klant te verwerven en een betekenisvolle klantenervaring te bieden. Zo bouwt u een effectieve relatie op met uw klant. 

Met Microsoft Dynamics 365 for Sales kan u klantgerichte processen standaardiseren en meetbaar maken, zodat u uw verkoopafdeling succesvoller maakt en een betere service levert.

Laat uw bedrijf groeien

Verhoog je omzet en verminder je wervingskosten met behulp van intelligente inzichten, sales-CRM en bedrijfsprocessen.

Focus op uw verkoop

Stel uw verkopers in staat om met inzicht de juiste prioriteiten te bepalen, een vertrouwensrelatie op te bouwen met de klant en meer deals te sluiten.

Gebouwd om samen te werken

Verkoop en marketing gaan beter samenwerken en verkopers krijgen inzicht in de marketingacties die betrekking hebben op hun specifieke klanten.

Zet de relatie met uw klant centraal 

Hoe bouwt u doorheen uw marketing-, sales- en service-activiteiten een relatie met klanten en prospecten uit die gepersonaliseerd en proactief is? Met Microsoft Dynamics 365 for Sales zullen uw medewerkers doelgerichtere acties kunnen ondernemen en efficiënter samenwerken met collega’s. 

In een continu veranderende digitale economie is het van levensbelang dat u als bedrijf uw eigen keuzes kunt maken met intelligente bedrijfstoepassingen binnen CRM en ERP.

Meer nog: u begint best met wat u vandaag nodig hebt en voegt nieuwe toepassingen toe als uw bedrijf groeit en de behoeften veranderen.

Ontdek de mogelijkheden

Mist u opportuniteiten door een gebrek aan samenwerking tussen verkoop, marketing en service? Bent u op zoek naar een oplossing om het verkooptraject in te korten en de kans op succes te verhogen? Wil u de klantentevredenheid naar een hoger niveau tillen?

Uw klanten hebben meer kennis van zaken dan ooit tevoren. Zij nemen aankoopbeslissingen nog voordat u ze kunt benaderen. Om klanten aan te trekken en te behouden, is een positieve klantervaring van cruciaal belang.

Met Microsoft Dynamics 365 geeft u aan ieder contactmoment een persoonlijke touch.

T

Focus op slimmer verkopen met inzicht

  • Toon de beste volgende stap
    Geef uw verkopers contextafhankelijke, ingesloten inzichten uit Dynamics 365 for Sales die de beste volgende stap laten zien om elke klantrelatie vooruit te helpen.
  • Optimaliseer e-mailcontact
    Laat verkopers zien wanneer en hoe klanten de interactie aangaan met hun e-mails, zodat ze hun communicatie proactiever en responsiever kunnen maken.
  • Houd zicht op sociale trends
    Geef verkopers sociale inzichten die het sentiment van de koper volgen en identificeer potentiële concurrentiebedreigingen.

Ontwikkel relaties met persoonlijke betrokkenheid

  • Koppel data aan processen om relatieverkoop mogelijk te maken
    Combineer relatiegegevens en -processen met integratie tussen LinkedIn Sales Navigator en Dynamics 365 for Sales, zodat verkopers weten hoe ze vertrouwen kunnen ontwikkelen en moeiteloos relaties op schaal kunnen beheren.
  • Registreer aankoopsignalen van sociale media
    Bied inzichten die aantonen aan welke relevante gesprekken kan worden deelgenomen en welke content gedeeld kan worden. Zo kunnen verkopers direct kansen aangrijpen om kopers te betrekken op sociale media.
  • Personaliseer content
    Geef je verkoopmedewerkers alle mogelijkheden om samen te werken en verkoopdocumenten te personaliseren met ingesloten Office 365-tools die aansluiten op hun manier van werken.

Vergroot de productiviteit van uw verkopers

  • Lever intelligente begeleiding
    Verhoog de aanname onder gebruikers en minimaliseer de training met uitgebreide, contextafhankelijke hulp en intelligente, door gebeurtenissen gestuurde verkoopprocessen die verkopers naar optimale resultaten begeleiden.
  • Vereenvoudig de uitvoering van sales
    Versnel deals met een meeslepende end-to-end-ervaring voor verkoopkansbeheer. Verhoog de productiviteit van verkopers met vertrouwde tools zoals Excel en Outlook die naadloos samenwerken met de functies van Dynamics 365 for Sales.
  • Blijf op de hoogte
    Verbeter de effectiviteit van sales door verkopers te voorzien van verrijkte weergaven van accounts, contacten en leads met contextafhankelijke firmographics van derden, nieuws en aangrijpende gebeurtenissen voor B2B- en B2C-kopers.
  • Verkoop altijd en overal
    Ondersteun onderweg werken, ook zonder verbindingsmogelijkheden, met moderne mobiele applicaties waarmee u beschikt over contextueel nieuws, sociale data en werkstromen die de bruikbaarheid bevorderen.

Versnel de verkoopprestaties

  • Verkort de opstarttijden
    Zorg voor een eenvoudiger inwerkproces voor nieuwe verkopers. Stem verkoopgedrag af op best practices en interactieve ondersteuning en documentatie uit Dynamics 365 for Sales.
  • Vergroot de verkoopeffectiviteit
    Realiseer uw doelstellingen door doelen op te geven, resultaten te volgen en tijdig feedback en begeleiding te geven. Onderzoek afwijkingen van het plan en neem corrigerende maatregelen via realtime dashboards.
  • Verkrijg zichtbaarheid en inzichten
    Ga snel van gegevens naar inzichten in Dynamics 365 for Sales met realtime dashboards met interactieve mogelijkheden, inzoomfuncties en vragen.
  • Motiveer verkopers
    Stimuleer uw verkopers met leuke en interessante verkoopwedstrijden voor teams. Verbeter de verkoopprestaties en houd iedereen verantwoordelijk met een unieke gamification-oplossing waarmee resultaten uiterst zichtbaar worden.

Digitalisering zorgt voor betere samenwerking, rapportage en projectbeheer

Deforche Construct zocht naar een manier om de vaak ingewikkelde projectinformatie correct te kunnen verwerken. Daarnaast wilde het ook alle bijhorende documenten efficiënt kunnen beheren en beter in staat zijn om prognoses naar de toekomst toe te maken.

GMI group implementeerde Microsoft Dynamics 365 for Sales met een bijhorende projectmodule en koppelde daar een SharePoint-omgeving aan, samen met Power BI.

Dankzij de CRM-dashboards krijgen we een zeer gerichte en efficiënte opvolging van projecten en bijhorende taken binnen onze organisatie, zodat verkopers en managers optimaal beslissingen kunnen nemen.

Jeroen De Cock

Technical & Commercial Director, Forzon (part of Deforche Construct)

Onze klanten aan het woord

Meer dan 450 klanten in België en Nederland maken dagelijks gebruik van onze oplossingen. Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht. Lees of bekijk hier hun verhaal.

GeoDynamics

Na de introductie van CRM gaat softwareontwikkelaar GeoDynamics voor de implementatie van een samenwerkingsplatform op basis van SharePoint en Office 365.

Vosko

Dé netwerkspecialist van Nederland stapte op een eenvoudige manier van het oude intranet naar een modern samenwerkingsplatform op basis van SharePoint.

argenx

Jong biotechbedrijf koos met Microsoft Dynamics CRM voor een eenvoudig en snel te implementeren oplossing binnen een beperkt budget.

SproFit

Orthopedisch specialist kan potentiële en bestaande klanten voortaan beter opvolgen en centraliseren met Dynamics CRM.

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Waarom kiezen voor GMI?

Uw toekomst veilig gesteld

Als Microsoft Gold ERP en Silver Cloud Partner beschikt GMI group over de competenties om u te ondersteunen met geïntegreerde totaaloplossingen van Microsoft. Zo kiest u voor technologie die in de toekomst zal blijven evolueren en ondersteund worden door het belangrijkste softwarebedrijf ter wereld.

Eén bedrijf, één oplossing

Het draagvlak voor onze automatiseringsstrategie is sinds 2010 het zogenaamde GMI 4D Solution Concept. Ook vandaag bewijst dit concept opnieuw zijn degelijkheid en is volledig ‘future proof’. GMI group is als geen andere solution partner in het Dynamics 365-landschap beter geplaatst om met verstand van zaken klanten en prospecten te adviseren hoe – evolutief – om te gaan met de nieuwste generatie Microsoft business solutions.

Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek! Kortom, we bespreken samen met u uw zakelijke automatiseringswensen en helpen ze graag waar te maken.

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

De Pintelaan 347a, 9000 Gent, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

BE 0458.524.542

onze oplossingen

GMI geïntegreerde oplossingen (Gsolutions)
Gbuild
Gservice
Gtrade

GMI snelle-start-oplossingen
GeCommerce
FleCreaS

uw sector