Klanten en relaties betrekken
… en binden
CRM voor marketing, verkoop én service
Tevreden klanten zijn uw beste ambassadeurs. Maar hoe krijgt u waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe biedt u hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maakt u die professionele relatie dan echt winstgevend?
Een performant CRM-systeem als Microsoft Dynamics 365 Sales helpt u om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseert u sneller de commerciële ambitie die uw organisatie doet groeien.
Onze experten begeleiden u om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan úw bedrijfsbehoeften.
Herbekijk onze webinars!
CRM als onmisbare bedrijfstoepassing voor de bouw
Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten met Dynamics 365 Sales!
Ontdek de nieuwste features van Business Central
Stay tuned met de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van de laatste release!
Een digitale bouwoplossing voor een optimale samenwerking
De solide basis om efficiënt uw bouwprojecten te beheren!
Het intranet als communicatieplatform om kennis en informatie te delen
Verbind alle medewerkers met elkaar én met uw organisatie!
Start snel, standaard en eenvoudig met CRM
Haal het maximum uit uw relaties en geef de verkoop een boost met Dynamics 365 als CRM-toepassing!
Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.
Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?
Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!
Koen Bauwens
Account Executive,
GMI group
Stap 1
Relaties én activiteiten beter beheren
Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.
Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.
Stap 2
Meer inzicht in zinvolle commerciële acties
Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.
Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.
Stap 3
Snel aanpassen aan veranderingen
Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.
Stap 4
Marketing content personaliseren
Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.
Stap 5
De verwachtingen van de klant overtreffen
Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.
Stap 6
Alles integreren binnen één omgeving
Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.
- relaties beheren
- inzicht verwerven
- verkoopkansen creëren
- content personaliseren
- klachten opvolgen
- alles integreren
Relaties én activiteiten beter beheren
Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.
Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.
Meer inzicht in zinvolle commerciële acties
Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.
Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.
Snel aanpassen aan veranderingen
CRM geeft uw verkopers inzicht in elke fase van de verkoopcyclus.
Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.
Marketing content personaliseren
Bouw voldoende kennis op over uw relaties en gebruik deze informatie om gepersonaliseerde informatie aan te bieden.
Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.
De verwachtingen van de klant overtreffen
Door een geïntegreerd ticketing systeem worden klachten efficiënt tot een positieve oplossing begeleid.
Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.
Alles integreren binnen één omgeving
Combineer de krachtige cloudtoepassingen van Dynamics 365 Sales (CRM) met uw ERP-systeem op basis van Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Of koppel CRM met de Microsoft productiviteitstools als Teams en SharePoint.
Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.
Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.
Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?
Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!
Koen Bauwens
Account Executive,
GMI group
Geef uw commerciële teams de beste tools
Breng de relatie met uw klanten, leveranciers en partners beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 Sales beschikt iedereen over de juiste tools:
Marketing
Marketeers kunnen budgetten efficiënter besteden door een betere segmentatie op basis van accurate contactinformatie. Zo bereiken ze de juiste doelgroep met relevante content. CRM maakt de doorstroming van leads naar verkoopkansen meetbaar en zorgt ervoor dat kostbare leads opgevolgd worden.
Sales
Verkopers verliezen minder tijd met het bijhouden van hun pipeline en sales managers hebben een real-time zicht op de sales funnel. Leg uw meest succesvolle verkooptraject vast als een proces in CRM. Zo stimuleert u een consequente verkoop, terwijl u een beter inzicht krijgt in de performantie van uw verkopers.
Service
CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in de klant vanuit één centraal systeem. Zij kunnen eenvoudig tickets aanmaken om meldingen van klanten te registreren, welke dan procesmatig verder worden behandeld. Zo verhoogt de klantentevredenheid.
Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?
Een onderscheidende projectaanpak
Bij GMI kan u rekenen op een efficiënte projectaanpak en kiest u voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.
Eén bedrijf, één oplossing
GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast CRM en ERP – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
Koppeling met SharePoint
Documenten opslaan binnen de CRM-toepassing is ongestructureerd en kostelijk. Binnen de Microsoft stack is SharePoint de toepassing voor het bijhouden en delen van alle documenten binnen een organisatie. Zo kunnen uw verkopers documenten bijhouden die gekoppeld zijn aan klanten en/of verkoopkansen, rechtstreeks vanuit het CRM-systeem!
Power BI-package
Om betere analyses te kunnen doen op de salesinformatie binnen uw CRM-oplossing hebben we een Power BI package ontwikkeld. Zo kan u zowel op de actuele pipeline en de instroom van nieuwe leads en verkoopkansen focussen, als op de gewonnen en verloren opportuniteiten.
Koppeling met Dynamics 365 Business Central of NAV (ERP)
Behalve het synchroniseren van gegevens van klanten, verkoopkansen en/of offertes, kan u ook gebruik van Power BI om ERP-data te visualiseren binnen de CRM-toepassing. Zo krijgt u inzicht in openstaande facturen, de omzet per periode of in vergelijking met vorige jaren. Zowel binnen de klantenkaart, maar ook op overkoepelend niveau in dashboards.
Ook zij kozen voor GMI:
Snel starten met CRM?
Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.
Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.
Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.
Wat is een CRM Sprint?
Snel
op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse
Eenvoudig
Standaard
standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld
Wat is er nieuw in Dynamics 365 Sales (CRM)?
eBook: Stap over op digitale verkoop met Dynamics 365 Sales (CRM)
Bekijk de nieuwste features van Dynamics 365 Sales (CRM)
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?
Waarom kiezen voor GMI?
- Eén bedrijf, één oplossing
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
- Wij spreken uw taal
Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!
- Uw toekomst veilig gesteld
Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.
- Onze mensen maken het verschil
Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.