facebookpixel
Select Page

CRM voor marketing, verkoop én service

Tevreden klanten zijn uw beste ambassadeurs. Maar hoe krijgt u waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe biedt u hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maakt u die klantenrelatie dan echt winstgevend?

Een performant CRM-systeem als Microsoft Dynamics 365 Sales helpt u om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseert u sneller de commerciële ambitie die uw organisatie doet groeien.

Onze experten begeleiden u om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan úw bedrijfsbehoeften.

Herbekijk onze webinars!

Drive your social marketing and do more with data insights

Social Marketing and the importance of Intelligent Dashboards in ClickDimensions

Een helder zicht op uw klantenrelaties en verkoopkansen met CRM

Start snel, standaard en eenvoudig met een kant-en-klare oplossing! Neem een CRM Sprint...

Flexibele financiële en operationele rapportages met Jet Reports

Alle gegevens uit Dynamics met één klik in uw vertrouwde Excel-omgeving

Naar een rendabel beheer van uw serviceopdrachten met Gservice

Hoe optimaliseert u de service op uw installatieprojecten: van interventieaanvraag tot facturatie?

Volg uw bouwprojecten beter op met een digitaal samenwerkingsplatform

Hoe gaat u gestructureerd om met informatie, documenten en taken binnen hetzelfde bouwproject?

GMI group | Meer klanten bereiken, betrekken en binden met CRM
360° zicht op uw klant
Krijg een totaal overzicht van uw klant met niet enkel CRM-data, maar ook vanuit het ERP-, boekhouding- of ander systeem. Deel deze informatie doorheen de organisatie voor een dichtere klantenbinding.
Meetbare marketing
CRM helpt om marketingbudgetten beter te besteden. Bereik de juiste doelgroep met relevante informatie en gepersonaliseerde content. Genereer kwaliteitsvolle leads en maak verkoopkansen meetbaar door een betere opvolging.
Inzicht in de markt
Converteer verkoopkansen naar klanten en hou meteen de concurrentie in het oog. Met een beter inzicht in het marktpotentieel kan uw organisatie snel inspelen op veranderende situaties.
Succesvol verkopen
Standaardiseer succesvolle verkoopprocessen en zorg dat deze toegepast wordt bij alle verkoopkansen, ook in de dienst-na-verkoop.
Klanten binden
CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in de klant vanuit één systeem. Meldingen van klanten worden centraal geregistreerd en opgevolgd.
Analyse en rapportage
Ingebouwde dashboards geven onmiddelijk de huidige stand van zaken weer, zodat u de juiste beslissingen kan nemen. Ook Power BI kan ingezet worden om analytische rapportages op te stellen met data uit het ERP-syteem.
Alles geïntegreerd
Werken in een vertrouwde omgeving zorgt voor efficiëntie en snelheid. Werk met CRM data in Outlook, Word en Excel.
GMI group | Meer klanten bereiken, betrekken en binden met CRM

Geef uw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met uw klanten, leveranciers en partners beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 Sales beschikt iedereen over de juiste tools:

GMI group | CRM voor uw verkopers

Verkopers

  • Beter overzicht van verkoopskansen
  • Accurate data van de klanten
  • Activiteitenbeheer
  • Data vanuit ERP (met bv. verkoopstatistieken)
GMI group | CRM voor de sales manager

Sales Manager

  • Verbeterd overzicht van de algehele pipeline
  • Accuratere forecasts
  • Verbeterd inzicht in cost of sales
  • Meer focus tijdens 1on1 met verkopers
GMI group | CRM voor de CxO

CxO

  • Sterk inzicht in de sales performance van de algehele organisatie
  • Mogelijkheid om teams & business units met elkaar te vergelijken
  • Meer focus tijdens 1on1 met sales managers
GMI group | CRM voor uw organisatie

Organisatie

  • Betere klantenervaring door relatie- en klachtenbeheer en marketing
  • Hogere omzet per klant
  • Betere conversaties met uw klanten door kerninfo at your fingertips
  • Eén versie van de waarheid, gecentraliseerd

Extra ondersteuning of advies nodig?

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

In 6 stappen naar een tevreden klant:

Stap 1
CRM: relaties én activiteiten beter beheren

Relaties én activiteiten beter beheren

Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.

Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.

Stap 2

Meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.

Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.

Stap 3

Snel aanpassen aan veranderingen

CRM geeft uw verkopers inzicht in elke fase van de verkoopcyclus.

Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.

Stap 4

Marketing content personaliseren

Bouw voldoende kennis op over uw relaties en gebruik deze informatie om gepersonaliseerde informatie aan te bieden.

Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.

Stap 5

De verwachtingen van de klant overtreffen

Door een geïntegreerd ticketing systeem worden klachten efficiënt tot een positieve oplossing begeleid.

Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.

Stap 6

Alles integreren binnen één omgeving

Combineer de krachtige cloudtoepassingen van Dynamics 365 Sales (CRM) met uw ERP-systeem op basis van Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Of koppel CRM met de Microsoft productiviteitstools als Teams en SharePoint.

Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.

In 6 stappen naar een tevreden klant:

Relaties én activiteiten beter beheren

Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.

Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.
CRM: relaties én activiteiten beter beheren

Meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.

Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.
CRM: meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Snel aanpassen aan veranderingen

CRM geeft uw verkopers inzicht in elke fase van de verkoopcyclus.

Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.

CRM: snel aanpassen aan veranderingen

Marketing content personaliseren

Bouw voldoende kennis op over uw relaties en gebruik deze informatie om gepersonaliseerde informatie aan te bieden.

Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.
CRM: marketing content personaliseren

De verwachtingen van de klant overtreffen

Door een geïntegreerd ticketing systeem worden klachten efficiënt tot een positieve oplossing begeleid.

Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.
CRM: klantverwachtingen overtreffen met dienst-na-verkoop

Alles integreren binnen één omgeving

Combineer de krachtige cloudtoepassingen van Dynamics 365 Sales (CRM) met uw ERP-systeem op basis van Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Of koppel CRM met de Microsoft productiviteitstools als Teams en SharePoint.

Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.

CRM: integreren met ERP, Teams en SharePoint

Extra ondersteuning of advies nodig?

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Betere samenwerking, rapportage en projectbeheer

“Met de CRM-toepassing kunnen onze verkopers alle projectinformatie van calculatie tot uitvoering correct verwerken. We hadden een soort projectmodule nodig, omdat we ons onderscheiden van andere bedrijven doordat een project meerdere klanten en prijsaanvragen kan hebben.”

Jeroen De Cock
CEO

Deforche Construction Group

Sterke groei bij change management expert

“Dankzij onze eigen change management-methodologie zijn we er zeker van dat alle gebruikers de toepassing optimaal gebruiken. Vandaag kunnen we stellen dat het CRM-systeem dagelijks door iedereen wordt gebruikt.”

Antoine Wouters
Head Of Digital

Nexum

Overkoepelende aanpak leidt de digitale transformatie in goede banen

“We hebben onze processen nog meer gedetailleerd en nieuwe flows uitgewerkt, bijvoorbeeld over hoe we onze verkopers nog meer konden ondersteunen via CRM en hoe die informatie ook het ERP-systeem kon voeden.”

Valerie Duthoy
Manager Projectleiding

Sibomat

Gewapend voor de toekomst met een moderne, cloudgebaseerde verkoopoplossing

“Onze verkopers hebben altijd de nodige informatie bij zich en kunnen soepel communiceren met de binnendienst. Dankzij de langdurige samenwerking met GMI kennen zij onze sector en onze werkwijze door en door.”

Jean-Christophe Gaasch
Managing Director

Ook zij kozen voor GMI:

Wat zijn de mogelijkheden?

CRM: gepersonaliseerde en meetbare marketing

Marketing

gepersonaliseerd en meetbaar

Voor veel organisaties is marketing – onder welke vorm dan ook – hét startpunt voor de verkoopafdeling. Een potentiële klant gaat vaker zelf op zoek naar informatie. 60% heeft zelfs al een keuze gemaakt vooraleer ze effectief kennismaken maken met een verkoper.

CRM helpt om marketingbudgetten beter te besteden door accurate contactinformatie aan te reiken en een betere segmentatie mogelijk te maken. Zo kunnen uw marketeers de juiste doelgroep bereiken met relevante content.

Lead generation is het sluitstuk van elke marketingafdeling. CRM maakt de doorstroming van leads naar verkoopkansen meetbaar en zorgt ervoor dat kostbare leads opgevolgd worden.

Verkoop

efficiënt en consequent

Verkopers verliezen minder tijd met het bijhouden van hun pipeline en sales managers hebben een real-time zicht op de sales funnel, zonder dat ze dit manueel in Excel-lijsten moeten bijhouden. Leg uw meest succesvolle verkooptraject vast als een proces in CRM. Zo stimuleert u een consequente verkoop, terwijl u een beter inzicht krijgt in de performantie van uw verkopers.

Verbeter de communicatie tussen vertegenwoordigers en de binnendienst door bezoekverslagen en takenbeheer te centraliseren in CRM en nieuwe inzichten of informatie beschikbaar te maken. Dit zorgt niet alleen voor minder mailverkeer, maar verhoogt ook de efficiëntie van uw sales team.

Krijg een verkoopkans sneller in het vizier door met één klik de meest relevante klantinformatie op te roepen die u helpt om sneller de beste beslissing te nemen. Als sales manager houdt u de pipeline dagelijks onder controle, detecteert u sneller verkoopkansen die mogelijk ontsporen of kan u een korting faciliteren door middel van een goedkeuringsflow in CRM.

CRM: efficiënte en consequente verkoop
CRM: klanten binden en behouden met dienst-na-verkoop

Dienst-na-verkoop

klanten binden en behouden

Een tevreden klant blijft klant. Behalve een 360°-zicht op uw klant vanuit interacties met marketing- en verkoop, is het inzicht vanuit de service-afdeling minstens even belangrijk.

CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in de klant vanuit één centraal systeem. Zij kunnen eenvoudig tickets aanmaken om meldingen van klanten te registreren, welke dan procesmatig verder worden behandeld.

Rapportage

accuraat en proactief

Ingebouwde dashboards geven onmiddelijk de huidige stand van zaken weer, zodat u de juiste beslissingen kan nemen. Ook Power BI kan ingezet worden om analytische rapportages op te stellen met data uit het ERP-syteem.

Maak voortaan de juiste beslissingen op basis van gegronde feiten. De ingebouwde rapportage toont niet alleen de huidige stand van zaken, de geleverde inspanningen en wat deze er uiteindelijk opgebracht hebben, maar ook hoe de toekomst er zal uitzien.

Bovenop de standaard dashboards kan ook Microsoft Power BI ingezet worden om analytische rapportages op te stellen. En dankzij een integratie met data uit uw ERP-systeem is het mogelijk  om omzetcijfers op klantniveau en stijgende of dalende producten in de gaten te houden.

CRM: accurate en proactieve rapportage

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Z

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Z

Eenvoudig

standaardfunctionaliteiten en een soepele gebruikersadoptie
Z

Voor een vaste prijs

een CRM-maatpak tegen een standaardprijs!

Maak gebruik van onze expertise!

Dankzij een jarenlange ervaring in uw sector, garanderen wij begeleiding door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan.
Zij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

Onze oplossing

aangepast aan úw bedrijfsbehoeften

Onze focus op úw oplossing

Onze experten maken – samen met u – een oplossing op maat van uw bedrijf, binnen de mogelijkheden van CRM.

We geloven echter niet in het eindeloos schrijven van moeilijk te onderhouden applicaties. We maken liever een CRM-oplossing die naadloos kan integreren met andere bedrijfskritische applicaties binnen uw organisatie.

Onze aanpak

een totaalbenadering van úw bedrijfsautomatisering

Eén geïntegreerde aanpak

Met onze kennis in huis van zowel ERP, CRM, ECM als BI bieden wij een geïntegreerde aanpak aan voor uw bedrijf. Daarvoor staat ons 4D Solution Concept.

We zorgen ervoor dat CRM naadloos aansluit op uw andere oplossingen. Indien u deze oplossingen nog niet heeft of indien deze toe zijn aan een update, kunnen wij u daar perfect bij helpen om de efficiëntievoordelen van een naadloze samenwerking te realiseren.

Onze expertise

als ervaren Microsoft Gold Partner

Automatiseren met verstand van zaken

GMI is al sinds jaren een gecertifieerde Microsoft Dynamics Gold Partner, met de grootste Dynamics install base in België. U geniet zowel van de ervaring van doorwinterde experten als van jong enthousiasme binnen het team.

Maar GMI is ook úw partner… Wij geloven in een transparante aanpak met grote aandacht voor betrokkenheid, advies en ondersteuning. Samen met u groeien we en blijven we automatiseren met verstand zaken.

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Nieuwe innovaties op komst voor Dynamics 365 Sales (CRM)

Nieuwe innovaties op komst voor Dynamics 365 Sales

We lichten de belangrijkste nieuwe functies toe voor Dynamics 365 Sales en Power Apps, zodat u maximaal van deze update kan profiteren. Wat heeft Release Wave 1 nog in petto?
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
Marketing automation in 5 stappen

5 stappen om te starten met marketing automation

Blijft marketing automation binnen uw bedrijf beperkt tot email marketing? Ontdek hoe sales en marketing teams samen meer kunnen halen uit het CRM-systeem en bestaande marketing tools. We zetten u graag op weg!
Online Retailer | Vanuit het ERP een krachtige B2B webshop runnen

Vanuit het ERP snel een krachtige B2B-webshop runnen?

GeCommerce verbindt de webshop naadloos met het ERP-systeem. En dat biedt tal van voordelen. Lees het interview met GMI business consultant Karel Leijssen. Online Retailer

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Onze 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

Contacteer ons