CRM voor marketing, verkoop én service

Tevreden klanten zijn uw beste ambassadeurs. Maar hoe krijgt u waardevol inzicht in hun behoeften en verwachtingen? Hoe biedt u hen een betekenisvolle ervaring, zelfs nog voor ze klant zijn? En hoe maakt u die professionele relatie dan echt winstgevend?

Een performant CRM-systeem als Microsoft Dynamics 365 Sales helpt u om de verkoop en loyaliteit te verhogen én tegelijkertijd kosten te besparen. Zo realiseert u sneller de commerciële ambitie die uw organisatie doet groeien.

Onze experten begeleiden u om een succesvolle strategie voor Customer Engagement uit te bouwen met een CRM-oplossing die volledig is aangepast aan úw bedrijfsbehoeften.

Herbekijk onze webinars!

CRM als onmisbare bedrijfstoepassing voor de bouw

Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten met Dynamics 365 Sales!

Ontdek de nieuwste features van Business Central 

Stay tuned met de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen van de laatste release!

Een digitale bouwoplossing voor een optimale samenwerking

De solide basis om efficiënt uw bouwprojecten te beheren!

Het intranet als communicatieplatform om kennis en informatie te delen

Verbind alle medewerkers met elkaar én met uw organisatie!

Start snel, standaard en eenvoudig met CRM

Haal het maximum uit uw relaties en geef de verkoop een boost met Dynamics 365 als CRM-toepassing!

Starten met CRM: snel, eenvoudig en voor een vaste prijs!

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

In 6 stappen naar een beter relatiebeheer:

Stap 1

CRM: relaties én activiteiten beter beheren

Relaties én activiteiten beter beheren

Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.

Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.

Stap 2

Meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.

Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.

Stap 3

Snel aanpassen aan veranderingen

CRM geeft uw verkopers inzicht in elke fase van de verkoopcyclus.

Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.

Stap 4

Marketing content personaliseren

Bouw voldoende kennis op over uw relaties en gebruik deze informatie om gepersonaliseerde informatie aan te bieden.

Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.

Stap 5

De verwachtingen van de klant overtreffen

Door een geïntegreerd ticketing systeem worden klachten efficiënt tot een positieve oplossing begeleid.

Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.

Stap 6

Alles integreren binnen één omgeving

Combineer de krachtige cloudtoepassingen van Dynamics 365 Sales (CRM) met uw ERP-systeem op basis van Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Of koppel CRM met de Microsoft productiviteitstools als Teams en SharePoint.

Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.

In 6 stappen naar een beter relatiebeheer:

Relaties én activiteiten beter beheren

Centraliseer alle contacten en breng deze in kaart in functie van hun belangstelling voor uw organisatie. Eén contact database met daarin de correcte gegevens van uw relaties, dat is immers cruciaal.

Bouw daarnaast een tijdslijn op van activiteiten met uw relaties met de verschillende interacties.
CRM: relaties én activiteiten beter beheren

Meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Bouw én behoud een 360°-zicht op uw relaties en klanten door de nodige informatie bij te houden in CRM. Geef belangrijke data weer – rechtstreeks vanuit het ERP-systeem – zoals verkoopstatistieken rond stijgende en dalende artikelen.

Zo kan u commerciële acties beter inplannen en opvolgen.
CRM: meer inzicht in zinvolle commerciële acties

Snel aanpassen aan veranderingen

CRM geeft uw verkopers inzicht in elke fase van de verkoopcyclus.

Hierdoor kunt u niet alleen uw bedrijfsprocessen nauwkeurig volgen, maar ook kansen voor cross-selling en up-selling in de toekomst effectief identificeren.

CRM: snel aanpassen aan veranderingen

Marketing content personaliseren

Bouw voldoende kennis op over uw relaties en gebruik deze informatie om gepersonaliseerde informatie aan te bieden.

Verhoog de impact door content in de juiste context te plaatsen. Via de kanalen waarvoor uw relatie het meeste aandacht heeft.
CRM: marketing content personaliseren

De verwachtingen van de klant overtreffen

Door een geïntegreerd ticketing systeem worden klachten efficiënt tot een positieve oplossing begeleid.

Ook dit behoort tot een 360°-kijk op uw klant, want zo voegt u belangrijke inzichten qua dienst-na-verkoop toe aan het totaalbeeld.
CRM: klantverwachtingen overtreffen met dienst-na-verkoop

Alles integreren binnen één omgeving

Combineer de krachtige cloudtoepassingen van Dynamics 365 Sales (CRM) met uw ERP-systeem op basis van Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV). Of koppel CRM met de Microsoft productiviteitstools als Teams en SharePoint.

Ook voor een veelzijdige en waardevolle integratie kan u op ons rekenen.

CRM: integreren met ERP, Teams en SharePoint

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

Geef uw commerciële teams de beste tools

Breng de relatie met uw klanten, leveranciers en partners beter in kaart en verbeter de productiviteit en samenwerking in uw hele onderneming.
Met de slimme CRM-toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 Sales beschikt iedereen over de juiste tools:

CRM: gepersonaliseerde en meetbare marketing

Marketing

Marketeers kunnen budgetten efficiënter besteden door een betere segmentatie op basis van accurate contactinformatie. Zo bereiken ze de juiste doelgroep met relevante content. CRM maakt de doorstroming van leads naar verkoopkansen meetbaar en zorgt ervoor dat kostbare leads opgevolgd worden.

CRM: efficiënte en consequente verkoop

Sales

Verkopers verliezen minder tijd met het bijhouden van hun pipeline en sales managers hebben een real-time zicht op de sales funnel. Leg uw meest succesvolle verkooptraject vast als een proces in CRM. Zo stimuleert u een consequente verkoop, terwijl u een beter inzicht krijgt in de performantie van uw verkopers.

CRM: klanten binden en behouden met dienst-na-verkoop

Service

CRM biedt uw medewerkers van de dienst-na-verkoop inzichten in de klant vanuit één centraal systeem. Zij kunnen eenvoudig tickets aanmaken om meldingen van klanten te registreren, welke dan procesmatig verder worden behandeld. Zo verhoogt de klantentevredenheid.

Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?

Waarom kiezen voor CRM bij GMI?

CRM is onmisbaar voor uw organisatie

Wij garanderen een laagdrempelige start

Uw CRM-oplossing door eigen ontdekking en inzicht

CRM als deel van een groter geheel

Onze projectaanpak maakt het verschil

Een onderscheidende projectaanpak

Bij GMI kan u rekenen op een efficiënte projectaanpak en kiest u voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.

Professioneel en pragmatisch

Onze projectaanpak is snel, efficiënt en doelgericht.

Professioneel en pragmatisch

GMI onderscheidt zich ten opzichte van andere aanbieders in haar projectaanpak. Wij maken komaf met lange en dure analysetrajecten. Bij ons neemt uw bedrijf een vliegende start met CRM, omdat Microsoft Dynamics 365 reeds door ons uit de doos werd gehaald en voorbereid voor uw project.

Onze aanpak is verder professioneel pragmatisch, wat betekent: geen onnodige en kostelijke overhead, maar wel efficiënt en doelgericht met periodieke overlegmomenten, ondersteund door een klantenportaal.

Best practices

Het fundament van uw oplossing is reeds klaar!

Best practices

Met onze CRM Base App creëren we onmiddellijk meerwaarde op basis van onze knowhow en ervaring. Deze oplossing wordt continu mee vorm gegeven door onze klanten, waarmee we een hecht partnership opbouwen. Via kennisdeling over bedrijven en sectoren heen, groeit uw CRM-toepassing mee met de noden van een veranderende wereld en dit zonder de kosten en risico’s van een maatwerkoplossing.

Onze focus ligt op gestandaardiseerde software. Hiervoor beschikken wij over een portfolio van modulaire oplossingen die we kunnen inpluggen op de Base App, zowel eigen GMI-oplossingen als wereldwijde best-in-class add-ons.

Connected CRM

Integratie is meer dan implementatie...

Connected CRM

Geïnspireerd door het GMI 4D Solution Concept, denken wij verder dan enkel CRM. CRM is meestal onderdeel van het grotere operationele geheel dat uw onderneming is. Onze aanvullende expertise in ERP-oplossingen, digitale samenwerkingsplatformen en portalen (ECM) en document management (DMS), moderne informatievoorziening via digitale dashboards (BI), enz. kunnen wij steeds toepassen in een CRM-project.

GMI group bekijkt de implementatie van CRM vanuit deze insteek: integratie binnen het totale applicatielandschap van u als klant. Daarom spreken we van Connected CRM.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Eén bedrijf, één oplossing

GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast CRM en ERP – ook portalen en samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

Microsoft 365 | SharePoint

Koppeling met SharePoint

Documenten opslaan binnen de CRM-toepassing is ongestructureerd en kostelijk. Binnen de Microsoft stack is SharePoint de toepassing voor het bijhouden en delen van alle documenten binnen een organisatie. Zo kunnen uw verkopers documenten bijhouden die gekoppeld zijn aan klanten en/of verkoopkansen, rechtstreeks vanuit het CRM-systeem!

Microsoft Power BI

Power BI-package

Om betere analyses te kunnen doen op de salesinformatie binnen uw CRM-oplossing hebben we een Power BI package ontwikkeld. Zo kan u zowel op de actuele pipeline en de instroom van nieuwe leads en verkoopkansen focussen, als op de gewonnen en verloren opportuniteiten.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koppeling met Dynamics 365 Business Central of NAV (ERP)

Behalve het synchroniseren van gegevens van klanten, verkoopkansen en/of offertes, kan u ook gebruik van Power BI om ERP-data te visualiseren binnen de CRM-toepassing. Zo krijgt u inzicht in openstaande facturen, de omzet per periode of in vergelijking met vorige jaren. Zowel binnen de klantenkaart, maar ook op overkoepelend niveau in dashboards.

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Bouwgroep gaat voluit voor een gedigitaliseerd klanten- en documentbeheer

"Wij zoeken altijd partners in de bouw. En die hebben wij gevonden voor digitalisering in GMI. Specifiek voor ons documentmanagementopslag en ons klantenbeheer hebben zij een bouwoplossing die ons echt verder heeft geholpen."

Martin Geernaart
CTO-bestuurder

ibens

Sterke groei bij change management expert

"Dankzij onze eigen change management-methodologie zijn we er zeker van dat alle gebruikers de toepassing optimaal gebruiken. Vandaag kunnen we stellen dat het CRM-systeem dagelijks door iedereen wordt gebruikt."

Antoine Wouters
Head Of Digital

Nexum

Gewapend voor de toekomst met een moderne, cloudgebaseerde verkoopoplossing

"Onze verkopers hebben altijd de nodige informatie bij zich en kunnen soepel communiceren met de binnendienst. Dankzij de langdurige samenwerking met GMI kennen zij onze sector en onze werkwijze door en door."

Jean-Christophe Gaasch
Managing Director

Betere samenwerking, rapportage en projectbeheer

"Met de CRM-toepassing kunnen onze verkopers alle projectinformatie van calculatie tot uitvoering correct verwerken. We hadden een soort projectmodule nodig, omdat we ons onderscheiden van andere bedrijven doordat een project meerdere klanten en prijsaanvragen kan hebben."

Jeroen De Cock
CEO

Deforche Construction Group

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Wat is er nieuw in Dynamics 365 Sales (CRM)?

Wat is er nieuw in Dynamics 365 Sales (CRM)?

Welke nieuwe en verbeterde functionele updates kunnen een meerwaarde creëren voor gebruikers van Dynamics 365 Sales? We nemen Release Wave 1 van 2022 onder de loep.
eBook: Stap over op digitale verkoop met Dynamics 365

eBook: Stap over op digitale verkoop met Dynamics 365 Sales (CRM)

Als commerciële medewerkers vaker hybride werken, dan hebben zij toegang nodig tot de juiste en actuele klantdata. Lees er alles over in dit eBook!
Bekijk de nieuwste features van Dynamics 365 Sales (CRM)

Bekijk de nieuwste features van Dynamics 365 Sales (CRM)

Wat zijn de nieuwe functies van Dynamics 365 Sales? We namen alle functionaliteiten van Release Wave 2 grondig door en zetten de belangrijkste wijzigingen op een rij.
Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Haalt u wel alles uit uw CRM-investering?

Samen met 20 andere CRM-experten geven we hierop een antwoord. Download dit eBook boordevol advies om meer waarde te halen uit uw investering in Dynamics 365 Sales!
  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.