Snel, standaard en eenvoudig!

Met CRM-software krijgt u een helder zicht op uw klanten, relaties, prospecten en verkoopskansen. Maar hoe houdt u de implementatiekost (en tijd) zo goed mogelijk binnen de perken?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 binnen uw organisatie.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Neem een CRM Sprint:

Snel

Op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse.

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

Door CRM eenvoudig te houden, gaat het implementatietraject sneller en verloopt de gebruikersadoptie soepeler.

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

Gebruik de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales en additionele componenten die door GMI specifiek voor de KMO werden ontwikkeld.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ga live in 30 dagen!

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben. Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

  • Van kennismakingsgesprek tot kick-off meeting

    Aan de hand van een kennismakingsgesprek zal GMI group u adviseren om ofwel te kiezen voor een Sprint- of projectaanpak. Meteen bekijken we ook welke toepassingen (bijvoorbeeld Office 365) reeds aanwezig zijn. Na onderling akkoord, wordt er een kick-off meeting gepland, samen met uw vaste GMI consultant.

  • Configuratie en deployment in functie van uw organisatie

    Wij configureren de CRM Sprint voor uw organisatie en hanteren hierbij de standaard Deployment Guide. We zorgen voor de configuratie van de CRM-omgeving, de aanmaak van gebruikers met correcte rechten, de koppeling met Microsoft Office 365, Exchange, …

  • Opleiding voor de key users

    Na de configuratie wordt een opleiding voorzien voor groepen tot 6 gebruikers. Bij meer dan 6 gebruikers, worden de key users opgeleid. Wij geven geen algemene CRM-opleiding, maar wel een concrete opleiding over de CRM Sprint. Onze to-the-point-aanpak zorgt ervoor dat de gebruikers heel snel aan de slag kunnen met de CRM-functionaliteiten die ze dagelijks zullen gebruiken.

  • Begeleiding bij de go-live

    Een GMI consultant is ter beschikking om de gebruikers te begeleiden bij de opstart van het project.

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Bekijk alle mogelijkheden

Ga in enkele dagen tijd aan de slag, zonder omslachtige functionele analyse.

Extra ondersteuning of advies nodig?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Team Lead, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voor een vaste prijs van € 4950!

Marketing

Marketing en sales teams krijgen samen een beter zicht op welke campagnes het meest rendement opleveren of opgeleverd hebben.

Segmentatie van contacten
standaard
Creëren van marketinglijsten
standaard
Opstellen van marketingcampagnes
standaard
Massamailings met MailChimp
optioneel

Dankzij een doorgedreven koppeling met Dynamics 365 kan u mailingcampagnes uitvoeren in MailChimp en/of vanuit CRM versturen.

Marketing Automation met ClickDimensions
optioneel

Integreer Dynamics 365 met ClickDimensions als professioneel email en marketing automation platform voor lead scoring en kwantificering.

Sales

Verkopers hoeven niet enkel op de instroom van nieuwe leads en opportuniteiten te focussen, maar kunnen ook bestaande klanten de juiste aandacht geven.

Volg aanvragen en verkoopkansen gedetailleerd op
standaard
Digitaliseer het salesproces via Business Proces Flow
standaard
Volg bestaande klanten op via bezoekverslagen
standaard
Integratie met Google Maps
standaard
Koppeling met Companyweb
optioneel
Alle handelsinformatie van Companyweb is rechtstreeks toegankelijk voor CRM-gebruikers.
GMI Competitor Advanced-module
optioneel

Bouw marktkennis op door de concurrentie in kaart te brengen met onze Competitor Advanced-module.

GMI Event App
optioneel

Verlies geen contactgegevens meer op een beurs of evenement met onze Event App.

GMI Projectenmodule
optioneel

Centraliseer alle informatie en koppel alle interacties aan een project met onze projectenmodule.

Service

Laat geen vraag of klacht onbehandeld dankzij het ticketmanagement binnen de CRM-omgeving. Zo krijgt uw klant gegarandeerd de juiste begeleiding en opvolging.

Registreren en opvolgen van klachten
standaard
Customer Voice
optioneel

Met Customer Voice kan u dynamische tevredenheidsenquêtes opmaken en versturen naar uw CRM-databank.

Portalen
optioneel

Deel informatie met uw klanten, relaties, partners en medewerkers d.m.v. Dynamics Portals op basis van uw CRM-databank. 

Wat zeggen onze klanten?

Profiteer van bewezen praktijken bij bedrijven die succesvol van start zijn gegaan met een CRM Sprint!

CRM brengt netwerk in kaart en vereenvoudigt het relatiebeheer

“GMI gaf ons de mogelijkheid om samen uit te zoeken hoe we de CRM-toepassing ook toegankelijk konden maken voor onze blinde en slechtziende medewerkers. Dat gaf de doorslag. Deze samenwerking draagt bij aan inclusie van de samenleving.”

Licorice Leroy
Coördinator

Een beter zicht op de zaak voor medewerkers en verantwoordelijken

“Voor onze verkopers is nu duidelijker in welke fase iedere potentiële klant zit en wat de volgende stap is. En de verantwoordelijken beschikken over verschillende rapporten die de bezoeken in de showrooms en de opvolging op korte termijn in kaart brengen.”

Filip Merlevede
Zaakvoerder

Gewapend voor de toekomst met een moderne, cloudgebaseerde verkoopoplossing

“Met een moderne, cloudgebaseerde verkoopoplossing zijn we gewapend voor de toekomst. Onze verkopers hebben altijd de nodige informatie bij zich en kunnen soepel communiceren met de binnendienst. Dankzij de langdurige samenwerking met GMI kennen zij onze sector en onze werkwijze door en door.”

Jean-Christophe Gaasch
Managing Director

Een volwaardige CRM voor de verkopers én service desk

“Voor een klein budget en een kort implementatietraject hebben we nu een oplossing om de werking van de helpdesk en het salesteam te optimaliseren. Door een beter zicht op mijn klanten en de interne operaties, kan ik nu sneller inspelen op bepaalde situaties.”

Stijn Stragier
Zaakvoerder

Gestructureerde processen bij laboratoriumspecialist met CRM

“Dankzij het helikopterzicht op het bedrijf kunnen we nu zowel het genereren van leads als de commerciële opvolging én de dienst-na-verkoop beter onder controle houden.”

Bram Gernaey
Zaakvoerder

Ook zij kozen voor GMI:

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

GMI en Microsoft bouwen de brug naar de cloud op 27 april

Op 'Bridge To The Cloud' vertellen experts van GMI group en Microsoft waarom een verschuiving naar de cloud een must is voor elk logistiek en handelsbedrijf.
Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Samen bruggen bouwen met Microsoft op ‘Bridge To The Cloud’

Op 27 april toont GMI samen met Microsoft de krachtige integratie van Dynamics 365 met het cloudplatform van Microsoft Apps. Maar er staat nog veel meer op het programma...
Companyweb nu geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb nu geïntegreerd in Dynamics 365 Sales (CRM)

Companyweb en GMI hebben de krachten gebundeld en een integratie opgezet met Dynamics 365 Sales (CRM). Ga meteen aan de slag met de gratis proefversie!

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor een CRM Sprint?

  • U gebruikt reeds Microsoft Dynamics NAV of Business Central.

Wellicht is er buiten uw ERP-systeem een ongekende hoeveelheid aan informatie verspreid over Excel files, documenten en zelfs in de hoofden van de medewerkers! Is het dan niet tijd om ook deze informatie te structureren en beschikbaar maken voor de organisatie?

  • U overweegt om een CRM-oplossing te introduceren.

Schrikt de kostprijs of complexiteit van een implementatie u nog af? Of ziet u op tegen de inspanning voor uw medewerkers? Met een vlotte implementatie zal de gebruikersadoptie soepel verlopen en is het CRM-systeem eenvoudig te ondersteunen. Zo blijven ook de kosten tot een minimum beperkt.

  • U wilt nu aan de slag met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales.

Dankzij onze kennis en ervaring bij talrijke bedrijven hebben we de beste onderdelen gebundeld tot een kant-en-klare oplossing, waar ieder bedrijf snel én voordelig mee aan de slag kan.

Vraag een gratis demo aan!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.