facebookpixel
Select Page

Een nieuwe standaard in e-Commerce

Op zoek naar een krachtige B2B webshop… die naadloos verbonden is met uw ERP-systeem?

GeCommerce is een uitgebreide en succesvolle oplossing voor eCommerce, volledig geïntegreerd met het bedrijfsbeheersysteem Microsoft Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV).

Volg onze webinars!

Uw installatieproject nauwgezet uitvoeren én opvolgen

Van registratie van het verbruik op uw project tot definitie van uw installatie

di 18/5 
12u00-12u30

Flexibele financiële en operationele rapportages met Jet Reports

Alle gegevens uit Dynamics met één klik in uw vertrouwde Excel-omgeving

wo 26/5 
12u00-12u30

Snel en eenvoudig een BI-omgeving opmaken met Jet Analytics

Breng al uw data op één plek samen, zonder technische kennis

do 27/5 
12u00-12u30

Naar een rendabel beheer van uw serviceopdrachten

Hoe optimaliseert u de service op uw installatieprojecten: van interventieaanvraag tot facturatie?

di 8/6 
12u00-12u40

Stroomlijn uw opdrachten en projecten met een digitaal samenwerkingsplatform

Hoe maakt u komaf met de ongestructureerde informatie binnen uw service-of installatiebedrijf?

Boek een gratis demo!

Denkt u eraan om uw bestaande webshop te vervangen? Of wilt u op korte termijn een online verkoopkanaal opstarten?

Maak kennis met GeCommerce in een gratis Discovery-sessie van 90 minuten!

Professionele eCommerce, aangedreven door Dynamics

Microsoft Dynamics 365 Business Central (of Dynamics NAV) is een hoogwaardig ERP-systeem dat wereldwijd gebruikt wordt door kleine tot middelgrote bedrijven en organisaties.

Het maakt end-to-end, transparante processen mogelijk op het gebied van financieel management, marketing, verkoop, inkoop, distributie & warehousing, auditing en nog veel meer.

Waarom dan genoegen nemen met een geïsoleerde webshop die los van uw backoffice staat?

Want door uw e-commerce en bedrijfsprocessen met elkaar te verbinden, krijgt u tal van voordelen…

Professionele eCommerce, aangedreven door Microsoft Dynamics NAV | GeCommerce van GMI group

Een betere klantenervaring

Geef uw klant een ‘customer experience’ van topniveau: voor, tijdens en na de bestelprocedure, 24 uur op 24, waar hij zich ook bevindt en vanop eender welk toestel. Alle persoonlijke informatie is steeds beschikbaar: orders, leveringsbonnen, facturen, retourbonnen, …

N

Altijd up-to-date

Hou uw klantinformatie up-to-date zonder zelf tijd te verliezen. Uw klant kan zelf, online, zijn adresgegevens en wachtwoord beheren. Alles wordt meteen geactualiseerd in het ERP-systeem.

Minder administratie

Iedere bestelling wordt rechtstreeks geregistreerd in het ERP-systeem. Zo krijgt uw klant steeds de meest actuele prijzen, promoties en staffelkortingen te zien. Elke wijziging die u doorvoert in de backoffice, staat meteen online.

U

Hoger scoren in Google

Supersnelle laadtijden, optimale URL-structuur, goede leesbaarheid van de inhoud en afbeeldingen, relevante metabeschrijvingen, … Kortom, met de ingebouwde SEO-tools scoren uw producten top in Google!

Geen technische kennis

De inhoud en layout van de webpagina’s past u eenvoudig aan. Zo maakt u in slechts enkele muisklikken een productcatalogus met artikelgroepen en subgroepen op verschillende niveaus, of zet u bepaalde artikelen gedurende een bepaalde periode in de kijker.

Maximaal rendement

Integreer uw webshop naadloos met andere kritische bedrijfsprocessen, zoals het magazijnbeheer (supply chain), orderverwerking (ERP), klantenrelaties (CRM), rapportage en informatievoorziening (BI), …

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Online Retailer | Vanuit het ERP een krachtige B2B webshop runnen

Vanuit het ERP snel een krachtige B2B-webshop runnen?

GeCommerce verbindt de webshop naadloos met het ERP-systeem. En dat biedt tal van voordelen. Lees het interview met GMI business consultant Karel Leijssen. Online Retailer - juli 2020
Fokus - De Standaard | De plug-and-playbelofte van e-commerce

De plug-and-playbelofte van e-commerce

Onze business consultants Karel Leijssen en Tim Vanden Ecker vertellen over een integrale aanpak, waarbij het ERP-verkoopsysteem als onderbouw dient voor de hele webshop. De Standaard (Fokus e-Commerce) - februari 2020
GeCommerce | 7 tips voor een productpagina die het verschil maakt

7 tips voor een productpagina die het verschil maakt

Meer dan 30% van de gebruikerssessies starten op een productpagina. Dit kan via een zoekmachine, email, directe link of een bericht op social media. Haalt u alles uit uw productpagina’s? Hier volgen 7 tips die u helpen om succesvol aan de slag te gaan!
GeCommerce | 10 belangrijke ingrediënten voor een succesvolle B2B-webshop

10 ingrediënten voor een succesvolle B2B webshop

Wat hebben de meest succesvolle B2B-webshops gemeen? Alleszins veel meer dan online bestellingen en betalingsverwerking. Alles draait om klantenbeleving… Check deze 10 belangrijke ingrediënten voor een succesvolle e-Commercestrategie!

Wilt u meteen aan de slag?

Start nu met Microsoft Teams!

Vul onderstaande vragenlijst in voor een gratis demo.

Zo kunnen we u beter helpen om snel te starten!