Service en installatietechniek

Geef uw medewerkers een vliegende start

Anticiperen, plannen, factureren en rapporteren: het zijn kritische succesfactoren voor ieder installatiebedrijf waar service een belangrijke rol speelt.

Geïntegreerde software voor service- en projectbeheer is vandaag onontbeerlijk om een klantgerichte organisatie te worden én uw concurrenten voor te blijven.

Gservice | Inspiratiewijzer voor project- en servicebeheer

Informatiegids!

Gservice | Project- en servicebeheer in één geïntegreerd platform

Project- en servicebeheer in één systeem

Ontvang deze informatie gratis in uw brievenbus:

  • een overzicht van concrete toepassingen
  • drie inspirerende klantenverhalen
  • de huidige digitale trends

 

Heeft u de juiste software in huis?

Voor een bedrijf in de installatiesector is een up-to-date overzicht van planning en projecten onmisbaar. Het succes van uw installatiebedrijf valt of staat met de mogelijkheid om gedetailleerde rapporten te maken en uw bedrijfsvoering erop af te stemmen. Met de juiste software behoudt u de controle en doet u uw omzet en winst stijgen.

Maar heeft u de juiste software in huis om uw serviceactiviteiten draaiende te houden?

GMI group biedt softwareoplossingen die geïntegreerd, schaalbaar en gebruiksvriendelijk zijn. Dankzij de verregaande integratie en het gebruiksgemak is service management voortaan één gestroomlijnd proces binnen uw organisatie.

Project- en servicemanagement | Software voor installatiebedrijven

GEÏNTEGREERDE SOFTWARE VOOR INSTALLATIETECHNIEK:
HVAC | SANITAIR | LOODGIETERIJ | PRODUCTIEINSTALLATIES | GROOTKEUKEN | ELEKTRONICA | DOMOTICA |
ALARMEN | BEWAKING | BEVEILIGING | DETECTIE | SERVICE EN ONDERHOUD | DIENST-NA-VERKOOP

Project- en servicebeheer in één systeem

Gservice | Project- en servicebeheer in één geïntegreerd platform

Anticiperen, plannen en opvolgen: het zijn de drie voorwaarden om een efficiënte project- en serviceorganisatie uit te bouwen. Dat kan u alleen maar realiseren met een goed draaiend bedrijfssysteem.

Ontdek de voordelen van onze geïntegreerde totaaloplossing Gservice:

  • Centraliseer alle data in het ERP-systeem

    Maak komaf met aparte tools en spreadsheets. Werk voortaan op een uniforme manier in Microsoft Dynamics 365 Business Central (of NAV).

  • Behoud de controle op de marge van uw projecten

    Krijg een volledig zicht op de winst- of verliesmarge van uw projecten en serviceopdrachten. De financiële module in Gservice laat bovendien automatische voorraadwaardering toe!

  • }Automatiseer de tijdsregistratie

    Uw team kan de tijdsregistratie rechtstreeks ingeven in het ERP-systeem, ook mobiel. De projectverantwoordelijke dient enkel nog de uren te valideren. Ook urenstaten worden ingelezen in het track & tracesysteem.

  • Verhoog de efficiëntie van uw dienstverlening

    Gservice stroomlijnt de planning en opvolging van uw serviceopdrachten. Door een optimale budgetcontrole en een betrouwbare facturatie worden projecten vlotter opgeleverd.

  • Korte reactie- en oplostijden
    Een vlot beheer van de service calls is cruciaal voor uw klanten. Met een mobiele oplossing beheert u de voorraad bij elk van uw service engineers tot en met de inkoop in het centrale magazijn.
  • fVisualiseer uw planning
    Krijg op elk ogenblik een duidelijk zicht op de planning van uw service engineers. Plan resources, materiaal, projecten en medewerkers in via een grafische planningstool, incl. Gantt Charts.
Gservice | Project- en servicebeheer in één geïntegreerd platform

Wat zeggen onze klanten?

Meer dan 450 klanten in België en Nederland maken dagelijks gebruik van onze oplossingen.
Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht.

Digitalisering stelt verdere groei veilig

"Dankzij dit systeem kunnen we efficiënter werken, kunnen onze medewerkers zich toeleggen op klantenservice en hebben we finaal een hogere klantentevredenheid. Dat is de échte return on investment."

Christophe Voets
Director

Seris Technology

HVAC-specialist neemt een groeispurt

"Omdat alle processen nu volgens een vast stramien verlopen, is de foutenmarge drastisch verlaagd. En daardoor werken we ook veel efficiënter. Zonder de ondersteuning van het nieuwe ERP-pakket, was dat een moeilijk verhaal geworden."

Hans Vanparijs
Algemeen directeur

De Kock

Een betere klantenservice en snellere facturatie

"Door onze nieuwe software is de opvolging van de service nu een kwestie van 5 minuten in plaats van 2 uur, zodat er meer tijd is voor coördinatie. Dat komt de kwaliteit en efficiëntie van onze 24/7-service ten goede."

Kristel Machtelinckx
Operations Manager

Hortiplan

Seris Technology

De Kock

Hortiplan

Ook zij kozen voor GMI:

Wat zeggen onze klanten?

Meer dan 450 klanten in België en Nederland maken dagelijks gebruik van onze oplossingen.
Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht.

Een betere klantenservice en snellere facturatie

“Door onze nieuwe software is de opvolging van de service nu een kwestie van 5 minuten in plaats van 2 uur, zodat er meer tijd is voor coördinatie. Dat komt de kwaliteit en efficiëntie van onze 24/7-service ten goede.”

Kristel Machtelinckx,
Operations Manager

Hortiplan

HVAC-specialist neemt een groeispurt

“Omdat alle processen nu volgens een vast stramien verlopen, is de foutenmarge drastisch verlaagd. En daardoor werken we ook veel efficiënter. Zonder de ondersteuning van het nieuwe ERP-pakket, was dat een moeilijk verhaal geworden.”

Hans Vanparijs,
Algemeen Directeur

De Kock

Digitalisering stelt verdere groei veilig

“Dankzij dit systeem kunnen we efficiënter werken, kunnen onze medewerkers zich toeleggen op klantenservice en hebben we finaal een hogere klantentevredenheid. Dit is de échte return on investment.”

Christophe Voets,
Director

Seris Technology

Ook zij kozen voor GMI:

Bekijk een webinar!

Gservice | servicebeheer (fase 4)

Naar een rendabel beheer van uw serviceopdrachten

Servicebeheer is veelal de laatste fase in het bedrijfsproces van elk installatiebedrijf. Ontdek hoe u de service op uw installatieprojecten kan optimaliseren én rendabel maken: van interventieaanvraag tot facturatie.

Gservice | projectuitvoering (fase 3)

Uw installatieproject nauwgezet uitvoeren én opvolgen

Ontdek hoe u eenvoudig de uren en het materiaalverbruik op een project kan registreren en een service-installatie kan definiëren. De projectuitvoering en -opvolging worden perfect geïntegreerd in één oplossing.

Gservice | projectvoorbereiding (fase 2)

Supply chain als draaischijf van uw installatieproject

Uw toeleveringsketen speelt een cruciale rol in de voorbereidingsfase van uw projecten. Ontdek hoe u de materiaal- en materieelvoorziening of de planning van techniekers en onderaannemers kan opvolgen.

Gservice | voorcalculatie (fase 1)

Voorcalculatie als speerpunt van uw installatieproject

Bij service- en installatiebedrijven zijn calculatie, projectopvolging en servicebeheer uitermate belangrijke processen. Ontdek hoe projectoffertes worden gecalculeerd binnen Dynamics 365 Business Central.

SharePoint voor installatietechniek

Stroomlijn installatieprojecten en -opdrachten met een digitaal samenwerkingsplatform

Met onze digitale oplossing maakt u alle data beschikbaar voor uw medewerkers. Administratief of on-the field, belangrijke documenten zijn steeds binnen handbereik.

Peppol | Continia Delivery Network

Is uw onderneming klaar voor e-facturatie met Peppol?

Neem een voorsprong op de aankomende verplichting voor e-invoicing. Ga nu reeds voor compliancy en gemoedsrust met de Continia-oplossingen voor geautomatiseerde factuurverwerking in Business Central.

Power BI | Finance

Meer inzicht in de financiële prestaties van uw organisatie

Laat de cijfers voor zich spreken en maak geïnformeerde beslissingen met intuïtieve en visueel aantrekkelijke rapportages in Power BI. Start snel en eenvoudig met onze plug-&-play rapporten!

GeCommerce

Bouw een sterk online verkoopkanaal uit 

Een krachtige webshop die naadloos verbonden is met uw ERP? Maak kennis met onze oplossing voor e-commerce (B2B of B2C), volledig geïntegreerd met Dynamics NAV of Business Central!

Dynamics 365 Business Central | cashflow

Houd uw cashflow beter onder controle

Zeker in tijden van crisis is het belangrijk om de cashflow goed te beheren... en te beheersen. Ontdek hoe Business Central u kan ondersteunen in het behoud van een juiste en gezonde cashflowpositie.

Tasklet Factory Mobile WMS

Optimize your warehouse processes with mobile WMS

See how the standard Mobile WMS solution from Tasklet Factory helps Dynamics customers all over the world with a user-friendly and easy-to-use barcode scanning solution.

Dynamics 365 | CRM Sprint

Start snel, standaard en eenvoudig met CRM

Start snel, standaard en eenvoudig met CRM
Start met de standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 als CRM-toepassing. Met onze CRM Sprint krijgt u een helder zicht op uw klanten, relaties en prospecten en geeft u de verkoop een boost!

Dynamics 365 Sales + ClickDimensions

Overbrug de kloof tussen sales en marketing

Koppel eenvoudig e-mailmarketing tools als Flexmail of Mailchimp met uw CRM-omgeving Dynamics 365 Sales. Of integreer ClickDimensions voor geavanceerde marketing automation!

Of schrijf meteen in voor komende webinars:

GMI 4D Solution Concept

Een geïntegreerde aanpak:
het 4D Solution Concept

Bedrijfssoftware levert pas echt meerwaarde op als alle toepassingen met elkaar samenwerken om bij te dragen tot transparante informatiestromen. Daarom zijn alle GMI-oplossingen gebaseerd op het vertrouwde Microsoft-platform. Zo kan u in één omgeving blijven werken zonder dat u voortdurend moet schakelen van de ene naar de andere toepassing.

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. Ons 4D Solution Concept staat garant voor een totaalbenadering waarbij zowel ERP en CRM, documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen of portalen (ECM) alsook Business Intelligence (BI), deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

Microsoft Platform | GMI 4D Solution Concept

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

Medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Plan uw medewerkers, materieel en taken in één overzicht met Dime.Scheduler

Op zoek naar geïntegreerde planningssoftware die kan worden aangepast aan uw behoeften? Plan en beheer resources en projecten met Dime.Scheduler, geïntegreerd met Microsoft Dynamics.
Track de activiteiten van uw warehouse in real-time | MobileNAV

Track de activiteiten van uw warehouse in real-time met MobileNAV

Hoe kan u het scannen, printen, tracken of picken binnen uw magazijn effectiever beheren? Ontdek de mogelijkheden van MobileNAV voor Dynamics 365 Business Central.
Cool & Comfort | Gservice

Gservice: flexibiliteit vanuit een standaardpakket

Een gesprek met Lieven Tuytschaever van GMI over Gservice: specifiek ontworpen bedrijfssoftware voor het moderne installatiebedrijf.
De Onderneming | Bedrijfssoftware voor installatiebedrijven

Geen enkel installatiebedrijf is identiek

Bovendien spelen steeds meer factoren mee voor de verkoop, planning, facturatie, stockbeheer, ondersteuning, ... Performante bedrijfssoftware is vandaag een must.
  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij - naast ERP en CRM - ook digitale samenwerkingsplatformen (ECM), centraal documentbeheer (DMS), document handling en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

105 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen... want zij maken nu eenmaal het verschil.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.