Gtrade

Behoud de controle over uw supply chain

Hoe coördineert u de goederen-, informatie- en financiële stromen binnen uw eigen organisatie? En met uw fabrikanten, leveranciers, groothandels, verdelers en klanten?

Gtrade is een de kant-en-klaaroplossing die specifiek werd ontwikkeld om groothandelaars en logistieke bedrijven te helpen hun supply chain te stroomlijnen en winstmarges verder te verbeteren.

Eén geïntegreerde oplossing
voor groothandel en logistiek

Als handels- of distributiebedrijf bent u actief in een uiterst concurrentiële omgeving. U moet dag na dag de volledige controle behouden over uw supply chain en uw financiën. Het liefst van al maakt u komaf met versnipperde, ongestructureerde informatie. U tracht manuele processen en werkstromen zoveel mogelijk te automatiseren.

Alleen met een geïntegreerd softwaresysteem realiseert u deze doelstellingen en neemt u snel de juiste beslissingen op basis van actuele informatie.

Gtrade is een kant-en-klaaroplossing die de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw handelsactiviteiten ondersteunt in één geïntegreerd platform. Zo worden verschillende Microsoft-toepassingen naadloos met elkaar geïntegreerd: Microsoft Dynamics NAV of Dynamics 365 Business Central (ERP), Dynamics 365 for Sales (CRM), Office 365, SharePoint en Power BI.

Want door al deze toepassingen en technologieën met elkaar te verbinden, krijgt u tal van voordelen…

Efficiëntere processen

Een geïntegreerde bedrijfsoplossing helpt u als manager om een duidelijk overzicht van bedrijfsprestaties, marges en aandachtspunten te krijgen. Met de juiste technologie kan u informatie centraliseren, manuele taken automatiseren, processen aan elkaar koppelen en beslissingen nemen op basis van actuele feiten. Gtrade werd specifiek ontwikkeld om KMO’s te helpen hun magazijnbeheer te optimaliseren, productiever te werken, de voorraad onder controle te houden en de winstmarges te verbeteren.

Tevreden klanten

Gtrade koppelt magazijn- en voorraadbeheer met financieel beheer, documentbeheer en uw CRM-toepassing (Microsoft Dynamics 365 for Sales). Die koppeling zal u bovendien toelaten om nog doelgerichter nieuwe klanten te werven en uw huidige klanten nog beter te servicen.

Kortere doorloopcycli

Handelsbedrijven en distributeurs moeten goederen aankopen, stockeren, (her)verpakken, leveren en factureren aan de klant. Zij werken in een competitieve en steeds complexere omgeving. Gtrade vormt samen met Microsoft Dynamics NAV en Business Central de oplossing bij uitstek om operationele, logistieke en financiële stromen doorheen de ganse organisatie te integreren voor kortere doorloopcycli.

g

ERP, ECM en BI in één

Voor de supply chain manager, planner of analist, betekent Gtrade veel meer dan het ondersteunen van de bedrijfsprocessen (ERP) alleen. De oplossing zal ook de document- en werkstromen optimaliseren tussen uw administratie, magazijn en buitendienst (ECM). Met interactieve dashboards en personaliseerbare rapporten (BI) volgt u logistieke, administratieve en financiële kerncijfers van uur tot uur op.

30% tijdwinst in het magazijn

Door Mobile WMS van Tasklet Factory naadloos aan te sluiten bij Microsoft Dynamics NAV of Business Central, zal Gtrade uw werkprocessen op de meest efficiënte manier ondersteunen. Uw magazijnmedewerkers maken minder fouten en winnen tot 30% meer tijd bij de ontvangst, picking en uitlevering van goederen. In real-time hebben zij steeds toegang tot de informatie die zij nodig hebben om efficiënt te werken, volledig geïntegreerd met uw ERP-systeem.

Beter samenwerken

Werk in één en dezelfde omgeving waar zowel Office 365, SharePoint, Teams en uw ERP-toepassing Microsoft Dynamics NAV of Business Central aan elkaar gekoppeld zijn. Met één toepassing leest u uw e-mails, deelt en archiveert u documenten, … Kortom, met ERP en Microsoft Office is één meer dan twee!

Stroomlijn al uw activiteiten

Handels- en distributiebedrijven hebben bedrijfssoftware nodig die niet alleen het voorraad- en magazijnbeheer, maar ook het financieel beheer en de verkoopactiviteiten beter ondersteunt.

Gtrade koppelt magazijn- en voorraadbeheer met financieel beheer, documentbeheer en relatiebeheer. Daardoor kan men beter samenwerken en communiceren met collega’s, klanten, leveranciers en onderaannemers. Het basisplatform, Microsoft Dynamics NAV of Dynamics 365 Business Central, zal bovendien, met z’n modulaire opbouw, steeds de groei en de evolutie van uw business volgen.

Ontdek de functionaliteiten:

1

Magazijnbeheer

  • meerdere magazijnen met transfermogelijkheid
  • serienummer- en lottracering
  • artikelbeheer met instelbare kortings- en prijsstructuren
  • automatische inkoopvoorstellen
  • koppeling met leveranciersdatabases
  • Recupel & Bebat

2

Financieel beheer

  • financieel beheer
  • cashflowplanning
  • versturen van facturen in batch
  • debiteurenbeheer op maat van uw specifieke processen

3

Servicebeheer

  • dienst-na-verkoop
  • klachtenbeheer

4

En meer...

  • interactieve dashboards en rapporten (BI)
  • beheer van document- en werkstromen met Office 365 en SharePoint (ECM)
  • elektronische goedkeuringstrajecten
  • koppeling met Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)

Laat bedrijfssoftware meteen renderen

Bedrijfssoftware levert pas echt meerwaarde op als alle toepassingen met elkaar samenwerken om bij te dragen tot transparante informatiestromen. Daarom zijn alle GMI-oplossingen gebaseerd op het vertrouwde Microsoft-platform. Zo kan u in één omgeving blijven werken zonder dat u voortdurend moet schakelen van de ene naar de andere toepassing.

Gtrade betekent voor uw groothandel of logistiek bedrijf dan ook veel meer dan het ondersteunen van bedrijfsprocessen alleen (ERP). De oplossing zal ook de document- en werkstromen tussen uw back-office, magazijniers en externe partijen in goede banen leiden (ECM). Geïntegreerde en aangepaste rapporteringen leggen de basis voor de juiste beslissingen op strategisch en operationeel niveau (BI). Tenslotte behoort ook een koppeling met CRM tot de mogelijkheden binnen Gtrade: zo kan u maximaal doelgericht werken met klanten, leveranciers, partners en relaties.

Dat is waar het GMI 4D Solution Concept voor staat: een totaalbenadering van uw specifieke situatie vanuit processen, klantenrelaties, informatiebehoeften en documentstromen.

Onze klanten aan het woord

Meer dan 450 klanten in België en Nederland maken dagelijks gebruik van onze oplossingen.
Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht. Lees of bekijk hier hun verhaal.

Roland Europe Group

Dankzij de perfecte koppeling met het Warehouse Management System en Microsoft Dynamics NAV verwerkt Roland dagelijks duizenden transacties.

SproFit

Orthopedisch specialist kan potentiële en bestaande klanten voortaan beter opvolgen en centraliseren met Dynamics CRM.

Novolab

Gestructureerde processen voor lead generation, commerciële opvolging en services met Microsoft Dynamics CRM.

Mundipharma

Belgische zetel migreert naar standaardsoftware die kan voldoen aan internationale ‘compliance’ en aan de vereisten van lokale wetgevingen.

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Waarom kiezen voor GMI?

Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij, naast ERP, ook Enterprise Collaboration & Content Management (ECM), Business Intelligence (BI) en Customer Relationship Management (CRM) deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

Uw toekomst veilig gesteld

Gtrade werd ontwikkeld binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren en ondersteund worden door het belangrijkste softwarebedrijf ter wereld.

+32 14 57 49 10

Head Office

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel, Belgium

Gent Office

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde, Belgium

Brussels Office

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem, Belgium

BE 0458.524.542

onze oplossingen

GMI totaaloplossingen (Gsolutions)
Gbuild
Gservice
Gtrade
Gfinance

GMI snelle-startoplossingen
GeCommerce
bouwix

uw sector

Automatiseren met verstand van zaken

GMI 4D Solution Concept

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. Ons 4D Solution Concept staat garant voor een totaalbenadering waarbij, naast ERP, ook CRM, BI en ECM deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

Tournée 365

Tournée 365 | GMI group

Tournée 365 is een initiatief van GMI group i.s.m. diverse technologie- en business partners, belangenorganisaties, beroepsverenigingen en klanten.


Contacteer ons

Info

+32 14 57 49 10

info@gmigroup.be

hoofdkantoor

Nijverheidsstraat 13, 2260 Oevel

kantoor Gent

Rijvisschestraat 126, 9052 Zwijnaarde

kantoor Brussel

Leuvensesteenweg 613, 1930 Zaventem

Volg ons