Optimaliseer het beheer van klanten, relaties en projecten

Elk bouwproject start in de verkoopsfase. Voor een bouwbedrijf is een CRM-toepassing dan ook onmisbaar. Of u nu aannemer, onderaannemer of projectontwikkelaar bent. De opvolging van een aanvraag tot het closen van de deal, het bijhouden van relaties op een project of het opvolgen van klachten tijdens de 10-jarige aansprakelijkheid… Dit zijn allemaal zaken waar een goed CRM-systeem u bij kan helpen.

Door onze jarenlange expertise in de bouw kan u vandaag meestappen in een CRM-oplossing die beantwoordt aan de noden van de moderne bouwonderneming.

Met deze oplossing – gebouwd op Dynamics 365 Sales zet u de stap naar een gedigitaliseerd en uitgebalanceerd relatiebeheer.

Z

Beschikbaar

op desktop, tablet of smartphone

Z

Herkenbaar

in uw vertrouwde Microsoft-omgeving
Z

Geïntegreerd

CRM als onderdeel van een groter geheel
Z

Onmisbaar

een noodzaak voor elk bedrijf!

Voor marketing, verkoop én service

Goede relaties opbouwen met klanten en prospecten voor de lange termijn, dat is het doel van CRM.

Een goed CRM-systeem moet u dan ook in staat stellen om alle marketing-, verkoop- én serviceprocessen optimaal te beheren, en dat vanuit één gecentraliseerde omgeving.

Ontdek hier de mogelijkheden:

CRM: efficiënte en consequente verkoop

Bekijk de mogelijkheden

Wij ondersteunen u met een CRM-oplossing gebouwd op Microsoft-technologie en volledig geënt op de noden van de bouwsector.

Reeds van bij de start zal deze bijdragen aan uw processen en de medewerkers van uw bouwteam ontlasten in hun dagdagelijkse taken.

Klaar om met een CRM-oplossing aan de slag te gaan?

Onze experten helpen u graag om dat vlekkeloos te laten verlopen!

Koen, Account Executive, GMI group

Koen Bauwens

Account Executive,

GMI group

CRM: relaties én activiteiten beter beheren
Opvolging van aanvraag tot verkoop

Opvolging van aanvraag tot verkoop

In Dynamics 365 als CRM-toepassing kunt u het volledig verkoopproces digitaliseren en opvolgen. Zo kunnen mijlpalen bepaald worden om een verkoopkans te structureren.

U heeft steeds een overzicht van uw deals en ziet meteen in welke fase deze zich bevinden. Door datums toe te voegen mist u geen enkele deadline meer en kunt u de calculaties beter inplannen.

Verder krijgt u een zicht in de evolutie van uw sales pipeline.

Een beter beheer van uw relaties

Breng alle relaties in kaart die verbonden zijn aan het bouwproject. Zo weet u meteen welke architect, bouwheer, studiebureau, onderaannemer, … betrokken zijn bij een bepaald project.

U kan ook onderaannemers evalueren om uw kwaliteit te verbeteren. Zo kan u een A,B,C,D-kwalificatie bijhouden bij uw klanten om in drukke periodes prioriteiten te bepalen bij de calculaties.

En bijgevolg geeft u een architect die veel werk genereert, een hogere prioriteit dan een klant waarbij u amper werken voor gerealiseerd heeft.

Een-beter-beheer-van-uw-relaties
CRM voor de bouw: volg klachten efficiënt op

Volg klachten efficiënt op

Als bouwonderneming blijft u vaak voor ruime tijd aansprakelijk voor uw realisaties. Hierbij is het belangrijk dat u een overzicht bewaardt van alle klachten die optreden. U kunt de klacht aan een van uw medewerkers toekennen zodat deze zeker niet verloren gaan.

Ook worden alle communicaties en interacties die te maken hebben met deze klacht, goed bijgehouden. Zo kunt u alles nauwer opvolgen en werken naar een hoge klantentevredenheid.

Documenten delen rechtstreeks vanuit CRM?

Microsoft 365 | SharePoint
Microsoft Dynamics 365 Sales
Koppel CRM met DMS

Deze gebruiksvriendelijke oplossing maakt het eenvoudiger om documenten te centraliseren. Zo beschikken uw medewerkers altijd over documenten die specifiek betrekking hebben op  klanten en prospecten. Meer nog, ook uw externe relaties hebben toegang tot de documenten die u wenst te delen met hen.   

Koppel CRM met DMS

Ontdek de mogelijkheden:

Empty

Hoe documenten opladen en delen?

Via de drag & drop-pagina heeft u enkele handige mogelijkheden om documenten te beheren:

  • Opladen van één of meerdere documenten (alsook mails en bijlagen)
  • Creatie van een nieuw document op basis van een template
  • Extern delen van één of meerdere documenten
  • Zoeken naar documenten of filteren op type, documentsoort of gedeelde documenten

 

Hoe documenten gestructureerd beheren?

Ook garanderen wij een permanent gestructureerd documentbeheer dankzij deze extra functionaliteiten:

  • Selecteer metadata via een overzicht van de termen of via autocomplete
  • Deze selectie is van toepassing op alle bestanden die u wilt opladen
  • Automatische controle of alle velden correct zijn ingevuld
  • Gestructureerde bestandsnamen op basis van metadata, onderwerp en originele bestandsnaam
  • Geef aan of een document al dan niet zichtbaar mag zijn voor alle gebruikers (via een slot)

 

Waarom kiezen voor CRM bij GMI group?

Waarom kiezen voor CRM bij GMI?

CRM is onmisbaar voor uw organisatie

Wij garanderen een laagdrempelige start

Uw CRM-oplossing door eigen ontdekking en inzicht

CRM als deel van een groter geheel

Onze projectaanpak maakt het verschil

Een onderscheidende projectaanpak

Bij GMI kan u rekenen op een efficiënte projectaanpak en kiest u voor een oplossing die zal blijven evolueren.
Maak daarbij gebruik van onze expertise in integraties met andere toepassingen.

Professioneel en pragmatisch

Onze projectaanpak is snel, efficiënt en doelgericht.

Professioneel en pragmatisch

GMI onderscheidt zich ten opzichte van andere aanbieders in haar projectaanpak. Wij maken komaf met lange en dure analysetrajecten. Bij ons neemt uw bedrijf een vliegende start met CRM, omdat Microsoft Dynamics 365 reeds door ons uit de doos werd gehaald en voorbereid voor uw project.

Onze aanpak is verder professioneel pragmatisch, wat betekent: geen onnodige en kostelijke overhead, maar wel efficiënt en doelgericht met periodieke overlegmomenten, ondersteund door een klantenportaal.

Best practices

Het fundament van uw oplossing is reeds klaar!

Best practices

Met onze CRM Base App creëren we onmiddellijk meerwaarde op basis van onze knowhow en ervaring. Deze oplossing wordt continu mee vorm gegeven door onze klanten, waarmee we een hecht partnership opbouwen. Via kennisdeling over bedrijven en sectoren heen, groeit uw CRM-toepassing mee met de noden van een veranderende wereld en dit zonder de kosten en risico’s van een maatwerkoplossing.

Onze focus ligt op gestandaardiseerde software. Hiervoor beschikken wij over een portfolio van modulaire oplossingen die we kunnen inpluggen op de Base App, zowel eigen GMI-oplossingen als wereldwijde best-in-class add-ons.

Connected CRM

Integratie is meer dan implementatie...

Connected CRM

Geïnspireerd door het GMI 4D Solution Concept, denken wij verder dan enkel CRM. CRM is meestal onderdeel van het grotere operationele geheel dat uw onderneming is. Onze aanvullende expertise in ERP-oplossingen, digitale samenwerkingsplatformen en portalen (ECM) en document management (DMS), moderne informatievoorziening via digitale dashboards (BI), enz. kunnen wij steeds toepassen in een CRM-project.

GMI group bekijkt de implementatie van CRM vanuit deze insteek: integratie binnen het totale applicatielandschap van u als klant. Daarom spreken we van Connected CRM.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wat zeggen onze klanten?

Wij ondersteunen u met het uitbouwen van een platform voor Customer Engagement, ongeacht de sector.
Ook organisaties met internationale sales- en marketingteams.

Bouwgroep gaat voluit voor een gedigitaliseerd documenten- en klantenbeheer

"Wij zoeken altijd partners in de bouw. En die hebben wij gevonden voor digitalisering in GMI. Specifiek voor ons documentmanagementopslag en ons klantenbeheer hebben zij een bouwoplossing die ons echt verder heeft geholpen."

Martin Geernaart
CTO-bestuurder

ibens

Een beter zicht op de klant: van prospectie tot werfopvolging

"De geautomatiseerde samenwerking tussen het CRM- en het ERP-systeem is essentieel. Nu hebben we heel veel gegevens en data over een project en kunnen we geïnteresseerde klanten meteen beter opvolgen. We hebben één digitaal platform waarin alle gegevens gecentraliseerd worden en verrijkt door de verschillende afdelingen.”

Valerie Duthoy
Manager Projectleiding

Sibomat

Betere samenwerking, rapportage en projectbeheer

"Met de CRM-toepassing kunnen onze verkopers alle projectinformatie van calculatie tot uitvoering correct verwerken. We hadden een soort projectmodule nodig, omdat we ons onderscheiden van andere bedrijven doordat een project meerdere klanten en prijsaanvragen kan hebben."

Jeroen De Cock
CEO

Deforche Construction Group

Sibomat

Ook zij kozen voor GMI:

Snel starten met CRM?

Met onze CRM Sprint introduceert u op een laagdrempelige manier de kracht van Microsoft Dynamics 365 Sales binnen uw organisatie.

Uw commerciële teams starten op enkele dagen tijd met de standaardfunctionaliteiten die ze nodig hebben.

Van verkoop, marketing tot service. Alles vanuit één gecentraliseerde omgeving.

GMI Sprint: Ga snel aan de slag met de standaardversie

Wat is een CRM Sprint?

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Snel

op korte tijd geïmplementeerd, zonder omslachtige analyse

Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Eenvoudig

door CRM eenvoudig te houden, verloopt de gebruikersadoptie soepeler
Starten met CRM: snel, eenvoudig en standaard!

Standaard

standaardfunctionaliteiten van Dynamics 365 Sales met additionele componenten die door GMI werden ontwikkeld

Check onze blog

Lees hier enkele recente nieuwsberichten of ga aan de slag met onze tips en tricks.

GMI sluit partnership met VanMeijel voor DMS en samenwerkingsplatformen

GMI sluit partnership met VanMeijel voor DMS en samenwerkingsplatformen

De Nederlandse specialist in bouwautomatisering biedt nu een koppeling aan haar klanten met digitaal DMS en samenwerkingsplatformen van GMI.
Bouwbedrijf - Confederatie Bouw | Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering

Vlaamse bouw maakt werk van digitalisering

"Vier op de vijf bouw- en installatiebedrijven maken werk van de digitalisering in hun onderneming. Dat blijkt uit een online onderzoek van software- en servicesbedrijf GMI group."
Hoe ver staan bouw- en installatiebedrijven in hun digitale transformatie? | De digitale barometer

Hoe ver staan bouw- en installatiebedrijven in hun digitale transformatie?

Op gebied van optimalisatie en automatisatie blijven nog veel kansen onbenut in de sector van de bouw- en installatietechniek. Enkele resultaten uit ons trendrapport...

Volg een webinar

Herbekijk of volg een webinar over relevante topics:

Waarom kiezen voor GMI?

  • Eén bedrijf, één oplossing

U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij – naast ERP en CRM – ook documentbeheer (DMS), digitale samenwerkingsplatformen (ECM) en BI deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.

  • Wij spreken uw taal

Waarom kozen honderden toonaangevende ondernemingen al voor GMI group? Omdat wij begeleiding garanderen door mensen die met beide voeten in de dagelijkse praktijk staan. Wij spreken uw taal en denken actief mee vanuit uw specifieke problematiek!

  • Uw toekomst veilig gesteld

Wij bieden oplossingen die ontwikkeld zijn binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren, samen met een netwerk van partners waar GMI group toonaangevend is.

  • Onze mensen maken het verschil

Ruim 100 GMI-ers zorgen dagelijks voor uw automatisatie met verstand van zaken. Wij investeren permanent in kennis en kunde en zorgen voor een feel good cultuur bij onze mensen… want zij maken nu eenmaal het verschil.

Boek een online demo!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.